eitaa logo
حَنـʜᴀɴɪɴـین🇮🇷'🖤
536 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
1.5هزار ویدیو
11 فایل
﷽ «یا مَن لا یُرجَۍ اِلا هُو» اِی آن کہ جز او امیدے نیست👀♥️! ˼ حَنـیـن، دلتنگے تا وقٺ ِ قࢪار(:✨ ˹ " ما را بقیہ پـس زدھ بودند هزارباࢪ! ما را حـسیـن بود کہ آدم حساب کرد🙃🫀. " کانال ناشناس‌مون↓ - @Nagofteh_Hanin < بہ یاد حضرٺ‌مادࢪۜ >
مشاهده در ایتا
دانلود
به کارگر خسته گفت: آیا به شما نهار داده‌اند؟ مسخره‌اش کردند! در دیدار با کودکان بهزیستی گفت: پشتی‌ها را جمع کنید، مسخره‌‌اش کردند! گفت: اگر بخواهید برای رد شدن از بین جمعیت مردم سریع رانندگی کنید و جان مردم را به خطر بیاندازید خودم پشت فرمان مینشینم، مسخره‌اش کردند! گفت: اگر لازم باشد ده بار به یک استان سفر میکنم تا مشکل مردم حل شود، مسخره‌اش کردند! گفت: کشور را به سمت پیشرفت می‌بریم گفتند: ۶ کلاس سواد داری... حرف زد مسخره کردند راه رفت مسخره کردند سفر استانی رفت مسخره کردند آخر هم در همین سفرهای استانی در یک نقطه دورافتاده بیش از ۱۲ ساعت دنبال پیکرش گشتند. انسان بزرگ با رفتنش دیگران را شرمنده می‌کند؛ چه زیبا گفت حاج آقا پناهیان: خیلی‌ها در تشییع پیکر او برای عذرخواهی می‌آیند..!
چه رازی تو این عدد ۶۳ هست!؟
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از رادار انقلاب
🔻پست قابل تأمل فعال مطرح لبنانی در واکنش به اوضاع سیاسی ایران 🔹«مایا صباغ» فعال مطرح لبنانی با انتشار یک پست در فضای مجازی نوشت: تا زمانی که رهبر ایران در این کشور حضور دارند ترسی برای ایران نداریم. ما برای کشورهای عربی می‌ترسیم که مردی ندارند. @Radar_enghelabe
حَنـʜᴀɴɪɴـین🇮🇷'🖤
از دل نرود همان که از دیده برفت..!
649K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گریه و بی تابی اعضای کابینه در مراسم استقبال از پیکر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران . 🇮🇷@ganndo 🇮🇷@ganndo
آقاسید، شهیدجمهور ِ مظلوم و پرتلاش ما! در فراق تو جان‌هامان می‌سوزند و دل‌مان ذره‌ذره آب می‌شود. چه کنیم با این داغ بزرگ؟ غم نبودت آتش شعله‌وری‌ست که وجودمان را می‌سوزاند. حرف زیاد است اما، از چه بگویم که حق مطلب ادا شود؟ از سفرهای استانی‌ات که همه می‌گفتند برای جلب‌توجه است و شوآفی بیش نیست؟ از کمک‌هایت به تنگ‌دستان؟ از راه‌اندازی مجدد کارخانه‌ها و کارگاه‌های تعطیل؟ از دیدارهای مستقیم و بی‌واسطه‌ات با مردم؟ می‌دانی آقاسید، حالا که رفته‌ای می‌فهمیم تو چقدر برای ما زحمت کشیدی و دویدی و ما ندانستیم. تو مرد عمل بودی و نه پشت میز نشین! آری، راست می‌گویند که تو به دنبال منصبی بالاتر از ریاست‌جمهوری بودی. تو در جنگل‌های آذربایجان، در ورزقان و در میان آن مه و برف و بوران، به دنبال شهادت بودی! و افسوس که ما دیر فهمیدیم تو که بودی و چه کردی... سیدِخدا، آن‌هایی که از این حادثه شاد هستند و هلهله می‌کنند، همان‌هایی هستند که ادعای وطن‌دوستی و انسانیت‌شان گوش فلک را کر کرده است. اما در حقیقت، کفتارهای پلید و ترسو، همیشه از مرگ شیران پاک و شجاع خوشحال می‌شوند! سید عزیز ما، حالا به جبران تمام تلاش‌ها و خستگی‌هایت، با یاران باوفایت آسوده بخواب! سفر بخیر خادم‌الرضا«ع»، سلام ما را به حاج‌قاسم عزیزمان برسان:) 🖊 به قلم: یگانه رستگار✨
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹انتشار تصاویر دیده نشده از محافظ رئیس جمهور برای نخستین بار +شغلت چیه؟ - محافظم
بازگشت رئیس‌جمهور از آخرین سفر استانی💔
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا