eitaa logo
حَنـʜᴀɴɪɴـین🇮🇷'🖤
536 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
1.5هزار ویدیو
11 فایل
﷽ «یا مَن لا یُرجَۍ اِلا هُو» اِی آن کہ جز او امیدے نیست👀♥️! ˼ حَنـیـن، دلتنگے تا وقٺ ِ قࢪار(:✨ ˹ " ما را بقیہ پـس زدھ بودند هزارباࢪ! ما را حـسیـن بود کہ آدم حساب کرد🙃🫀. " کانال ناشناس‌مون↓ - @Nagofteh_Hanin < بہ یاد حضرٺ‌مادࢪۜ >
مشاهده در ایتا
دانلود
حرمی‌باشد و من باشم و اشکی کافیست.. سرمان گرم حسین است همین ما را بس است
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
-امام‌صادق‌علیه‌السلام: همه در آخرالزمان به خطا می‌افتند و جدا جدا می‌شوند .. جز آن گروهی که بر جدم اباعبدالله الحسین گریه می‌کنند.. -سفینة‌البحارج۱۲،ص۳۵۰-
عليه السلام فرمودند: " در ميان اعضاى بدن ناسپاس‌تر از چشم وجود ندارد؛ پس، خواسته‌هاى آن را برآورده مسازيد كه شما را از ياد خدا باز مى‌دارد."
نوشِ جانش بشود هر که حرم رفت حسین ، خودمانیم ولی گاه حسادت کردم! :)💔🥲
هدایت شده از آدمـیـزاد
نمی دونم چطوری بگم و چجوری توضیح بدم! درسته تا حالا امام زمان رو ندیدم، ولی خیلی دلم براش تنگ شده...
هو النجات؟زیرِ خیمه‌ی قطیل‌ العبرات .             هوالرفیق؟ هر کی‌ گریه‌ میکنه‌ برات .
- نفس‌ در نفس ؛ تکرار در تکرار ؛ فقط‌ اجازه‌ بده‌ نوکرِ این‌ خونه‌ بمونیم‌ (: .
آگا‌ه‌ باشید‌ این‌ پوست‌ نازکِ‌ تن، طاقت‌ آتش‌ دوزخ‌ را‌ ندارد پس‌ به‌ خود‌ رحم‌ کنید. [ امیرالمومنین(ع) ]
- نوڪرۍ شغل ِ شریفیست؛ بھ‌ شرط آنڪھ‌ ارباب فقط ح‌ـسین ابن علے‌ باشد🖤"