نَبودِه،نیستونَخوآهَدبود . . !
عَزیزتَراَزتوکَسیبَرآےِمَن:)) 💚 .
#حسین_جانم
#نوازشروح
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسین(ع) اهل رفاقت است
برای کسی که قدمی برایش بردارد کم نمیگذاردنه در دنیا نه در آخرت.
او را دوست داشتن و دوست بودن با او
یعنی تمام عمر را با عزت زندگی کردن.
دَرجَوارِحَـرَمَشهَرکِهدُعاگوسـتبِگو . .
جایِمادَروَسَـطِصَحنفَقَطگِریِـهکُنَـد!(:🥲💔🖤"
#کربلا
شماره تلفن حرم #امام_حسین سلام الله علیه
📞شماره تلفن ۱۶۴۰
مستقیم به میکروفن ضریح امام حسین سلام الله علیه وصله، هر درد دلی دارید به آقا بگید.
(بدون پیش شماره است)
#رایگان التماسدعا
نشر بدید شاید کسی دلتنگ باشه
#اربعین
«اَلَّلهُمعجِّللِوَلیِڪَالفرَج»🏴
•••
حَنـʜᴀɴɪɴـین🇮🇷'🖤
نَبودِه،نیستونَخوآهَدبود . . ! عَزیزتَراَزتوکَسیبَرآےِمَن:)) 💚 . #حسین_جانم #نوازشروح
-حسیبرایگفتنشعریجدیدنیست یکمصرعوخلاصهدلمتنگکربلاست ...💔🥺
روزمان را متبرک میکنیم به یاد لاتی که لوتی شد
هشت روز مانده به اربعین سال ۹۳ ساعت یازده شب بود که مجید سراسیمه آمد خانه:
«وسایلم را جمع کنید که عازم کربلا هستم.»
گفتم: «زودتر می گفتی که به چند تا از فامیل و آشنا خبر می دادیم.» عجله داشت و رفقایش داخل ماشین منتظرش بودند.
چه رفقـایی و چه سفر اربعیـنی!
تا برسند مرز مهران، صدای آهنگ و بگو بخندشان بلند بود؛ گویا کارناوال شادی راه انداخته بودند.
مجید اولین بار که رفت داخل حرم حضرت علی(ع) کمی تغییر کرد و کم حرف شد.
هر بار هم که می رفت حرم، دیر برمی گشت؛ آنهم با چشم های قرمز.
رفقا مانده بودند که این خود مجید است یا نقش بازی جدیدش.
پیاده روی که شروع شد، مجید غرق در خودش بود. نه میگفت و نه می خندید.
پایش که رسید بین الحرمین، از درون شکست.
دیگر دست خودش نبود. ذکـر لبـش یا حسـین یا حسـین بود و مشغول اشـک و نـالـه.
وقتی میخواستند برگردند، به صمیمی ترین دوستش گفت: «توی این چند روز از امـام حسین(ع) خواستم که آدمم کند. اگر آدمم کند دیگر هیچ چیز نمی خواهم.»
او حـرّی دیگری از نوع مدافعان حرم شده بود که فاصله بین توبه و شهادتش ۱۳ ماه بیشتر نبود.
✍🏻دلم میخواهد اینجوری عاقبت بخیر بشم
دسته گلی از صلوات به نیابت از تمامی شهدا از صدر اسلام تاکنون، هدیه میدهیم محضر حضرت علی و فاطمه زهرا سلام الله علیهما
الّلهُمَّصَلِّعَلَیمُحَمَّدٍوَآلِمُحَمَّدٍوَعَجِّلْفَرَجَهم✨
کتاب "مجید بربری"
#شهیدمجیدقربانخانی🌱