السلامعلےالحسين
وعلےعلۍأبنالحسين
وعلےأولادالحسين
وعلےاصحابالحسين✨
#امام_حسین_من♥️
شهید باقری چقد قشنگ میگن که:
معنویتی که فقط روضه باشه و پشتش
عمل نیاد؛ معنویت نیست، خلسه
است..
گفتازدلتنگےبنویس...
گفتمدلتنگڪے؟
گفت: «ح» !
گفتم«ح»مثلچے؟
گفتبنویسحمثل :
حسین،حرم،حیات
گفتجملہبسـٰاز !
بابغضنوشتم :
دلتنگےیعنےحسین
حسیــنیعنےحـرم
حــرمیعنےحیــٰات
حیـٰاتیعنے...
منبےعـشقحسینمیمیرم💔🥺
#امام_هادی علیهالسلام:
مَنْ كَانَ عَلَى بَيِّنَةٍ مِنْ رَبِّهِ هَانَتْ عَلَيْهِ مَصَائِبُ الدُّنْيَا وَ لَوْ قُرِّضَ وَ نُشِر؛
هركه از جانب خدا دليلى روشن داشته باشد، مصيبت دنيا برايش سبک شود، هرچند با قيچى بريده شود و با ارّه قطعهقطعه گردد.
📚 تحف العقول، ص۴۸۳
یامَنْتُحَلُّبِهعُقَدُالْمَکَارِهِ]
+ایآنکهگرهکارهایفروبسته
بهسرانگشتتوگشودهمیشود..
هدایت شده از ☫مهشکن🇵🇸🇮🇷
21.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با شنیدن اون قسمت که میگه: «خب آخه من یه دخترم...!» اصلا یه طور عجیبی از دختر بودنم ذوق میکنم!
خیلی قشنگه این شعر...🌷🌱
#میلاد_حضرت_معصومه و #روز_دختر مبارک!✨
http://eitaa.com/istadegi
بعضُ الأشخاص رِزْق و بعضُ الأشخاص کَفارة ذُنُوب ؛
بعضی از آدمها رزقاند و بعضیها کفارهی گناهان . .