eitaa logo
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
34 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
2.5هزار ویدیو
24 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
البته اینو بگم که شخصیت اصلی دوم دو اسم داره،چون از اول داستان اسم واقعی خودش رو نمی دونسته و توی پرورشگاه اون رو "ملوری" یعنی همون "بدشگون" و یا "بدبخت" صدا می کردن چون قبل از به دنیا اومدنش "بیل" مرده بود و "تام" از "سوزان" طلاق گرفت و "سوزان" داشت دیوونه می شد و در نهایت "تام" هم سر یک ماهگیش مرد و "سوزان" رو به آسایشگاه روانی منتقل کردن و "فِریا" رو بردن بهزیستی و چون اسم نداشت اسمشو گذاشتن "ملوری"
***بچم خودش نمی دونست معنی اسمش می شه بدبخت چون لیلی بهش می گفت که اسمش یعنی آروم و با وقار که در واقع از خودش در آورده بود و فقط می خواست اون رو شاد کنه
البته ولادمیریا اسم فِریا رو خودش انتخاب نکرد،می دونست که سوزان چنین چیزی رو انتخاب می کنه
و نسل های قبل خانواده کیو رو تغییر ندادم مثل "اریکا" و "ویلیام چهارم" یا "کاساندرا" و "الکساندر" و "الکساندریا" و "مکسین" و...
کسی هست که وقتی نوتیف پیامشو میبینی اینجوری خوشحال بشی؟✨
شاهد دعوا های اپ های مختلف هستیم
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
آره ، تو
جحخحخعهفیسفدزلذدئو.پگکمنایبزطظ ئذت/کخمنتابلیزطزر