ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
باورم نمیشه فرندزو دوماهه تموم کردم
من انقدر اروم میدیدم که تموم نشه فقط:")
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
من انقدر اروم میدیدم که تموم نشه فقط:")
من هنوز دارم طولش میدم تا تموم نشه:)
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
من هنوز دارم طولش میدم تا تموم نشه:)
کار خوبی میکنی
خیلی کار خوبی میکنی
تا آخر زندگیت طولش بده.
اگر سیتکام ها نبودند و اگر فرندز بهترین سیتکامی که تاحالا ساخته شده نبود،
زندگی کردن چقدر خسته کننده میشد.
«همهی قصهها، قصهی دستهاست: وقتی چیزی برمیداری، در حال تعادل، در حال اشاره، قلاب شده در هم، در حال ورز دادن، نخ کردن، نوازش، رها شده در خواب، بریدن، خوردن، پاک کردن، نواختن، خراشیدن، گرفتن، پوست کندن، گره زدن، در حال چکاندن ماشه و یا تا کردن.
دارم برای تو مینویسم. حالا به دستهای خودم نگاه میکنم که دوست دارند تو را لمس کنند اما غمگیناند؛ خیلی وقت است که دستشان به تو نرسیده.»