eitaa logo
پژوهش های اصولی
282 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
701 ویدیو
118 فایل
﷽ 📌نکات اخلاقی واعتقادی 📌تحلیل های سیاسی وبصیرت افزا در راستای آشنایی با مقتضیات زمان 📌آرشیوی از اهم علوم مقدماتی اجتهاد 📌آموزش اصول وفنون پژوهش از طریق ارائه سلسله مباحث علمی از اینکه بدلیل مشغله، توفیق پاسخگویی ندارم، عذر خواهم @HosseinMehrali
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از KHAMENEI.IR
1361452803_-506087256.mp3
5.52M
🎙 بشنوید | امام صادق علیه‌السلام و داعیه تشکیل حکومت اسلامی 🏴 علیه السلام 💻 @Khamenei_ir
🏴 | چرا امام صادق علیه السلام قاتل خود را به جانشینی انتخاب کرد؟؟! 🔹 هنگامی که منصور، خلیفه ستمگر عباسی، خبر شهادت امام صادق علیه السلام را دریافت کرد، از حاکم مدینه خواست تا اگر امام صادق وصیت به جانشینی شخصی پس از خودش نموده، آن فرد را گردن زند. 🔹 مدتی بعد فرماندار مدینه چنین گزارش داد: جعفر بن محمد ضمن وصیتنامه رسمى خود، پنج نفر را به عنوان وصى خود برگزیده که عبارتند از: 1- خلیفه وقت، منصور دوانیقى! 2- محمد بن سلیمان(فرماندار مدینه و خود گزارش دهنده!) 3- عبدالله بن جعفر بن محمد (برادر بزرگ امام کاظم) 4- موسى بن جعفر(علیه السلام) 5- حمیده(همسر آن حضرت!) 🔹 فرماندار در ذیل نامه کسب تکلیف کرده بود که کدام یک از این افراد را باید به قتل برساند؟! خلیفه که تصور چنین وصیت هوشمندانه ای را نمی کرد خشمگین و ناتوان از پاسخ فریاد زد: «اینها را نمى‏ شود کشت! » ✅ این وصیت نامه امام یک حرکت فوق العاده هوشیارانه و کاملا سیاسى بود؛ زیرا شیعیان 2 گزینه اول را به عنوان امام قبول نمی‌کردند و عبدالله نیز 70 روز بعد از امام صادق از دنیا رفت و حمیده نیز با توجه به زن بودن فاقد شرایط امامت بود. 🔹 در نتیجه امام صادق همانطور که قبلاً امام بعدى را به شیعیان خاص معرفى کرده بوده و با علم به نقشه های شوم منصور، براى حفظ جان پیشواى هفتم چنین وصیتى نموده بودند. 🏴 برشی از سخنرانی به مناسبت سالروز شهادت علیه‌السلام 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
لذائذ سلوکی
آبادان 🔻سبک برنامه و بودجه نویسی ما فقر افزا است. دورتر بودن را باعث فقیر تر شدن میکند. آنگونه جامعه را راه کشی میکند که بچه روستایی اش احساس کند بی هویت است و باید به شهرستان برود، بچه شهرستانیش بی هویت است و باید به تهران بیاید. تهرانیش را هم به بیرون بفرستد. احساس بی هویتی، احساس دیده نشدن، احساس له شدن. 🔻سبک مدیریت شهرستانها، سبک مدیریت بروکراتیک با اینرسی سکون بالا نیست فقط ، بلکه سبک تبعید شده های مدیریت کشور هم هست. ضعیفها آنجایند، کسانی که جرات تصمیم گیری ندارند، کسانی که ساده تر میتوان بازیشان داد. 🔻قصه آبادان را ببینید. خراب شدن یک ساختمان ناتوان را فقط نبینیم، بوی گند زد و بندهای مکرر و هم داستانی مسوولین ضعیف و غربت مردمی مظلوم را هم ببینیم. این سبک توسعه غربی و دستگاه تربیت مدیران ضعیف وارداتی، مجرم است. قاتل است. 🔻حالا قاتلها روضه خوان شده اند. روی نعش بی جان مردم غریب آبادانی ما میرقصند تا پیراهن غرق خونشان را روی نیزه و‌ علم بگیرند و به جان ساختار امامت و امت بکوبند. مشکل ما شمایید، همین شما که هنرتان بوی گند «کن» و «اسکار» و «هالیوود» میدهد. تربیتتان بوی گند «بیست سی» و مدیریتتان بوی گند توسعه فقرافزای غربی و مدیریت بی خاصیت و اخته دوران روحانی. 