کانال رسمی استاد حسن عباسی
❌ جاوید رحمان گزارشگر ویژه سازمانملل در وضعیت حقوقبشرِ ایران در نخستین گزارش خود: مجازات برای #گن
🔴 تحقق پیشبینی عمار انقلاب
🔺استاد حسن عباسی از سالها پیش نسبت به تصویب #گناهـلواط و ازدواج همجنسبازان هشدار داد بود؛ در صورتی که وزارت خارجه ایران به تصویب ازدواج همجنسبازان در ۲۵ کشور جهان اعتراض نکند، در ماههای آینده، ایران متهم به برخورد با همجنسبازان خواهد شد و به جرمِ قانونی نبودنِ ازدواج همجنسبازان در کشور متهم به نقض حقوق بشر خواهیم شد.
👉 t.me/dr_abbasi/3789
🔻 آیا وزارت امور خارجهی ما غیر اسلامی است که به جای حمایت از قرآن حکیم و دفاع از لوط نبی -علیهالسلام- ترجیح میدهد در قبال گناه شنیع #همجنس_بازی، سکوت کند⁉️
🔻آیا سکوت این وزارتخانه و دستگاههای مربوطه همچون مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی امنیت ملی و... در این مورد جایز است⁉️
🔻 اگر انبیاء -علیهمالسلام- هم در این زمان بودند، در قبال این #گناه_جهانی سکوت میکردند⁉️
🔴 حالا با سکوت همهی دستگاههای مربوطه در جمهوری اسلامی ایران، هماکنون زمزمههای نشاندن ایران در جایگاه متهم از زبان جاوید رحمان گزارشگر ویژه سازمانملل در وضعیت حقوقبشرِ ایران به گوش میرسد؛ وی در نخستین گزارش خود، اعلام کرد مجازات برای #گناه_لواط ، نقض تعهدات بینالمللی توسط ایران است‼️
منتظر پسلرزههای بعدی باشید..
#قوم_سدوم
#لواط_نقض_حق_نسل
کانال رسمی استاد حسن عباسی
💠 @Hasanabbasi_ir
🔴 انضباط برابر وسع انسانهاست.
✅ هدف #نیروی_انتظامی ایجاد #انضباط در جامعه است.
❓اما حد انضباط چقدر است؟
❓نظر اسلام در مورد دیسیپلین چیست؟
❓راه ایجاد انضباط در جامعه چگونه است؟
❓آسیب ها و تهدیدهای انتظام در جامعه از سطح استراتژیکی تا تکنیکی چیست؟
❓فلسفه نظم و طلب نظم (انتظام) چیست؟
✅ برای پاسخ به این سؤالات میتوانید جلسه ۱۲۰ #کلبه_کرامت برگزارشده در تاریخ ۹ خرداد ۱۳۸۷ را مطالعه بفرمایید.
لینک دانلود جلسه:
📱 t.me/kolbeh_keramat/1289
📥 yon.ir/6uIAe
#هفته_نیروی_انتظامی مبارک باد
کانال رسمی استاد حسن عباسی
💠 @Hasanabbasi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 بخشی از جلسه #۱۲۰ #کلبه_کرامت با عنوان #امنیت_انتظامی
#هفته_نیروی_انتظامی مبارک🌹
کانال رسمی استاد حسن عباسی
💠 @hasanabbasi_ir
❓جایگاه #توکل یا وکالت دادن به خدا در زندگی اجتماعی و در سیاست و چارهاندیشی ما کجاست؟
🔺 نقیصهی مهم دانش مدیریت غربی (علم سیاست) در این است که بعد از چارهاندیشی، جایی برای #توکل، #مشیت الهی و #تقدیر نمیبیند.
🔸سیّاس کسی است که #تصمیم و #تدبیر خوبی زده باشد و آن را به نحو احسن #اجرا نماید.
🔸زمانی میتوانیم بگوییم #تصمیم خوبی اندیشیده شده که در ماهیت آن به ایمان و یقین رسیده باشیم. اما حتی در همین حین، باید نگاهمان به #مشیت_الهی باشد؛ آنچه خدا بخواهد، همان میشود:
💠«اللَّهِ يَهْدِي بِهِ مَنْ يَشاءُ»، «تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ» و...
