هدایت شده از دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق
﷽
✍🏻 «مغیرة بن شعبه» از صحابی بزرگ در نزد اهل سنت است. علمای اهل سنت در شرح حال او گفته اند که در زمان مسلمانی خود 300 زن داشت🧐 البته برخی مستندات دیگر تعداد زنان او را تا 1000 زن نیز ذکر کرده اند😳
📚 الاستیعاب؛ ابن عبدالبر، ص: 666
❁دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق✧❁
🆔@Dalaaelossedgh110
هدایت شده از دانشگاه امامت
احراق بيت فاطمة ع - الشيخ حسين غيب غلامي.pdf
4.73M
﷽
⏹ معرفی کتاب:
🔺احراق بیت فاطمه سلام الله علیها؛ نوشته استاد آیه الله غیب غلامی استاد دروس خارج حوزه علمیه قم.
✍🏻این کتاب مبتنی بر روش جدید و مستند به منابع معتبر اهل سنت با رویکردی جدید به ادله هجوم و شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها پرداخته است.
شاید بتوان بگفت از بهترین کتاب های موجود در موضوع خود است. قلم روان، اجتهادی و استدلالی نویسنده فوق العاده است. رویکرد علمی و تهاجمی به همراه رعایت ادب و اصول مکتب اهل بیت علیهم السلام در این اثر موج می زند.
✅ کتاب به زبان عربی است. پیشنهاد دانلود و مطالعه برای پژوهشگران فاطمی.
#پایگاه_فکری_تهاجمی
#تبلیغ_تهاجمی
#فاطمیه
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
هدایت شده از به روز معارف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چقدر پیر شدی خانم ۱۸ ساله...🏴
🎙 علی پورکاوه
#فاطمیه
#ایام_فاطمیه
#امام_زمان
به روز معارف👇
🔹@beroozmaaref
﷽
⏹ گفتاری از فقیه انقلابی آیة الله فاضل لنکرانی پیرامون لعن های وارد شده در زیارت عاشورا و تفاوت حکم لعن و سبّ:
✍🏻 در فرهنگ اسلامي، حقيقت لعن متوقف بر اين نيست كه انسان يا افرادي با زبان ظاهري و يا ذکر باطني، فرد و يا گروهي را لعن نمايند، بلكه كساني كه كتمان حق ميكنند، هميشه مشمول لعن الهي و ملائكة خداوند ميباشند و با عدم لعن انسانها، واقعيت تغيير نخواهد کرد.
✍🏻 امروزه در ميان جامعة اسلامي ما، افرادي تحت عنوان روشنفكري به دنبال زدودن لعن و حذف آن از فرهنگ ديني مسلماناناند؛ گاه با اين پندار که لعن با فطرت و حقيقت انسانيت سازگاري ندارد؛ و گاه با اين فرياد كه بايد به دنبال احيا و بيداريِ مبتنيِ بر همزيستي با ساير مذاهب و اديان و حتي با كفّار و بتپرستان بود؛ و آنقدر دايرة آزاد انديشي خود را توسعه ميدهند كه با جهالت تمام ميگويند: ديني كه در او لعن و نفرين نسبت به ديگران باشد، دين جامعي نيست.
✍🏻 آيا ميتوان گفت طرفداران حق و حقيقت و يكتاپرستي، نبايد كساني را كه طرفدار بيديني و بتپرستياند و يا كساني كه به دنبال ترويج اباحهگري و لامذهبي در جامعهاند را لعن و نفرين کنند؟!
✍🏻 ما بر اين باوريم كه انسان بر حسب فطرت خدايي خود در مرحلهاي قرار ميگيرد كه راه مقابله با باطل و كفر و الحاد را لعن ميداند، و با اين عمل، به ايمان و اعتقاد خود صلابت و استحكام بخشيده، وبرباطلبودنافكار ملحدينومخالفين، مهردائميبطلانميزند.
✍🏻 لعن در حقيقت يك شعار برخاسته از شعوري ريشهدار و عميق است؛ لعن فريادي است كه از اعماق ايمان و ژرفاي آگاهي سر داده ميشود؛ لعن، اعلام نااميدي هميشگي از ملعون، و مطرود بودن دائمي اوست: «وَإِنَّ عَلَيْكَ لَعْنَتِي إِلَى يَوْمِ الدِّينِ».