🔻اما باز هم اشتباه کردید. آبادان را نمیشناسید، اینجا همان نقطه ای است که بازوی غرب مستکبر، محمدرضای خونخوار داستان سینما رکس را به پا کرد تا روی خون مردمش برقصد و دستگاه امامت و امت خمینی را به لجن بکشد اما سیاهی کثافت خود را به ظهور کشید. 🔻اینجا شهر «دریاقلی سورانی» است که با دوچرخه داغانش، هشت کیلومتر از گاراژ اوراق فروشی اش تا نیروهای انقلاب را رکاب زد تا بگوید دوست کجا است و دشمن کجا. برقصید روی داغ این مردم، روضه بخوانید برای سوخته های سینما رکس و متروپل اما این مردم را نشناخته اید. کل هیکل تمدن غربیتان و تدبیر و امیدتان شبیه یک متروپل ده طبقه است که بر زد و بند و دروغ و پنهانکاری سر همش کرده اید، فروخواهد ریخت. خودتان زیر آن خواهید مرد و خواهید پوسید. و دریاقلی ها برخواهند خواست از زیر همه این دردها و رنجها و سینه میزنند و کمک میکنند و پیش خواهیم رفت. این خط و این نشان. @ali_mahdiyan
🔴ناکافی بودن روش اجتهادی مرسوم از نگاه امام خمینی 🖊احمدحسین شریفی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ روش اجتهادي رايج و مرسوم در مسائل فقهي، ارزش‌هاي بي‌بديلي داشته و دارد. و به نظر مي‌رسد در طول تاريخ چند صد سالة فقاهت نيز در کشف و استنباط احکام فردي کارآمدي خود را نشان داده است. مع‌الاسف اين روش، در بسياري از حوزه‌ها و قلمروهاي علمي مورد نياز جامعه از کارآيي و کارآمدي لازم برخوردار نيست. توضيح آنکه اين روش، به شکل موجود نمي‌تواند در حوزة فقه اجتماعي، فقه نظام و فقه حکومت کارآيي داشته باشد. بلکه بر اساس روش اجتهادي مرسوم اساساً چيزي به نام فقه نظام و فقه سياسي و فقه اجتماعي و فقه تربیتی و فقه مديريتي بي‌معناست. به همین دلیل، بعضاً‌ از فقیهان سنتی شنیده می‌شود که ما چیزی به نام «فقه نظام» نداریم. آنان درست می‌گویند زیرا بر اساس روش اجتهادی مرسوم و متعارفی که آموخته‌اند، «فقه نظام» و «فقه الاجتماع» و امثال آن معنایی ندارد. به عقیده ما روش اجتهادي مرسوم، براي اکتشاف نظرية اسلامي در حوزه‌هاي علوم انساني سترون است. اين حقيقتي است که (ره)، به عنوان يک مجتهد و نظريه‌پرداز بزرگ و تاريخ‌ساز در عالم اسلام، در پايان دهة اول انقلاب آن را به صراحت بيان کرد و دگرگوني و بازنگري در را از عالمان ديني مطالبه نمود. ايشان در تاريخ 10 آبان 1367 در نامه‌اي به يکي از اعضاي دفتر خود، که بعداً با عنوان «منشور برادري» مشهور شد، مي‌فرمايد: «اجتهاد مصطلح در حوزه‏ها كافى نمى‏باشد. بلكه يك فرد اگر اعلم در علوم معهود حوزه‏ها هم باشد ولى نتواند مصلحت جامعه را تشخيص دهد و يا نتواند افراد صالح و مفيد را از افراد ناصالح تشخيص دهد و به طور كلى در زمينه اجتماعى و سياسى فاقد بينش صحيح و قدرت تصميم‏گيرى باشد، اين فرد در مسائل اجتماعى و حكومتى مجتهد نيست و نمى‏تواند زمام جامعه را به دست گيرد.» در نامة مشهور به «منشور روحانيت» که خطاب به نوشتند، مي‌فرمايد: «روحانيت تا در همه مسائل و مشكلات حضور فعال نداشته باشد، نمى‏تواند درك كند كه اجتهاد مصطلح براى اداره جامعه كافى نيست.» در جايي ديگر از همين نامه نيز به نقش‌آفريني دو عنصر مهم زمان و مکان در اجتهاد توجه داده و نوشتند: «در مورد