https://eitaa.com/Hunnewell/6578 (من صاحب پیام قبلی ام متاسفانه هشتگ ندارم ببخشید) راستش اینطور فکر نمیکنم، حتی اگه از سن بلوغ هم رد بشیم زندگی درهرحال اونقدر فراز و نشیبهاش زیاده که خودمونو بینش گم میکنیم و اونقدر بارش سنگینه که انگار زیر آوار زندگی محو میشیم، ولی معتقدم باز هم ما همون مای سابقیم با همون تواناییها و فقط لازمه بیرون بکشیمشون و باورشون داشته باشیم، گاهی اوقات ما پیشرفت میکنیم و توسعه پیدا میکنیم اما خودمون رو بین لایهی محافظتیمون گم میکنیم، همین... :'))
_بله درسته.
بالاخره خب هر شخصی یک نظر و عقیده ای داره دیگه
هدایت شده از سیزده¹³
حرم حضرت معصومه به یادتون هستم اعضای سیزده✨
و همچنین کانال های:
الوکی در دامنه زاگرس، هانول،
ایلان ماسک، نعنا خانم، آریل،
دختر توت فرنگی،مهلوف، کافه هنر،
آلبالو پلو،بوم من ،سادات،
فلسفه یک لبخند ،خوشحالی فروشی ساکورا و ممبر هاشون؛
اگه کسی رو از قلم انداختم ببخشید...
(فور بزنید برسه به دستشون نمیدونم اینجا رو میبینن یا نه!😊)
ܢܚـــــےܝ̇ܥܣــ♡
https://eitaa.com/si10da
هانول ☆
حرم حضرت معصومه به یادتون هستم اعضای سیزده✨ و همچنین کانال های: الوکی در دامنه زاگرس، هانول، ایلان
وااای ممنونممم مهربووون😭
زیارتت قبول باشه خانومی❤️✨