گرچه خواست و مشیت الهی، هرگز تفننی و بیحساب نیست، اما در هر شرایطی، به جایی خواهیم رسید که هرچه تدبیر و تصمیم کنیم، کاری از ما ساخته نیست؛ چطور مشیت و خواست الهی در دانش مدیریت، نادیده انگاشته میشود؟
🔸اما هر تصمیم خوب، که به ایمان و یقین رسیده و بر مشیت الهی نیز چشم دوخته باشد، در حد تصمیم نباید بماند؛ جایی که دیگر مصمم بر تصمیم خود شدهایم، نیاز به #تدبیر نیکو داریم. تمام تلاش خود را میکنیم و از حداکثر ظرفیت خود و تجربهی بشری نیز بهره میبریم تا بهترین تدبیر را زده باشیم؛ اما در همین حین، باید بدانیم #تدبیر_احسن زمانیست که تمام قد به خدا #وکالت داده باشیم:
🔸تکیه بر تقوا و دانش در طریقت کافریست//
🔸راهرو گر صد هنر دارد، #توکل بایدش (حافظ)
🔸زمانی که با ایمان به تصمیم خود و منوط به مشیت الهی، مصمم شده و به بهترین کیفیت نیز تدبیر کردیم و به #خدا هم وکالت دادیم، سپس موعد اجرای آن به نحو احسن است. اجرای احسن، عمل صالح ما است که در مقابل عمل مفسد قرار دارد؛ عمل صالحی که آن نیز محدود به #تقدیر_الهیست؛ تا چه مقدر ما باشد.«إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ»
✳️ ما حتی اگر بهترین سیاستمدار هم باشیم، برخلاف مقدرات و مشیت الهی و آنچه وکالت آن باخداست، نمیتوانیم عمل کنیم؛ دستمان کوتاه است...
🔴 در نظر گرفتن این معیارها در ساختار علم مدیریت و سیاست، #سیاست_دینی ما را ممکن میسازد؛ در غیر این صورت، به جای تکیه بر #خدا، به سخن گفتن با #کدخدا فخر میکنیم و سیاستی پیاده میکنیم که حل تمامی مشکلات یک جامعهی هشتاد میلیونی را منوط به مشیت #کدخدا در رفع تحریمها میدانست، پس با توکل به تضمین بودن امضای کری پا به میدان مذاکره نهاد؛ نه #تصمیم درستی بود و نه #تدبیر خوبی بر آن زده شد و نه حتی #اجرای آن کم عیب و نقص بود.
📌 جلسه یکم #کلبه_کرامت با موضوع «درآمدی بر سیاستگذاری، تصمیمسازی و چارهاندیشی» (در ۵ بهمن ۸۵) را ببینید:
👉 kolbeh-keramat.ir/Sessions/Single/173
🇮🇷 اندیشکده یقین، مرکز بررسیهای دکترینال
🌐 @andishkadehYaghin
10.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸تکیه بر تقوا و دانش در طریقت کافریست//
🔸راهرو گر صد هنر دارد، #توکل بایدش (حافظ)
❇️ جلسه ۳۲ کلبه کرامت (خرداد ۸۶) :
👉 kolbeh-keramat.ir/Sessions/Single/680
💠 @Hasanabbasi_ir
♨️ دنیا، بازی اعصاب سنجه؛ هرکسی بسوزه، مُرده و هرکسی نسوزه، شهید میشه..
▫️زندگی فردی و اجتماعی ما از صبح تا به شب، امتحانه.
🔸نه گول گشایشها رو بخوریم و نه حیران و سردرگم از شدائد زندگی بشیم که همهاش امتحان و آزمایش ماست.
💠«أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ»
آيا مردم پنداشتند همین که گفتند ايمان آورديم رها مىشوند و با فتنهها آزمایش نمیشوند؟
✅حیات انسانی ما، حرکتی سینوسی از این گشایشها و تنگناهاست.
📷 llink.ir/8zmf
🔶🔸بیستم مهرماه، روز ملی کاهش آثار بلایای طبیعی.
❇️ الهام گرفته از جلسه ۶۷۸ #کرسی_نظریه_پردازی #کلبه_کرامت:
👉 kolbeh-keramat.ir/Sessions/Single/687
کانال رسمی استاد حسن عباسی
📡 @hasanabbasi_ir
هدایت شده از جدال احسن
20.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ما_توانستیم
کاری از کانال جدال احسن با سخنرانی روشنگرانه دکتر حسن عباسی
🔹 🔶 جدال احسن 🔶 🔹 👇
📡 @jdale_ahsan
🔴 این سخنرانی را بشنوید؛ چون هفت ماه زندان قطعی دارد.
از دید دولت و قوه قضاییه، این سخنرانی توهین به حسن روحانی است و هفت ماه زندانی قطعی دارد.
🔸موضوع سخنرانی: وحدت حوزه و دانشگاه؛ امکان یا امتناع؟
▫️دانشگاه اراک - ۲۸ آذرماه ۹۵
📎 t.me/hasanabbasi_ir/1058
▫️دریافت نسخه تصویری سخنرانی از سایت:
👉 dr-abbasi.ir/13428
کانال رسمی استاد حسن عباسی
💠 @hasanabbasi_ir
هدایت شده از اندیشهجویان استاد حسن عباسی
#منصور_كاظمى فعال فرهنگى اراك:
حسن روحانی از استاد حسن عباسى به خاطردفاع از توحيد و علوم انسانى اسلامی طى سخنرانى سال ٩٥ در دانشگاه اراك شکایت کرده
است.
#توييتر_مركزى ✌️
4_5915984817907827535.MP3
1.67M
🔴 «دفاع از توحید» جرم استاد #حسن_عباسی ‼️
⭕️ وقتی از دید رییس جمهور و قوه قضاییه «دفاع از توحید» توهین به رییس جمهور است!
🔸موضوع:«وحدت حوزه و دانشگاه؛ امکان یا امتناع؟»
دانشگاه اراک - ۲۸ آذر ۹۵
.