eitaa logo
حَنـین‏¹⁰¹
171 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
467 ویدیو
5 فایل
بسم‌رب‌او :) . یه‌دختردهه‌هشتادی‌وروزمرگی‌هاش😌 +حرف‌دل🌱 حنین‌یعنی‌اشتیاق،دلتنگی❤️‍🩹 چرا۱۰۱؟حروف‌ابجدامام‌رضا(ع)✨ کپی؟به‌جز‌روزمرگی‌بقیه‌آزاد🌙 حرفی سخنی: @Hanin101 https://eitaa.com/joinchat/1723990757Ce35deb227c
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی شما از این و آن طعنه میخورید و لاجرم به گوشه اتاق پناه میبرید و با عڪس‌های ما سخن میگویید و اشڪ میریزید.. به خدا قسم این جا ڪربلا میشود و برای هر یڪ از غم های دلتان این جا تمام شهیدان زار میزنند..
به افرادی‌کہ‌نمازهایشان‌ قضا‌میشد... میفرمودند‌کہ‌سوره‌یس‌ و‌زیارت‌‌عاشورا‌بخوانید؛ تا‌قلبتان‌ازظلمات‌وتاریکۍبہ‌نورِقرآن وزیارت‌عاشورا‌روشن‌؛وهدایت‌شود🌱 -آیت‌اللھ‌حق‌شناس‌
بسم‌رب‌الحسین:)
میگن‌ موضع‌ شما‌ نسبت‌ به‌ وقایع ِاخیر سوریه چیه؟ ²¹ آذر ساعت ¹⁰ صبح هر صدایی از حسینیهٔ امام خمینی (ره) بیرون بیاد، صدای ماست . . نه یک قدم جلو تر نه یک قدم عقب تر ✊✨
حَنـین‏¹⁰¹
میگن‌ موضع‌ شما‌ نسبت‌ به‌ وقایع ِاخیر سوریه چیه؟ ²¹ آذر ساعت ¹⁰ صبح هر صدایی از حسینیهٔ امام خمینی
16.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 رهبر انقلاب: من به شما عرض می‌کنم به حول قوه‌ی الهی گستره‌ی مقاومت بیش از گذشته تمام منطقه را فرا خواهد گرفت ایران قوی مقتدر است و مقتدرتر هم خواهد شد.✊🇮🇷 ۱۴۰۳/۹/۲۱
حَنـین‏¹⁰¹
میگن‌ موضع‌ شما‌ نسبت‌ به‌ وقایع ِاخیر سوریه چیه؟ ²¹ آذر ساعت ¹⁰ صبح هر صدایی از حسینیهٔ امام خمینی
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به توفیق الهی، مناطق تصرف‌شده‌ی سوریه به وسیله‌ی جوانان غیور سوری آزاد خواهد شد؛ شک نکنید این اتفاق خواهد افتاد و آمریکا هم به‌ وسیله‌ی جبهه‌ی مقاومت از منطقه اخراج خواهد شد...
حَنـین‏¹⁰¹
میگن‌ موضع‌ شما‌ نسبت‌ به‌ وقایع ِاخیر سوریه چیه؟ ²¹ آذر ساعت ¹⁰ صبح هر صدایی از حسینیهٔ امام خمینی
47.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نیروهای ما هم در عراق، هم در سوریه حضور پیدا کردند به دو علت؛ یک علت حفظ حرمت اعتاب مقدسه بود. چون آنها با اعتاب مقدسه دشمنی داشتند، قصد تخریب داشتند و تخریب هم کردند هدف داعش این بود، این یک علت. ✏️ یک علت دیگر مسئله‌ی امنیت بود. مسئولین خیلی زود، به وقت فهمیدند که اگر چنانچه جلوی این ناامنی در اینجاها گرفته نشود سرایت میکند می‌آید اینجا سرتاسر کشور بزرگ ما را ناامنی خواهد گرفت. ناامنی فتنه‌ی داعش هم یک چیز معمولی نبود.
بسم‌رب‌الشهدا:)