برای مطالعه اصل مقاله به سایت زیر مراجعه کنید:
https://fazellankarani.com/persian/articles/8390
#جهاد_تبیین
#تبلیغ_هجومی
#وحدت
《یادداشت های فقهی _ اجتهادی》
🆔 @Ijtihad_Jurisprudence
هدایت شده از دانشگاه امامت
هدایت شده از دانشگاه امامت
14020906-Omm-Al-Aemmeh05.mp3
13.5M
﷽
⏺ فايل صوتي روش شناسی تحلیل مستندات شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها؛
✍🏻 در این برنامه به روش صحیح تحلیل مستندات تاریخی و روایی شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اشاره نموده ایم. در خلال مباحث به مهم ترین قرائن خارجی و داخلی ادله و تاثیر آن در اثبات وقوعی حادثه اشاره کردیم.
✍🏻 مهم ترین قرائن خارجی، تحلیل بستر تاریخی شکل گیری کتب و مستندات است. این مهم را در چهار محور کلیدی واکاوی کردیم.
✍🏻 مهم ترین قرائن داخلی بررسی سندی و دلالی ادله موجود در قضیه شهادت صدیقه طاهره علیها السلام است.
✅ از خلال مباحث مطرح شده به این نتیجه رسیدیم که پژوهشگر منصف با تحلیل ادله و مستندات موجود به قطع در وقوع شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها می رسد.
📡 لینک مشاهده برنامه ما در سایت شبکه جهانی حضرت ولیعصر علیه السلام
👇
https://www.valiasr-aj.tv/film/7052
#پایگاه_فکری_تهاجمی
#تبلیغ_تهاجمی
#لبیک_یا_خامنه_ای
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
هدایت شده از دانشگاه امامت
✍ تحلیل طاغوت بودن مخالفان ولایت فقیه و ارتباط آن با وحدت
https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
﷽
✍🏻 آیا تبیین مظلومیت های صدیقه طاهره (سلام الله علیها) به معنای «تحمیل عقیده» است؟
1️⃣ مقدمه اول: تبیین معنای «تحمیل عقیده»:
تحمیل عقیده شیوه ای نادرست و شیطانی برای تسخیر قلوب انسان ها است. ویژگی بارز تحمیل عقیده، نبود پشتوانه علمی و استدلالی کافی در بیان عقاید و توسل به شیوه ها و مغالطه های ژورنالیستی است.
2️⃣ مقدمه دوم: قطعیت «اصل غضب حضرت» و «تهدید به احراق»:
ماجرای غضب حضرت زهرا (سلام الله علیها) و تهدید به آتش کشیدن بیت آن حضرت، در منابع معتبر روایی و تاریخی اهل سنت، از مسلمات تاریخی و حدیثی است. محدثین و مورخین مشهوری همانند: بخاری، مسلم، ترمذی، ابن ابی شیبة، طبری، بلاذری، ابن ابی الحدید، ابن عبدربه اندلسی و ... به این امر تصریح نموده اند.
3️⃣ مقدمه سوم: قطعیت وقوع شهادت:
🔺در روش اجتهادی علمایی همانند احمد بن حنبل و ابن تیمیه _ از بزرگ ترین محدثین و علما نزد اهل سنت - برای اثبات حقایق تاریخی، هیچ نیازی به سند متصل صحیح _ همانطوری که در حکم شرعی لازم است_ نیست.
🔺 اگر دو نفر همانند شعبی و واقدی، حتی با سندی ضعیف و مرسل و قول افراد متهم به کذب همانند واقدی، تصریح به وقوع امری کنند، آن قضیه از مسلمات تاریخی و جزمی است. علت احتیاج به تعدد (حداقل دو نفر) برای آن است که احتمال تبانی بر کذب و وقوع نسیان و خطا در نقل، منتفی شود.
🔺به همین دلیل اگر تنها یک راوی (دقت کنید) همانند زهری و یا مجاهد، در امور تاریخی و تفسیری، مطلبی را بیان کنند، علم به وقوع آن حاصل می شود چرا که درباره چنین رواتی، احتمال تبانی بر کذب و وقوع نسیان و خطا در بیان حقایق تاریخی از حیث عقلایی و استدلالی، منتفی است. به همین دلیل است در نزد اهل نظر و دقت مرسلات مالک در فقه، مجاهد در تفسیر، زهری در تاریخ و ... معتبر است.
🔺مستند به منابع موجود اهل سنت، در قضیه شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) بزرگان و ائمه حدیثی همانند: ابن ابی دارم، جوینی شافعی، نظام معتزلی، قائل به وقوع حادثه هستند. بسیار روشن است که با بررسی احوالات این افراد، احتمال تبانی بر کذب و خطا و نسیان راوی، منتفی است لذا در دید پژوهشگر بدون تعصب، اثبات اصل شهادت از مسلمات است.
