﷽
«یا مَن لا یُرجَۍ اِلا هُو»
اِی آن کہ جز او امیدے نیست👀♥️!
˼ حَنـیـن، دلتنگے تا وقٺ ِ قࢪار(:✨ ˹
" ما را بقیہ پـس زدھ بودند هزارباࢪ!
ما را حـسیـن بود کہ آدم حساب کرد🙃🫀. "
کانال ناشناسمون↓
- @Nagofteh_Hanin
< بہ یاد حضرٺمادࢪۜ >
یادم نمیرود، که همه عزتم تویی!
من پای پرچمِ تو شدم محترم حسین♥️
لطفی که کردهای، تو به من مادرم نکرد...
ای مهربانتر از پدر و مادرم حسین♥️
#امام_حسین_من | #شب_عاشورا