خیلی وقت ها به سرم می زنه که اینجارو دیلیت کنم😀
ولی به دلایلی که خودمم نمی دونم، حس خوبی بهم می ده نگاه کردن به پست های قبلی :)))
وقتی "راستی لیک" فیلتر شد واقعا تصمیم گرفتم یا دیگه کانال نزنم یا اگر زدم خودم هیچی توش نگم(دلیل فیلتر شدن کانال قبلیم البته موسیقی بود، ودقیقا واسه همین اینجا هیچ آهنگی نیست:::)
ولی اینجا بر خلاف چیزی که انتظارش رو داشتم یه ترکیبی از حس و حال خوب، گاهی وقت ها دلگویه و صمیمیت لحظاتی بوده که به اشتراک گذاشتم.
از همه مهم تر آدم های مهمی رو به این واسطه پیدا کردم :)
همه اینارو گفتم که شماهم مثل من دوسش داشته باشید دیگه، خیلی زحمت کشیدم اثر هاله ی خوبی داشته باشه،
بجای شخصیت لوس خودم😂😔🤌.
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
و یاد و تشکری کنیم از #جویی
کارشناس در زمینه سینما
ایشون هم یه وایب متفاوتی رو به من داد
( چنل بزن دیگه حوصله مون سر رفت😔😂)
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
خیلی وقت ها به سرم می زنه که اینجارو دیلیت کنم😀 ولی به دلایلی که خودمم نمی دونم، حس خوبی بهم می ده ن
به عنوان یک ممبر (کسی که نساخته چنلو) واقعا به نظرم این چنل وایب خوبی داره، به عنوان اسم قبلیش، وایب کلاسیک میده و هم به عنوان اسم جدیدش فازی نو داره.
خلاصه که به نظرم چنل خوبیه #جویی
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
و یاد و تشکری کنیم از #جویی کارشناس در زمینه سینما ایشون هم یه وایب متفاوتی رو به من داد ( چنل بزن د
عه من😂، ممنون از تعریفتون خوشحال شدم...
و واقعا میخوام بزنم 😂 منتظرم یک بزرگواری تایید بده باهم بزنیم دوباره😂
من مایا و لارا و هستیا رو یادم نرفته😭🤝
از وقتی اینجا ساخته شد، چنل قبلیم، کل پارسال... تا الان باهاشونم🥲
و امیدوارم همیشه هم باشم. کیوت های تطذطتذرطدط😭😂
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
ولی هردومون هدفمون خوشحال کردن مردمه، و این بسی جاذاب است
آقای تریبیانی
من با شما موافقم و نظر شما همیشه برای من محترمه(و به قول خودت جاذاب)
هیچ "ولی/اما"یی هم در کار نیست و باشد که این گفتگوی ناراحت کننده تمام شود😂🤝