🔺علاوه بر موارد فوق، مرحوم طبرسی در الاحتجاج مستند به مرسلات شعبی، ابومخنف و یزید بن ابی حبیب مصری روایتی نقل می کند که شهادت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) مفروغ عنه سوال است. شایان ذکر است که این افراد از ائمه و بزرگان اهل سنت در تاریخ و حدیث هستند. متاسفانه این حقایق تاریخی به دلیل قاعده «امساک عما شجر بین الاصحاب» در کتب اهل سنت سانسور و حذف شده است.
🔺به موارد فوق، ده ها روایت از طرق شیعه را نیز باید افزود. کثرت و اعتبار این روایات، تا جایی است که مجلسی اول و دوم آن را متواتر دانسته اند.
4️⃣ مقدمه چهارم: عواقب غضب، تهدید و شهادت
مبتنی بر روایات قطعی اهل سنت، غضب حضرت زهرا (سلام الله علیها) ملازمه قطعیه با غضب رسول خدا (صلی الله علیه و آله) دارد. هر کسی با اهل بیت (علیهم السلام) اختلاف و دشمنی کند داخل در حزب ابلیس است. تهدید خانه و اهل آن، بهترین علامت بر نفاق مهاجم و تهدیدکننده است. شهادت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) ، سند قطعی غصب خلافت و حقانیت امیرالمومنین (علیه السلام)، تا روز قیامت است.
✅ جمع بندی:
آیا بیان حقایق قطعی تاریخی و حدیثی و تبیین لوازم قطعی آن، به معنی تحمیل عقیده بر اهل سنت است؟ آیا کتمان حقایق قطعی از سوی علما، لعن خداوند و رسولش را در پی ندارد؟
آیا ممنوعیت بیان حقایق و مظلومیت های صدیقه طاهره (سلام الله علیها)، به بهانه های وحدت _ بخوانید وحدت شیطانی و نامنضبط نه وحدت صحیح مورد نظر امامین انقلاب _ مقابله با اساس و هدف کلیدی قیام فاطمی نیست؟
عجیب است! سخن شبکه های وهابی و نواصب را از حلقوم عمامه به سرهای بی سواد می شنوم! چرا که هر دو، پرداختن به حکمت قیامت فاطمی را ممنوع دانسته و تبیین حقایق و حقانیت قیام فاطمی را مخالف وحدت تلقی می کنند.
#حضرت_زهرا
#وحدت
#فاطمیه
《یادداشت های فقهی _ اجتهادی》
🆔 @Ijtihad_Jurisprudence
هدایت شده از دانشگاه امامت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽
✍ پاسخ به کسانی که می گویند: موقع حمله ابوبکر و عمر به خانه حضرت زهرا سلام الله علیها، صحابه دیگه کجا بودن و چرا دفاع نکردن!
#پایگاه_فکری_تهاجمی
#تبلیغ_تهاجمی
#لبیک_یا_خامنه_ای
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
هدایت شده از دانشگاه امامت
﷽
✍ به لطف خدا صفحه دانشگاه امامت در یوتویوب اخیراً فعالیت خود را آغاز کرده است.
از دوستان و اعضای گرامی تقاضا دارم از ما حمایت کنید:
https://youtu.be/yvEDvFQYGgU?feature=shared
#پایگاه_فکری_تهاجمی
#تبلیغ_تهاجمی
#لبیک_یا_خامنه_ای
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
هدایت شده از دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق
https://youtube.com/watch?v=Wc0ji79Upkk&feature=shared
حکمت صبر علوی در مصیب فاطمی
هدایت شده از دانشگاه امامت
https://youtube.com/watch?v=XCCMfsdg8RU&feature=shared
✍ دانشگاه امامت را در یوتیوب دنبال کنید. فضای یوتیوب شیعه غریب است😔
🌷
هدایت شده از دانشگاه امامت
﷽
✍ هزاران صحابی در زمان حمله به خانه حضرت زهرا سلام الله علیها کجا بودند؟
👇👇
https://youtube.com/shorts/K4Yq5TgN3OY?feature=shared
هدایت شده از دانشگاه امامت
﷽
✍ اثبات قطعیت وقوع شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها بر اساس مبانی علمای بزرگ اهلسنت:
👇👇
📡 دست انداز_ پاسخ به شبهات شبکه های وهابی
https://www.valiasr-aj.tv/film/7086
⚠️این نکته دقیق در ۲۰ دقیقه آخر برنامه مطرح شده است.
