حَنـʜᴀɴɪɴـین🇮🇷'🖤
شام غریبان... و اَمان از دل ِ زینب ۜ (:💔!
میگفت:
آتش بگير، تا كه بدانى چه میكشم!
احساس سوختن به تماشا نمیشود(:
چون چاره نیست میروم و میگذارمت.
ای پارهپاره تن به خدا میسپارمت!
به سوی شام و کوفهام چه ظالمانه میبرند...
نمیروم، ولی مرا به تازیانه میبرند🥀
سر تو روی نیزهها، نشانده دشمن علی!
نمیروم، ولی به این بهانه میبرند...
حَنـʜᴀɴɪɴـین🇮🇷'🖤
شام غریبان... و اَمان از دل ِ زینب ۜ (:💔!
ای کاش فراغتی فراهم میشد.
از وسعت دردهای تو کم میشد!
این بارِ مصیبتی که بر شانهٔ توست،
ایوب اگر داشت، قدش خم میشد🍂
السلامعلےالحسين
وعلےعلۍأبنالحسين
وعلےأولادالحسين
وعلےاصحابالحسين✨
#امام_حسین_من♥️
اشتباه است اینکه بگوئیم از پشیمانی چه سود؟!
یک پشیمان میشناسم سود کرده "حر" شده:)
#نوازشروح
#امام_صادق علیه السلام به هنگام نوشیدن آب چنین می فرمودند: «درود خداوند بر حسین و خانواده و یارانش؛ و لعن و نفرین الهی بر قاتلان حسین و دشمنانش باد»
علی اکبر اربا اربا شد
عباس بی دست و
حسین سر جدا
کربلا تمام شد
و قصهی زینب آغاز...