این شادی شلیک محبی به سمت تماشاگرای آمریکایی سوژهی رسانههای خارجی شده 😁🔥
┄┅═✿مجموعهٔ حنیفا✿═┅┄
➜• @hanifagirl
سلطنت طلب عقب مونده تا ساعت ۶:۳۳ دقیقه بیدار موندی باخت ایران رو ببینی؟!
ضایع شدی؟ حالا بخواب که بیدار نشی.😒
┄┅═✿مجموعهٔ حنیفا✿═┅┄
➜• @hanifagirl
۲ - ۲ مساوی شد.
تنها بازندهی این مسابقه سطلیهای وطنفروش بودن. 😉
┄┅═✿مجموعهٔ حنیفا✿═┅┄
➜• @hanifagirl
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پرچم «شیر و خورشید» در سطل آشغال ورزشگاه. تنها جایی که سطلی جماعت میتونه بره و کسی بیرونش نکنه همین سطل آشغاله.👊
┄┅═✿مجموعهٔ حنیفا✿═┅┄
➜• @hanifagirl
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انتقام آقای شهید چطور باید گرفته شود؟
صحبت های شنیدنی حاج مهدی رسولی
اگر کسی پرسید بصیرت داشتن چجوریه، این کلیپ رو بهش نشون بدید.
┄┅═✿مجموعهٔ حنیفا✿═┅┄
➜• @hanifagirl
واقعا روز به روز مطمئنتر میشم که برانداز جماعت عقل نداره. فردا میان میگن چهلهزار نفر از تماشاچیان با پرچم شیر و خورشید جاویدنام شدن😔
┄┅═✿مجموعهٔ حنیفا✿═┅┄
➜• @hanifagirl
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکم مقاومت میکردی خب 😐😐
┄┅═✿مجموعهٔ حنیفا✿═┅┄
➜• @hanifagirl
🏴حنیفا
یکم مقاومت میکردی خب 😐😐 ┄┅═✿مجموعهٔ حنیفا✿═┅┄ ➜• @hanifagirl
.
این جماعت واقعا در هر زمان و مکانی، سعی بر نفهمیدن دارن!! کلا قانون نمیفهمن!! پاشده رفته بازی تیمجمهوریاسلامیایران، بعد میخواد تیم پهلویِ ننه مرده رو تشویق کنه. خب نادون اصلا همچین تیمی هست؟؟؟
خستهم کردی سطلی، یکم بفهم. چرا در همه ابعاد عقل نداری
┄┅═✿مجموعهٔ حنیفا✿═┅┄
➜• @hanifagirl
شیخ نعیم از تیم مذاکرهکننده ایرانی تشکر کرد.
● الان یه سری میان میگن نه تو نمیدونی، حزبالله از ما ناراحته. 😏
┄┅═✿مجموعهٔ حنیفا✿═┅┄
➜• @hanifagirl
از همه براندازا که بلیط خریدن و بازی رو دیدن تشکر میکنیم.
● پولی که واریز کردید بزودی از جیب فیفا به جیب تیم ملی ایران انتقال پیدا خواهد کرد. 😊
● بازی بعدی بیشتر بلیط بخرید، می خوایم باهاش ساندیس بخریم برای ۲۲ بهمن بعدی.
┄┅═✿مجموعهٔ حنیفا✿═┅┄
➜• @hanifagirl