#فاطمیه
#فاطمه
#شهادت
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
هدایت شده از پاسخگوی احکام شرعی
✍ آتش زدن خانه ها عادت همیشگی ابوبکر
https://youtube.com/shorts/0AGqdQwYXjA?feature=shared
هدایت شده از دانشگاه امامت
✍ تحلیل چرایی حمله به خانه حضرت زهرا سلام الله علیها توسط منافقین
https://youtube.com/shorts/1MVoq2Hkmgs?feature=shared
409.pdf
130.7K
بسم الله الرحمن الرحیم
💠 ضروت تعظیم شعائر فاطمی
🔻 بیانیه استاد آیت الله علیدوست دامن برکاته
#فاطمیه
#استاد_علیدوست
#بیانیه
📚 @alidost_fiqh
آیت الله علیدوست.mp3
1.28M
☑️ نقد آیت الله علیدوست بر سخنان مهدی جمشیدی در مناظر با دکتر عبدالکریمی در بحث حجاب
#حجاب
#ضروری دین
#ولایت
《یادداشت های فقهی _ اجتهادی》
🆔 @Ijtihad_Jurisprudence
هدایت شده از 《یادداشت های فقهی_اجتهادی یک طلبه》
آیت الله علیدوست.mp3
1.28M
☑️ نقد آیت الله علیدوست بر سخنان مهدی جمشیدی در مناظر با دکتر عبدالکریمی در بحث حجاب
#حجاب
#ضروری دین
#ولایت
《یادداشت های فقهی _ اجتهادی》
🆔 @Ijtihad_Jurisprudence
Emkane Hejab.mp3
47.63M
☑️ صوت مناظره مورد نقد آیت الله علیدوست.
#حجاب
#ضروری_دین
#ولایت
《یادداشت های فقهی _ اجتهادی》
🆔 @Ijtihad_Jurisprudence
🔻بایکوت بهجای پاسخ
🖊مهدی جمشیدی
استاد ابوالقاسم علیدوست در درس خویش دربارۀ سخن حقیر گفتهاند: «کلیپی از یک نفر اخیراً پخش شده است که البته این شخص در اینگونه حرفزدنها سابقه دارد و من واقعاً نمیدانم چرا این افراد راه پیدا میکنند حرف بزنند. خود این شخص میگوید من اصلاً حوزه ندیدم و یکسری مطالب را میگوید؛ مثل کسانیکه از طریق حل جدول، باسواد میشوند. ایشان میخواهد از عظمت حجاب بگوید که البته از عظمت حجاب هرچه مطلب بگوییم جا دارد ولی اینکه ادعا کنیم ولایت علی(ع)، ضروری دین نیست ولی حجاب، ضروری دین است، مشکلساز است. وقتی تو این حرف را میزنی، حجاب بالا نمیآید و اگر هم بالا بیاید، ولایت امیرالمومنین(ع) پایین میآید. کسانی که بخواهند سوءاستفاده کنند همین را میگیرند و میگویند ولایت علی(ع) که شیعه بر آن استوار شده است در حد حجاب نیست؛ میگویند بنیان شیعه بر پایهای است که به اندازه حجاب نیست. متأسفانه حسابوکتابی وجود ندارد و این افراد را میآورند حرف بزنند. همین کلیپ را فردا وهابیت میگیرد و چقدر از آن استفاده میکند. این ثمره حرفزدن کسانی است که درس نخواندند، ثمره ندانمکاری کسانی است که نمیدانند رسانه را در اختیار چه کسانی قرار دهند و فقط جهات خاصی برایشان اهمیت دارد که اگر آن جهات درست باشد هرچه بادا باد!»
