دوقلو ها(دوقلو های ناهمسان،یکی دختر و یکی پسر که از "ولادمیریا" کوچیکتر بودن،همون "ملودی" و "فیلیپ "خودمون)شدن "فِلیکس" و "فیلیسیا" که هر دو به معنی "خوشبخت" و "موفق" می شن
و در آخر اون یکی شخصیت اصلی،که همون "سمفونی" خودمونه،شد "فِریا" به معنی "آزاد" یا همون "خوشبخت"
البته اینو بگم که شخصیت اصلی دوم دو اسم داره،چون از اول داستان اسم واقعی خودش رو نمی دونسته و توی پرورشگاه اون رو "ملوری" یعنی همون "بدشگون" و یا "بدبخت" صدا می کردن چون قبل از به دنیا اومدنش "بیل" مرده بود و "تام" از "سوزان" طلاق گرفت و "سوزان" داشت دیوونه می شد و در نهایت "تام" هم سر یک ماهگیش مرد و "سوزان" رو به آسایشگاه روانی منتقل کردن و "فِریا" رو بردن بهزیستی و چون اسم نداشت اسمشو گذاشتن "ملوری"
***بچم خودش نمی دونست معنی اسمش می شه بدبخت چون لیلی بهش می گفت که اسمش یعنی آروم و با وقار که در واقع از خودش در آورده بود و فقط می خواست اون رو شاد کنه
البته ولادمیریا اسم فِریا رو خودش انتخاب نکرد،می دونست که سوزان چنین چیزی رو انتخاب می کنه
و نسل های قبل خانواده کیو رو تغییر ندادم مثل "اریکا" و "ویلیام چهارم" یا "کاساندرا" و "الکساندر" و "الکساندریا" و "مکسین" و...