کاش سرما می خوردم و خونه نشین می شدم تا هرچی کتاب تو قفسه م مونده رو تموم کنم...
گاهی زندگی تبدیل می شود به تقلایی کش دار و غم بار برای به دست آوردن چیزهایی که زنده نگهمان می دارد . و اما مسئله بغرنج این است : هرچیز به درد بخوری قیمتی دارد و فقط با پول می شود آن را خرید و جهان به این ترتیب اداره می شود .
| -کارسون مکالرز ' آواز کافه غم بار |
می دانی اینجا چیست :
من گفتم : 《 قلبتان 》
او فریاد کشید : 《 که شکسته !》
✦آرزوهای بزرگ " چارلز دیکنز
میخوام بگم اشکالی نداره، اشکالی نداره اگه بخاطر چیزی تلاش کردی که برای تو دست نیافتنی بود، اشکالی نداره که نتونستی شکاف قلبت رو با چیز دیگه ای پر کنی، اگه خود واقعیت پذیرفته نشده و مجبور شدی نقاب های فیک روی صورتت بزاری، یا اگه دوباره بخاطر عصبانیت گریه کردی و لرزیدی، هیچکدومش تقصیر تو نیست. هنوز نقطه های زیادی برای شروع دوباره وجود دارن.
مگه چند بار زندگی کردی که الان از خودت توقع داری که اشتباه نکنی؟!
به راستـی داستانِ ڪهـنه ی ما،
درونِ شهر قصـه ها نیز جایی نداشت.
اگر میلادی دوبارہ نصیبم میشد ؛ باز هم همان قصـه و همان کتاب و همان صفحه را انتخاب میکردم، تا تو سفید ترین نقطه در تاریخچه ی خاکستریِ من باشی.