ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
تروماش و میشا فقط بهونست بابا.
رابطه ابیگل با ویل مثل رابطه ویل با تموم سگهایی بود که به سرپرستی میگرفت، چون اون وسواس و ضعف داشت در برابر پدیدههایی که شکننده بودن (نیاز به کمک داشتن)، چون هیچ کس هیچ وقت به خودش کمک نکرد. اما رابطه هنیبال با ابیگل براش یادآور مسئولیتی که دربرابر میشا داشت بود، شیطان وقتی که چیزی رو نتونه داشته باشه خودش اون رو از بین میبره، و مطمئنم هزار بار بهش فکر کرده که ای کاش میتونست به زندگی میشا بدون زجر کشیدن با دستهای خودش پایان بده، این بالاترین و نارسیستیکترین نوع از محافظت و دوست داشتنه.
هدایت شده از بِرمودا | 𝘽𝙀𝙍𝙈𝙐𝘿𝘼
Is Hanibal in love with me?
نع، اسکلی ویل؟
پس برا چی زنده ای؟
مردی معتقده پیشه خدارو داره رو زمین ادامه میده ولی تورو زنده گذاشته.
هدایت شده از بِرمودا | 𝘽𝙀𝙍𝙈𝙐𝘿𝘼
زیدتم تازه یه تستی کرد مطمئن شه برات خوبه یا نع🤣