این سوال خیلی مهمه..
به نظرم همه ما باید از خودمون بپرسیم..
چقدر علی(ع)رو میشناسیم؟🌱
ما کجاییم؟🤔
ما چقدر میشناسیم؟
ما چقدر ولایت آقامونو میشناسیم؟
مگه ما شیعه نیستیم؟خب چرا چیزی نمیدونیم؟
فقط میدونیم امام اولمونه..👀
بعد بقیش چی!؟
اصلا همین امامی که میدونیم امام اولمونه چطوری شد امام اولمون؟!
کشکی کشکی هم نبوده ...که
آره واقعا ما هیچی نمیدونیم
نمیدونیم که برای اینکه ما شیعه علی باشیم ،علی چقدر زخم زبون خورد ..🙂💔
گروهی از همونایی که میگفتن ما جونمون درمیره برای پیامبر
با کمال پرویی اومدن پیش پیامبر و امام علی
با بی حیایی علنی با بیشخصیتی علنی آشکارا اومدن با نیش و کنایه به امام علی روبه پیامبر حرفای زشتی زدن!
اینا دشمن نبودنااااا
اینا همونایی بودن که جونشون واسه پیامبر درمیرفت
همونایی که روز قبلش به پیامبر تبریک گفتن و با علی دست بیعت دادن
_ يَوْمَ نَدْعُوا كُلَّ أُناسٍ بِإِمامِهِمْ فَمَنْ أُوتِيَ كِتابَهُ بِيَمِينِهِ فَأُولئِكَ يَقْرَؤُنَ كِتابَهُمْ وَ لايُظْلَمُونَ فَتِيلاً [71]
روزى را كه هرگروهى را با پيشوايشان مىخوانيم. كسانى كه نامهی عملشان به دست راستشان داده شود، آن را [با شادى و سرور] مىخوانند و كمترين ستمى به آنها نخواهد شد.
شاهکار اینه بدونی غدیر چیه...
وارث غدیر کیه...🌱🫀
والا اگه میگن باید غدیرو شلوغ کنیم به خاطر اینه که وارث علی هست وقت بیعتمون با وارثه غدیره ، خواب نباشیم یه وقت..🌱