eitaa logo
حَنـʜᴀɴɪɴـین🇮🇷'🖤
536 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
1.5هزار ویدیو
11 فایل
﷽ «یا مَن لا یُرجَۍ اِلا هُو» اِی آن کہ جز او امیدے نیست👀♥️! ˼ حَنـیـن، دلتنگے تا وقٺ ِ قࢪار(:✨ ˹ " ما را بقیہ پـس زدھ بودند هزارباࢪ! ما را حـسیـن بود کہ آدم حساب کرد🙃🫀. " کانال ناشناس‌مون↓ - @Nagofteh_Hanin < بہ یاد حضرٺ‌مادࢪۜ >
مشاهده در ایتا
دانلود
بزرگی میگفت: مومن ضعیف اونیه که دلش میخواد کیلومتر ها پیاده بره تا حرم‌ امام‌ حسین رو زیارت کنه ، اما دلش نمیاد از خواب سحر بزنه و نماز صبحش رو بخونه !
بابای شیعه امیرالمومنین(علیه‌السلام): شیعیانم را با دو خصلت بشناسید؛ نماز اول ، و مواسات با برادرانشان در مال. | جامع‌الاخبار،ص‌۳۵
‹ فقال‌ أحب‌َ‌ مُحَرَّمک‌ ینسی‌ التّعب‌ النّاس › و گفت: مُحرّمت‌ را دوست‌ دارم(: خستگی‌ها را‌ از یادم‌ می‌برد و آدم‌ها‌ را🖤.
‌ از شیخ انصاری پرسیدن که : که چطور یک ساعت فکر کردن برتر از هفتاد سال عبادت است !؟فرمودند فکری مانند جناب حر در روز عاشورا
بعد از عاشورا یه جایی امام سجاد وقتی میخاد خودشو معرفی کنه میگه ؛ من پسر همون کسیم که سرش را با حوصله بریدند :))💔
کسی كه توی هیئت فقط سینه‌ ‌میزنه خیلی کار بزرگی نمیکنه ! کسی ك سینه میزنه ، فقط یه ‌سینه‌ زنه. . . شیعه مرتضی علی ‌باید با رفتارش عشقش‌ُ ثابت کنه (: -شهید‌مصطفی‌صدرزاده
امام‌‌حُسین ؛ میگن‌خرابه‌ها‌روآباد‌میکنی میشه‌‌مارو‌هم‌بکوبی‌‌از‌نو‌بسازی؟              مااینجوری‌به‌دردِشما‌‌نمیخوریم💔.
طبق ملاک ظریف پزشکیان امتیاز منفی دارد . ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💔 شبیه سازی واقعه کربلا با سیستم VR توسط دانشجویان اروپایی در استکهلم
دست بیماران گرفتن بر طبیبان واجب است من زپا افتاده ام دستی نمیگیری طبیب...