حدود 30 سال قبل صدام به عتبات حمله کرد، آنجا رو به آتش کشید، زائران رو به رگبار بست و به شهادت رسوند. بخشهایی از حرمین شریفین رو تخریب کرد. برخی کتیبههای ارزشمند رو به غارت بردن
درباره انتفاضه شعبانیه و حملات بعثیها به دستور صدام اینجا بیشتر بخوانید
#حسین_دارابی | عضوشوید 👇
http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
میگفت..
من کلمه ثواب را میدیدم
و میخواستم ببینم این «ثواب»
یعنی چه؟ مثل اینکه
"ثواب" یعنی:
همدیگر را حفظ کردن...
-میرزااسماعیلدولابی-