ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
ولی هردومون هدفمون خوشحال کردن مردمه، و این بسی جاذاب است
آقای تریبیانی
من با شما موافقم و نظر شما همیشه برای من محترمه(و به قول خودت جاذاب)
هیچ "ولی/اما"یی هم در کار نیست و باشد که این گفتگوی ناراحت کننده تمام شود😂🤝
خب دوستان عزیز...
شبتون به اندازه تمام اعداد ممیزی عدد پی قشنگ و جذابیتش به سرعت کاتیون ها بالا بره و مثل سیال غیر نیوتونی تمامی قوانین بد موجود رو تغییر بده.
شبتون زیبا🌃