سِتیآ:)
چه خوب گفت بهتاش: "ملتی که تاریخ نخواند محکوم به تکرارش است!"
بازم تکرارِ تاریخ...🤌🏻☠
سِتیآ:)
صبور بودن ما بی نتیجه خواهد ماند...
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خبر تازه ایی داری...!؟
سِتیآ:)
گنگ بودنِ من و رفیقام به روایت تصویر:🕶🎀
وقتی مامانم میگه: لطفا سر سنگین باشید...🙄
همون موقع من و رفیقام😁😂