eitaa logo
حَنـʜᴀɴɪɴـین🇮🇷'🖤
536 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
1.5هزار ویدیو
11 فایل
﷽ «یا مَن لا یُرجَۍ اِلا هُو» اِی آن کہ جز او امیدے نیست👀♥️! ˼ حَنـیـن، دلتنگے تا وقٺ ِ قࢪار(:✨ ˹ " ما را بقیہ پـس زدھ بودند هزارباࢪ! ما را حـسیـن بود کہ آدم حساب کرد🙃🫀. " کانال ناشناس‌مون↓ - @Nagofteh_Hanin < بہ یاد حضرٺ‌مادࢪۜ >
مشاهده در ایتا
دانلود
امام هادی علیه السلام: شکرگزاری از نعمت، از خود نعمت بهتر است چون نعمت متاع دنیای فانی است و لکن شکر، نعمت جاودانه آخرت است. تحف العقول، صفحه ۴۸۳
هدایت شده از کانال حسین دارابی
👈 ننگ بزرگ ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در مراسم : دنیا بایستی در مقابل حادثه غزه تصمیم جدی‌تری بگیرد. باید جدا تصمیم بگیرند دولت‌ها، ملتها، شخصیت‌های فکری، سیاسی در عرصه‌های مختلف. آن وقت با این نگاه آدم میفهمد که چه ننگ بزرگی را کنگره‌ی آمریکا پریروز برای خودش هموار کرد که پای صحبت این جنایتکار نشست و گوش کرد. این ننگ بزرگی است. ۱۴۰۳/۵/۷ | عضوشوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
هدایت شده از  مَعارِج .
آقای پزشکیان ! اون بزرگمردی که تو مناظرات گفتید : "هر تصمیمی دلش میخواد میگیره" امروز‌ به احترام رای مردم حکم ریاست جمهوری رو به دستتون داد . امیدوارم برخلاف تمام سوابق نادرخشانتون اینبار مردم رو ناامید نکنید ! البته که ایران کشور امام رضاست:) @maarej_255
هدایت شده از دوتا کافی نیست
🚨امان از «دردِ بی‌دردی» ... شب جمعه بود! آدم که از دست خودش خسته می‌شود، چاره‌ای ندارد جز آنکه پناه ببرد جایی که او را همانطور شکسته و درهم ورهم بخرند، نه؟ حوالی دو بامداد بود که کشاندم این تن له شده را و انداختمش در حیاط حرم! کنار حوض نشسته بودم و زل زده بودم به ضریحی که از آن دور مشخص بود. نه حرفم می آمد و نه هیچ چیز... فقط آمده بودم که نمیرم! زائری آمد و از جلوی من رد شد و رفت به سمت رواق ضریح، آن لحظه نمیدانستم چرا دلم به او گیر کرد، ولی برایم مهم شد انگار! کم‌کم سوز سرما لرز انداخت بر من، و خیز برداشتم بسمت رواق! در نزدیکترین فاصله از ضریح نشستم و تسبیحم را برداشتم و شروع کردم به ذکر «یا سلام »، بلکه خدا این قلب یخ زده را به سلامت و امنیت برساند. دیدم بالای سرم ایستاده و در سکوت لبخند میزند! همان زائر بود، همان که وقتی در حیاط از جلوی من رد شد، دلم را متوجه خودش کرد! لبخند مهربانی در پاسخ لبخندش زدم و منتظر شدم ببینم چه می گوید! گفت: برای پسرم دعا کن ! گفتم: چشم حتماً، دوباره گفت: برای پسرم دعا کن، اسمش «مهدی» است! یادت می ماند؟ گفتم : بله حتماً سری تکان داد و از کنارم رفت! دستانم را گرفتم بالا و خدا را به همان اسم «سلام»اش قسم دادم که گره مهدی او را به سلامتی باز کند. نزدیک اذان صبح بود، برای نماز به سمت شبستان میرفتم که دیدم دارد همان جمله ها را به زائر دیگری میگوید؛ «برای پسرم دعا کن، اسمش مهدی است»! بعد از نماز جماعت دیدم دارد می آید به طرفم! می دانستم بخاطر کهولت سنش و نیز تعدد زائران زیادی که التماس دعا گفته بود، مرا یادش نیست. نزدیک شد: دستش را گرفتم و گفتم: دعا کردم پسرتان را و باز هم دعا میکنم. انگار میخواست مطمئن شود، پرسید: اسمش چه بود؟ گفتم: «مهدی» لبخند زد و سرم را بوسید و رفت! او رفت و من خانه خراب شدم.... با خودم گفتم: چهل و چند سال است که عمر کرده ای! این زائر یک شب جمعه بی‌خواب شد از درد پسرش و تا اذان صبح، تمام حرم را گشت و به این و آن گفت برایش دعا کنند! تو کدام شب جمعه از نداشتن «مهدی» ات بی تاب شدی که بیایی و اینجا بگردی و بگویی برای پدرت دعا کنند؟ او رفت و من خانه خراب شدم، از یک عمر چهل ساله‌ی بی‌ثمر، که «هنوز بی‌دردی، درد اصلی اوست». "دوتا کافی نیست"| عضو شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/1096876035Ccaac6a6075
از دولت و رئیس جمهور ملت انتظار و توقع داریم که: مانند حرف هایشان به خطبه های نهج البلاغه عمل کنند! مانند حرف هایشان ادامه دهنده راه باشند! مانند حرف هایشان به سخنان رهبر معظم انقلاب عمل کنند! مانند حرف هایشان اسلام را زنده نگه دارند!
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرزاد بادپا قهرمان ایرانی که فرد داعشی در حادثه شاهچراغ را از پای در آورد، به عنوان پرچمدار ملی، کاروان ایران را همراهی کرد
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
السلام‌علےالحسين وعلےعلۍأبن‌الحسين وعلےأولادالحسين وعلےاصحاب‌الحسين✨ ♥️⁩
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
دوست‌دارم‌ز‌ِغمت‌سر‌به‌بیابان‌بزنم‌، آن‌بیابان‌که‌مسیرش‌از‌نجف‌تا‌کربلاست❤️‍🩹(:
صلی الله علیه و آله فرمودند: " قدر دو چیز را نمی‌دانید که اگر می‌دانستید سرشان دعوا می‌کردید. یکی ثواب اذان گفتن و دیگری ثواب صف اول جماعت."