ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
و یاد و تشکری کنیم از #جویی
کارشناس در زمینه سینما
ایشون هم یه وایب متفاوتی رو به من داد
( چنل بزن دیگه حوصله مون سر رفت😔😂)
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
خیلی وقت ها به سرم می زنه که اینجارو دیلیت کنم😀 ولی به دلایلی که خودمم نمی دونم، حس خوبی بهم می ده ن
به عنوان یک ممبر (کسی که نساخته چنلو) واقعا به نظرم این چنل وایب خوبی داره، به عنوان اسم قبلیش، وایب کلاسیک میده و هم به عنوان اسم جدیدش فازی نو داره.
خلاصه که به نظرم چنل خوبیه #جویی
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
و یاد و تشکری کنیم از #جویی کارشناس در زمینه سینما ایشون هم یه وایب متفاوتی رو به من داد ( چنل بزن د
عه من😂، ممنون از تعریفتون خوشحال شدم...
و واقعا میخوام بزنم 😂 منتظرم یک بزرگواری تایید بده باهم بزنیم دوباره😂
من مایا و لارا و هستیا رو یادم نرفته😭🤝
از وقتی اینجا ساخته شد، چنل قبلیم، کل پارسال... تا الان باهاشونم🥲
و امیدوارم همیشه هم باشم. کیوت های تطذطتذرطدط😭😂
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
ولی هردومون هدفمون خوشحال کردن مردمه، و این بسی جاذاب است
آقای تریبیانی
من با شما موافقم و نظر شما همیشه برای من محترمه(و به قول خودت جاذاب)
هیچ "ولی/اما"یی هم در کار نیست و باشد که این گفتگوی ناراحت کننده تمام شود😂🤝
خب دوستان عزیز...
شبتون به اندازه تمام اعداد ممیزی عدد پی قشنگ و جذابیتش به سرعت کاتیون ها بالا بره و مثل سیال غیر نیوتونی تمامی قوانین بد موجود رو تغییر بده.
شبتون زیبا🌃