🤡✨-°دیوونه خونه هایلی و وایلی°-🤡✨
نمیدونم هر گیری تو روبلاکس بگین اکیم
خب بیا پیویم اونجا ایدیم رو بدم
اسم روبلاکست رو بفرست تو روبلاکس بهت پیام بدم درخواست فرند هم بهت میدم قبول کن بریم گیم
🤡✨-°دیوونه خونه هایلی و وایلی°-🤡✨
اسمم تو روبلاکس
تو همون روبلاکس بهت پیام میدم