دروس تحصيل و تحقيق حوزه‏ها، اينجانب معتقد به فقه سنتى و اجتهاد جواهرى هستم و تخلف از آن را جايز نمى‏دانم. اجتهاد به همان سبك صحيح است ولى اين بدان معنا نيست كه فقه اسلام پويا نيست، زمان و مكان دو عنصر تعيين‏كننده در اجتهادند. مسئله‏اى كه در قديم داراى حكمى بوده است به ظاهر همان مسأله در روابط حاكم بر سياست و اجتماع و اقتصاد يك نظام ممكن است حكم جديدى پيدا كند، بدان معنا كه با شناخت دقيق روابط اقتصادى و اجتماعى و سياسى همان موضوع اول كه از نظر ظاهر با قديم فرقى نكرده است، واقعاً موضوع جديدى شده است كه قهراً حكم جديدى مى‏طلبد. مجتهد بايد به مسائل زمان خود احاطه داشته باشد.» در تاريخ 17 ارديبهشت سال 1368، کمتر از یک ماه پایانی عمر مبارکشان، در پيامي خطاب به شوراي مديريت حوزة علمية قم، ضمن تأکيد بر حفظ ارکان محکم فقه و اصول رايج در حوزه‌ها، نوشتند: «در عين اينكه از اجتهاد «جواهرى» به صورتى محكم و استوار ترويج مى‏شود، از محاسن روش‌هاى جديد و علوم مورد احتياج حوزه‏هاى اسلامى استفاده گردد.» @Ahmadhoseinsharifi 🌹
🕸 زر امیر ابراهیمی و امرء القیس؛ معلقه بر کعبه یا بیت عنکبوت⁉️ ❓ مشکل انتخاب فیلم چیست؟! • اینکه به تحلیل بی بی سی فارسی: "آشکارا به دو مضمون ممنوع در سینمای ایران یعنی سکس و نقد مذهب می پردازد"؟! (صحنه هایی عریان و صریح از هردو در فیلم را گزارش می کند) • اینکه: بازیگر زن آن در حواشی سینمای ایران بخاطر مصور شدن رابطه ای غیر اخلاقی بدنام شد و از ایران گریخت؟! ❗️نه! هیچکدام! • در هنر جاهلی قبل از اسلام (شعر) هم هردوی اینها بود. کسی مثل ، هم آدم هرزه و عیاشی بود و هم اشعارش در تصویر عشقبازی و روابط جنسی و...تباه بود؛ اما امیرالمومنین(ع) در گردهمایی رمضانی با اصحاب او را شاعرترین شاعر قبول کرد! در افطار ماه رمضانی از ابوالاسود دوئلی درباره موضوع بحث گردهم آمدگان پرسید. او گفت: درباره برترین شعرا گفتگو بود! وقتی نظر حضرت را درباره شاعرترین پرسیدند فرمود: "در یک دسته اسب مسابقه نتاخته اند تا پایان شان به ربودن نیِ گرو شناخته شود"(شعرشان به یک سبک نیست که بتوان مقایسه کرد)" اگر ناگزیر بوده و چاره نباشد جز برتری دادن، "پادشاه گمراه"(امرء القیس) برتر است!"(حکمت۴۵۵) حضرت اینجا صریحا با لقب "المَلِکُ الضِّلِّیل" مضمون اشعار امرء القیس را تباهی و گمراهی می داند اما به لحاظ صنعت ادبی، "اشعر الشعراء" می شمارد! • برتری هنری فیلمی با صحنه های خلاف عفت و حتی نقد مذهب اگر واقعا هنری باشد!(۱)، درون یک نظام ارزشی دیگر چیز عجیبی نیست و اسلام هم با آن برتری مشکلی ندارد! (با نظام ارزشی اش در نزاع فرهنگی است) • لکن تمام فرق در نکته دیگر است که را از امرء القیس جدا می کند: امیرالمومنین(ع) در همان گردهمایی معیار انتخاب خود غیر از صنایع ادبی را چنین بیان کرد: "ولکن ان یکن فالذی لم یقل عن رغبه و لا رهبه: اگر بنا شود انتخابی صورت گیرد برترین آنها کسی است که نه به دلیل رغبتی (مالی و...) و نه از ترس کسی، شعر سروده"(شرح ابن ابی الحدید ج۲۰ص۱۵۳ ذیل همان حکمت۴۵۵) یعنی امرء القیس ولو اشعارش تباهی است و فقط به لحاظ صنایع ادبی قابل تقدیر است اما همان اشعار را به سفارش کسی و به رغبت متاعی نسروده بود! آزاد از رغبت و ترس سروده و قصیده اش جزء ۷معلقه به کعبه در جاهلیت شده بود. از این غیر ایدئولوژیک تر؟