السلامعليالحسين
وعليعليأبنالحسين
وعليأولاالحسين
وعلياصحابالحسين✨
#امام_حسین_من♥️
محمدحسین پویانفرMohammad Hossein Poyanfar - Eshgh Yani Be To Residan (128).mp3
زمان:
حجم:
1.4M
عشـ♥️ـق یعنی: تموم سالو، همیشه بیقرارم، برای اربعینت!💔
𝑴𝒐𝒅𝒂𝒇𝒂_𝑬𝒔𝒉𝒈𝒉
صدای قافله ای می رسد دوباره به گوشم
محرم است و مبادا به قدر وسع نکوشم
عزا نه! جان دوباره است در عوالم هستی
کفن کنید تنم را، اگر سیاه نپوشم
خوش است روضه به هر هیاتی اگر که درآیم
چه مثل فرش بیفتم، چه مثل دیگ بجوشم
نشستهام بنشانم به اشک، آتش ِ دل را
اگر که گوشه ای از بزم، سر به زیر و خموشم
غم حسین که باشد، چه باک از غم عالم؟
غمی عزیزتر از هر غمی نهاد به دوشم
سر از کمند محبت، به هیچ روی نتابم
به هیچ سود، دلم را به غیر او نفروشم
به تربت است فقط، هرچه سر به خاک گذارم
به عشق ذکر «#حسین» است، هرچه آب بنوشم
#زهرا_بشری_موحد☘️
#شعر_عاشورایی
#غزل #محرم
#بنت_المهدی
میخواهم بدانی...
این که امسال برایت گریه میکند🥀
همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته🥀
خیلی تنها تر است 💔
خیلی مستاصل است💔
خیلی گم است 💔
خیلی پریشان است💔
سهم بیشتری از " تو " میخواهد امسال!!!🖤
💔🕊
#محرم
#بنت_المهدی
هدایت شده از سید کاظم روح بخش
23.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ می گفت: مگه امام حسین الان تو بهشت نیست؟! پس چرا اینقد براش گریه می کنین و تو سر خودتون می زنین❓
1⃣ قسمت اول پاسخ به شبهات محرم
شبهاتی که این روزها وارد ذهن نوجوان ما کردند...
پاسخ شبهه اول رو ببین و نشر بده به تمام دوستات ( باهم یک گردان بزرگ میشیم👌)
✅ ۵ دقیقه هم منبر هم روضه
📎 اینستاگرام | ایتا | تلگرام | روبیکا | توییتر
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
●منبر کوتاه
■■اشک چشم نشونه چیه؟
#استاد_دانشمند
#بنت_المهدی
آيت الله وحيد خراسانى توصیه کردند:
تا روز «عاشورا » كه نزديك است، *روزى صدمرتبه سوره توحيد* =🌹
را بخوانيد و به حضرت
《سيدالشهدا 》علیه السلام هديه كنيد،
ِ اِن شاءالله فيوضاتى نصيبتان ميشود،
■شرطش هم اين است مردم را دعوت به اين عمل كنيد.
■همچنین اشاره کردند چقدر خوب است که این عمل نورانی
■ تلاوت صدمرتبه سوره توحید و هدیه نمودن به روح مطهر و نورانی حضرت سیدالشهداء علیه السلام
به نیابت از
حضرت《 حجت ابن الحسن المنتظر المهدی 》(عجل الله تعالی فرجه الشریف )انجام شود .
#محرم
#امام_حسین
#کربلا
#بنت_المهدی
یجاییاستادپناهیانمیگفت:
بعضیـٰاوقتےگرفتارمیشنمیگـن:
خدایـاااا..!
مگهمنچیکارکردمڪهبـاید
انقدربدبختۍبکشم...؟!
اینابـایددرستحـرفبزنن!
بـایدبگن:
خدایااا..!
مگهمنبدنمـٰازمیخونم
ڪهانقدرگرفتارمیشم..!
قشنگترینجملهیکهشنیدماینهکهمیگه...
[دستمنوتونیستکهنوکرششدیم/
حسینخیلیزحمتماراکشیدهاست!]