خیلی از آدما لیاقت اون حجم از عشق، توجه و یادآوری شدن تو ذهن و روح مارو ندارن ؛
این ماییم که بهشون چیزی بیشتر از اون چیزی که واقعا هستن میبخشیم و ازشون یه آدم به یاد موندنی میسازیم.
آدمایی که رفتنو میذاریم توی یه چمدون و تا ابد با خودمون حمل میکنیم در حالیکه دستامون خسته شدن ..
بعضی آدما برای یه فصلن و این خیلی مهمه که تو بدونی کی زمان اونا تموم شده .