السلامعلےالحسين
وعلےعلۍأبنالحسين
وعلےأولادالحسين
وعلےاصحابالحسين✨
#امام_حسین_من♥️
یهبزرگیمیگف ؛
بایدجوریروخودمونتمرینکنیم ،
وقتیاسمگناهمیاد ..
یهوییگِریَتبگیرهوبگی ،
منچطوریمیتونمجلویظهورمهدیروباگناهبگیرم ؟💔
الهی!
ما بیچارهایم
و تو چارهای،
ما هیچ کارهایم
و تو همه کارهای
مارا به حال خود
وامگذار..
گـل نـرگس! چـه شـود بـوسه بـه پـایت بـزنـیم؛
تـا بـه کـی، خـستـه دل از دور، صـدایـت بـزنیم؟!🥺💙
وظیفهیکمنتظرآمادهنگهداشتنخودشو
جامعهاست،گناهنکردناست،پیداکردن ارتباطقلبیباامامزمان(عج)است!
‹ روحمان پاره پاره بود اما وقتی
در هیئتِ تو بودیم ، زخمهایمان
کمتر درد میکرد . .❤️🩹 ›