: فقط هنرِ آزاد! 🔅 فرق زر (زهرا) و فیلم عنکبوت مقدس با امرء القیس و معلقه اش، نه سکس آن است نه نقد مذهبش، سفارشی بودن و غیر آزاد بودنش است. • دستگاه داوری آن() نه صرفاً بررسی هنری می کند و نه حتی هنر برای هنر را معیار می نهد؛ بلکه کاملا سیاسی و ایدئولوژیک برترهای خود را برمی گزیند. جزیی از پروژه ایران و اسلام هراسی را پیش می برد و از اینجا هنرمندان را به نخل طلایش رغبت و از هو شدن در رسانه های وابسته اش رهبت و ترس می دهد. از نقد ادبی و هنری مذهب به توهینِ مقدسات یک ملت می کشاند! • چنین رغبت و دوستی ای را قرآن، "بیت عنکبوت" و "اوهن البیوت"(سست ترین خانه) می خواند: "مثَل کسانی که غیر خدا برای خود اولیاء گرفتند مثل حال عنکبوت است که با تارهایش خانه ای ساخت! ای کاش می دانستند که سست ترین خانه ها، خانه عنکبوت است"(۴۱/عنکبوت) ................................................... ۱. تنیدگی فرم و مضمون و اسلامی شدن یا نشدن سینما بحثی است که جای خود باید بررسی شود. همچنین نمره هنری فیلم عنکبوت مقدس نزد منتقدین حتی اروپایی چند است؟ و آیا همه انتخاب بخاطر جهات سیاسی است یا چیزی از هنر هم در آن است؟ نیز مجال و حرفه دیگری طلب می کند. 📝محسن قنبریان ۱۴۰۱/۳/۹ ☑️ @m_ghanbarian
یک قاعده سلوکی
بسمه تعالی 🔻همانطور که مستحضرید از اول ماه ذی‌القعده تا آخر دهه ذی‌الحجه (۴۰روز) در بین اهل معرفت حائز اهمیت بوده و بزرگان به استفاده از این فرصت مبارک، تاکید می‌کرده‌اند. 🔸سال ۹۵ در پی درخواست‌های مکرر اعضای کانال مبنی بر انتشار توصیه‌ای از حجت‌الاسلام و المسلمین ناصری در مورد اربعین موسوی؛ از محضر ایشان درخواست توصیه‌ای شد که ایشان خطاب به اعضای محترم کانال مرقومه‌ای دقیق و قابل تامل لطف نمودند. 📜متن مرقومه: بسم الله الرحمن الرحیم «و واعدنا موسی ثلاثین لیله و اتممناها بعشر» کلمه لیله در این آیه شریفه قابل توجه است. ۴۰ شب بوده از مرحله «و باللیل افلا تعقلون» تا «و نجّیناهم بسحر» راهی است که همت، سعی و تلاش می‌خواهد. نافله شب، تلاوت قرآن، ذکر استغفار و توسل به حضرت بقیة الله روحی‌له‌الفداء بهترین وسیله و اسباب این حرکت آسمانی است. البته با ثبات قدم که حال ثابت از عمل صالح ثابت حاصل آید. و من الله التوفیق جعفر ناصری چهاردهم مردادماه ۱۳۹۵ آخر شوال ۱۴۳۷ ‌ ‌ 🔺 @nasery_ir ‌ ‌
* 💠 حضرت معصومه سلام الله علیها، همسایه دیوار به دیوار امامت 🔻حضرت موسي بن جعفر عليه السلام دختران ديگري هم دارند؛ ولي جايگاه حضرت معصومه جداست. زيارتنامه شان را نگاه کنيد، الله اکبر! امام معصوم زيارتنامه اي را انشاء کنند. يا جمله‌اي که امام رضا عليه السلام فرمودند: «مَن زارَها کَمَن زارَني؛ هر کس حضرت معصومه را زیارت کند مثل این است که مرا زیارت کرده است.» 🔸 حضرت معصومه، همسايه امامت است، همسايه ديوار به ديوار و نزديک است. زيارت امام رضا علیه السلام اين ظرفيت را دارد که [امام کاظم فرمودند: «کمَنْ زَارَ اللَّهَ فَی عَرْشِه؛ هر کس فرزندم علی را زیارت کند مثل این است که خدارا درعرشش زیارت کرده است./امالی صدوق ،ص۱۲۰» 🔹 ديگر زيارتي که اين قدر برکات داشته باشد را نداريم، غير از کسي که تالي تلو معصوم باشد و خودش معصومه بوده باشد. اين بزرگوار، باطنا حقي عظيم بر همه ما دارند. چه بسا ما از عنايت ايشان غافل هستيم و الا پشت اين صحنه، اتفاقاتي مي افتد. 