در شهرِ غریب ، از وطن میگویم
از حسرت کربلا سخن میگویم
اما به خدا اگر که زائر بشوم ...
در کرب و بلا هم از حسن میگویم
بهتریندلواپسۍ؟!
+دلواپسیِجورشدنویزاوپاسپورت
-بهترینبۍخوابۍ؟!
+بۍخوابۍشبقبلپروازِنجف!!
-بهترینخستگۍ؟!
+خستگۍراهمشایہ«نجفتاکربلا»
-بهترینمرگ؟!
+مرگتوۍحرمآقا
شهید حاج قاسم سلیمانی:
عمل مقدس، عمل امام حسین (علیهالسلام) است. عملی است که در آن خودخواهی، جاهطلبی، خودمحوری و خویشاوندپروری راه ندارد. عمل مقدس، عمل خودفراموشی است.
به تعبیر آن شاعر(مولوی):
چون فراموش خودی یادت کنند
بنده گشتی آنگه آزادت کنند.
هدایت شده از مَعارِج .
شهید علیاکبر کمال آرانی :
از سفارش و خواهش من راجع به خوب تربیت نمودن اطفال من است که آنها را مواظب باشید با بچههای بداخلاق وغیره همنشین نشوند واخلاق اسلامی را به آنها بیاموزید .
@maarej_255
السلامعلےالحسين
وعلےعلۍأبنالحسين
وعلےأولادالحسين
وعلےاصحابالحسين✨
#امام_حسین_من♥️
۰به قول حسین جنتی :
هر طرف مینگری نام حسین است و حسین
ای دمش گرم، سَرش رفت، ولی قولش نه .🖤
#نوازشروح
#پیامبر_اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: " بر تو باد نمازجمعه که آن حجّ مستمندان است."
#امام_زمان (عج) فرمودند: " به ما خبر رسیده که جماعتی از شما در دین خود به تزلزل افتاده و نسبت به امامشان دچار شک و تردید شدهاند، این خبر ما را اندوهگین نموده ولی حزن و اندوه ما نه برای خودمان، که به خاطر شماست چون خدا با ماست و ما به غیر او نیازی نداریم."