حَنـʜᴀɴɪɴـین🇮🇷'🖤
توکهنیمنگاهتبرایدردمنتسکینه.. تویتلخیزمونهاسمِتوشیرینه :) دلمآرومنمیگیرهیهسوالیدارم ؛
۔ دعای جوشن کبیر یه سطری داره
سطر شصت و خوردهای که میگه:
ای تسکین دهنده قلب ها
راستم میگہ 💔🥲
میگفت برای اینکه مغرور نشی با خودت بگو
اونایی که از من بزرگترن عبادت ِبیشتری کردن
و اونایی که از من کوچکترن گناه ِکمتری کردن .
السلامعلےالحسين
وعلےعلۍأبنالحسين
وعلےأولادالحسين
وعلےاصحابالحسين✨
#امام_حسین_من♥️
ما را ببخش گریهی سیری نکردهایم
چشمان خشكِ ما خجل از این عزای تو :)
#نوازشروح
باهمینپروندهسنگین
واینبارگناه،میخردمارا
درایندنیاوآندنیاحسین( :
بزرگی میگفت:
مومن ضعیف اونیه که دلش میخواد
کیلومتر ها پیاده بره تا حرم امام حسین
رو زیارت کنه ، اما دلش نمیاد از خواب
سحر بزنه و نماز صبحش رو بخونه !