"نگفته بودم؟به ازای هر بار که از روی دلسوزی احساساتم رو نشون می دم،ده ماه و ده سال و ابد و یک روز درد می کشم."
"گناه او چه بود که من ساختمش و او را محکوم به عشقی نافرجام کردم؟"
هدایت شده از 𝐕 (بیو چک بشه)
"ما دو تا فرق های زیادی داریم.تو مثل یک ستاره ی کوچیک آرومی و هیجان رو در اون که مثل سیاهچاله همه چیز رو به حرکت در می آورد پیدا کردی؛من مثل شن های روون صحرا در جنبشم و آرامش رو در اون که برام مثل ی دریا بود پیدا کردم."
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
"ما دو تا فرق های زیادی داریم.تو مثل یک ستاره ی کوچیک آرومی و هیجان رو در اون که مثل سیاهچاله همه چی
شن روون تو صحراست چه ربطی به دریا دا-
هدایت شده از گمشده در الفهیم
ولی پینترست گردی باعث میشه بفهمم من تنها کسی نیستم که رو کونیکیدا کراشم و دیگه احساس روانی بودن نمیکن_ (بازم مطمئنم هیچکدومشون انقدر که من دوستش دارم دوستش ندارن)
هدایت شده از گمشده در الفهیم
کونیکیدا، سگهای ولگرد بانگو