🔸 اي واي که چشمان ما بسته است يا توجه نداريم. آن‌ها که توجه داشته اند، بزرگاني بودند که خاکسار اين درگاه مي شدند. هم شنيديد و هم ما سال‌هاي طولاني، مکرر حضور علماء نسبت به اين آستان مقدس را مي ديديم. ‌ ‌ ┄┅═✧❁••❁✧═┅┄ 🔺کانال رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری: 🔹 تلگرام و ایتا: @Nasery_ir 🔸 واتساپ: www.al-hady.ir ‌ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
* 🎥 سروده ای زیبا از حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری در مورد خاک قم و حضرت معصومه سلام الله علیها ⏱ ۱:۳۰ دقیقه 🔺 @nasery_ir ‌ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
* 🎥 اهمیت و جایگاه ماه ذی القعده و دهه اول ذی الحجه 🎤 حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری ⏱ زمان: ۱۰ دقیقه 📥 حجم: ۲۰ مگابایت 🔺 @nasery_ir ‌ ‌
4_6035120089643090172.mp3
6.86M
* 🎧 رابطه این ایام با شب قدر 🎙 حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری 🗓 تاریخ: ۱۳۹۶/۵/۳ ⏱ زمان: ۲۸ دقیقه 🔺 @nasery_ir ‌ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 چله ی ذی القعده تنها چله ای که خدا از آن خبر داده است! 📚 کانال پژوهش های اصولی https://eitaa.com/joinchat/1772093454C44c5b95945
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🚨 همه باید وصیت‌نامه امام را مطالعه کنند 🔻رهبر انقلاب: ، میثاق همیشگی امام با امّت است. همه باید این کلمات را درست بفهمیم و بر آن تدبّر کنیم، تا راه امام را اشتباه نکنیم. ⚠️کسانی که دم از امام میزنند، اما حاضر نیستند فکر امام و راه امام را بپذیرند و به آن تن بدهند، اشتباه میکنند. ۱۳۷۷/۳/۱۴ 📝نسخه PDF وصيت نامه امام خمینی(ره)👇🏻
هدایت شده از KHAMENEI.IR
29499138_-1188880570.pdf
1.03M
تازه ترین اثر وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) با عنوان «مو به مو» همزمان با سی و سومین (ره) روانه‌ی بازار کتاب خواهد شد کتاب موبه مو با زیر عنوان «رهبر در آینه رهبر» بر آن است تا ضمن ارائه روایت و تفسیر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از رفتار، گفتار، منش و روش امام راحل نسبت به مقایسه‌ی مواضع تصميم ها و اقدامات معظم له وتطبیق آنها با رفتار و گفتار حضرت امام در موارد مشابه بپردازد. رهبر معظم انقلاب، علاوه بر اینکه در بسیاری از جلسات و سخنرانی های خود مثال‌آوری از حضرت امام (ره) توجه دارند، چهاردهم خرداد هر سال نیز به صورت تخصصی بعدی از انديشه، شخصيت و سیره‌ی امام راحل را تبیین نموده اند که در این کتاب به یک متن منسجم و وحدت یافته تبدیل شده است. در پشت جلد این کتاب جمله ای از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) نقش بسته است که معظم له درهشتم خرداد ۱۳۷۰ فرموده اند: درس او تنها آن نبود که در حوزه علمیه از او فرا گرفتیم و یا در دوران شانزده سال مبارزه از دور و نزدیك به جان نوشیدیم، بزرگترین و ماندگارترین درس او آنها بود که در این ده سال همچون آیات حكمت به جان و دل خریدیم و در لوح ضمیر ثبت کردیم. به كمك و اراده‌ی الهی هیچ حادثه و هیچ انگیزه ای نخواهد توانست آن را که بخشی از وجود ماست از ما جدا کند و اینجانب