من از آدمایی خوشم میاد که واسه تغییر فصل، صدای دریا، دیدن غروب آفتاب، بوی بارون و دیدن ماه ذوق زده میشن.
شبتون خوش 🌃
امیدوارم امشب براتون مثل ستاره قطبی باشه ، قدیم ندیم ها مسافران و مهاجران برای پیدا کردن مسیر درستشون در شب به ستاره قطبی رجوع میکردند تا مسیر درست و حقیقی خودشون رو پیدا کنند ... پس امشب باعث شه راه درست و حقیقی خودتون و پیدا کنید و از این موضوع لذت ببرید