البته اینو بگم که شخصیت اصلی دوم دو اسم داره،چون از اول داستان اسم واقعی خودش رو نمی دونسته و توی پرورشگاه اون رو "ملوری" یعنی همون "بدشگون" و یا "بدبخت" صدا می کردن چون قبل از به دنیا اومدنش "بیل" مرده بود و "تام" از "سوزان" طلاق گرفت و "سوزان" داشت دیوونه می شد و در نهایت "تام" هم سر یک ماهگیش مرد و "سوزان" رو به آسایشگاه روانی منتقل کردن و "فِریا" رو بردن بهزیستی و چون اسم نداشت اسمشو گذاشتن "ملوری"
***بچم خودش نمی دونست معنی اسمش می شه بدبخت چون لیلی بهش می گفت که اسمش یعنی آروم و با وقار که در واقع از خودش در آورده بود و فقط می خواست اون رو شاد کنه
البته ولادمیریا اسم فِریا رو خودش انتخاب نکرد،می دونست که سوزان چنین چیزی رو انتخاب می کنه
و نسل های قبل خانواده کیو رو تغییر ندادم مثل "اریکا" و "ویلیام چهارم" یا "کاساندرا" و "الکساندر" و "الکساندریا" و "مکسین" و...
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
آره ، تو
جحخحخعهفیسفدزلذدئو.پگکمنایبزطظ ئذت/کخمنتابلیزطزر