در مسئولیت خطیر و جدید خود ملتزم و متعهدم که مو به مو آن درسهای الهی را بکار بندم. گفتنی است مؤلف این اثر، دکتر عبدالله گنجی در هفت فصل، به قرائت رهبر معظم انقلاب از حضرت امام(ره) با تطبيق اندیشه، نگرش و مواضع امامین انقلاب نسبت به مقولات مشترک پرداخته است. این کتاب که به همت معاونت پژوهش موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی تولید شده در ۴۵۰ صفحه با قطع رقعی، جدیدترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی است که پس از ایام سالگرد رحلت امام خمینی (ره) روانه‌ی بازار نشر می‌شود @qom_khamenei_ir
4_5922374921790426004.mp3
15.98M
* 🎧 برخی مراقبت‌های ماه ذی‌القعده 🎙 حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری 🗓 تاریخ: ۱۴۰۰/۳/۲۲ ⏱ زمان: ۶۶ دقیقه 🎞 فیلم جلسه: aparat.com/v/UmDfG 🔺 @nasery_ir ‌ ‌ ‌ ‌
-1552146686_-2140853424.mp3
14.2M
🎙 بشنوید | صوت کامل سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله). ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ 📲 فیلم سخنرانی👇 Farsi.khamenei.ir/live
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | سخنانی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک محفل خصوصی، از دیدار محرمانه با حضرت امام خمینی در سال آخر عمر امام؛ جایی که امام برای اولین بار در حضور سران قوا به ایشان میگویند «شما رهبر بشوید». 📥 سایر کیفیتها👇 https://khl.ink/f/45829
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 هشدار تاریخی آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی درباره دشمنی با امام خمینی(ره) و تحریف خط امام خمینی(ره) از امام حسین(علیه السلام) بالاتر نیست... حسین علیه‌السلام را در تاریخ یک شورشی معرفی کردند! پس‌فردا امام را همینجور معرفی خواهند کرد این خبیث‌ها! والله قسم اگر این شخصیت در تاریخ کوبیده شود، اسلام کوبیده خواهد شد. قرن‌ها بگذرد مسلمین قد علم نخواهند کرد. من این حرف‌ها را می‌زنم که اگر در روز قیامت خدا به من گفت مجتبی تو که فهمیدی چرا نگفتی... تا افکار او، نظریات او، و تا احکام او، تا شعاع حرکت او هست، این مانع بر سر راه وجود دارد. 📚 کانال پژوهش های اصولی https://eitaa.com/joinchat/1772093454C44c5b95945
-498065662_1650183872.mp3
3.92M
🎙 بشنوید | صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج 🏷 | 📥 Khl.ink/f/50417 💻 @Khamenei_ir
سختی مواظبت‌های سلوکی!
* 💠 امام رضا مظهر اسم سلام 🔻 درباره زيارت امام رضا (علیه السلام) باید گفت که آقا امام رضا (علیه السلام) مظهر «ياسلام» است، مظهر اسم سلام خداست. اول او سلام مي‌کند بعد شما يادت مي‌آيد و مي‌گويي السلام عليک يا علي‌بن‌موسي‌الرضا. ولي اول در باطن، رحمت اوست که فراگير مي‌شود و به شما توجه مي‌کند. سلام از او شروع شد، شما يادت آمد، ايستادي و سلام دادي. به توفيق او شما سلام مي‌کنيد و او جواب مي‌دهد. به دعوت امام زمان(ع) به فکرت مي‌آيد که وارد فضاي عمومی دين بشوي. اما اين فرصت را به تو داده‌اند که چگونه عمل مي‌کني. سرنوشت انسان شناور است. ‌ ‌ ┄┅═✧❁ااا❁✧═┅┄ 🔺 کانال رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری: 🔹 تلگرام و ایتا: @nasery_ir 🔸 واتساپ: wa.me/989338010649 ‌ ‌ ‌ ‌