https://iqna.ir/00HZXL
خبرگزاری بینالمللی قرآن نیز افزون بر انعکاس این برداشت، چندی بعد تلاش کرده تا قدری فضاسازی منفی کند و ماهی خود را از آب گلآلود بگیرد:
https://iqna.ir/00HZw9
به اختصار بگویم:
۱. سبک و سیاق تحقیرآمیز آقای علیدوست در آنچه که بهواقع، نقادی نیست، نشان از نوعی «اَشرافیگری علمی» دارد که زاویۀ نگاهش، از بالا به پایین است و منتقد و مخالف خویش را هیچ و پوچ میانگارد. مواجهۀ ایشان «تخریبی» است و نه «اصلاحی»، و بدین جهت، ادبیات تحقیرآمیز و ملامتکننده استخدام کردهاند. میخواهند دیندانیِ فقهبسنده و فقهِ مصلحتزدهاشان را به بهای گزاف، به مخاطبِ آزاداندیش بفروشند و اطاعت مقلّدانه و تمکین مرعوبانه بخرند. من خریدار چنین متاعی نیستم و جز در برابر استدلال و برهان، سر تعظیم و تسلیم فرونمیآورم. بهجای «تحکّم»، «تلطّف» بورزید و بهجای «اقتدار»، بر «استدلال» تکیه بزنید و بهجای «ملامت»، «مباحثه» کنید. من «سابقهدارِ» کدام سخن مبتذل بودهام و کجا از «حل جدول»، معرفت اندوختهام؟! در بیستوپنج سال گذشته، پنج هزار جلد کتاب خواندهام و در مطالعه و فکر و نوشتن و مباحثه، ممحض و متمرکز بودهام.
۲. ما را متهم به اختناقطلبی و انسدادخواهی و خودمرکزبینی میکنند اما آشکار میگویند نباید رسانه در اختیار کسی چون من قرار بگیرد. آری، به «مناظره» و «مواجهه» فرانمیخوانند و «کرسی آزاداندیشی» برپا نمیکنند و وارد «گفتگوی عاری از اقتدارهای نامعرفتی» نمیشوند، بلکه طریق «حذف» و «سرکوب» در پیش میگیرند و پاسخِ دیگریهای معرفتیشان را با توصیه به «نفی» و «طرد» میدهند. وقتی از «قدرتِ ابطالِ علمی» بیبهره باشند، بهناچار باید «قدرتِ اختناقِ عملی» را به میدان بیاورند و در سایۀ مُهرِ خاموشی بر دهان دیگریها دوختن، اقتدارشان را حفظ کنند. در منبرهایشان، نالۀ آزادی بیان برای دگراندیشان سرمیدهند و فریاد بایکوت برای انقلابیها. هیچگاه در پی رسانه نبودهام، بلکه همواره دعوت شدهام و اغلب نیز با اصرار پذیرفتهام.
۳. عجبا که حتی در اینجا نیز ایشان، جانب «مصلحت» را گرفته و «حقیقت» را وانهاده است؛ ایشان نمیگویند این گزاره که «ولایت حضرت امیر -علیهالسلام- ضروری مذهب است و نه ضروری دین»، غلط است، بلکه میگویند بیانش «برخلاف مصلحت» است. پس نظر ایشان معطوف به مقام «صلاح» و «فساد» است و نه «صدق» و «کذب». تا اینجا روشن شد که دستکم، سخن من «غلط» نبوده است. اما ایشان ادامه میدهند که این سخن برخلاف مصلحت است به این دلیل که موجب تنزّل مرتبۀ ولایت نسبت به حجاب میشود. این سخن نیز راه به حقیقت نمیبرد چون «ضروری دین» بودن یک حکم، به معنای تحقّقِ «توافقِ بینامذهبی» دربارۀ آن حکم است و نه «مهمتر» و «بنیانی» بودن آن حکم. مگر هر آنچه که در میان مذاهب اسلامی، جزو «بیّنات» و «قطعیّات» است، در حکم «باطن شریعت» و «گوهر دین» است؟! اصطلاح ضروری دین، حاکی از «اجماع مسلمانان» است و نه (بهطور حتمی) «ارکان اسلام». غرض من از بیان این نکتۀ تناقضیاب در برابر طرف مناظره که شیعه بود، این بود که اثبات کنم ولایت حضرت امیر که تو آن را پذیرفتهای، امر اجماعی نیست، اما حجاب که تو آن را «حکم تاریخی» میدانی و نه «حکم دینی»، امر قطعی و بیّن در میان فرقهها و مذاهب اسلامی است. حاصل این بیان، «تحکیم حکم حجاب» است و نه «تقلیل حکم امامت». بهراستی، این بدیهیّات را کسی چون من باید به استاد سطوح عالی حوزه بگوید؟!
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
﷽
✍🏻 نقد بیانیۀ جمعی از نیروهای سیاسی در رابطه با خروج از انفعال نسبت به بحران غزه
https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
﷽
⏹ تحلیل بسیار جذاب امام خامنه ای در عظمت خطبه فدکیه حضرت زهرا سلام الله علیها در دفاع از ولایت امیرالمومنین علیه السلام
«... روايت دارد: «سميت فاطمة، زهراء ...» «فاطمه را زهرا ناميدند، چون روزى سه بار در چشم على عليه السّلام مي درخشيد.» زن اگر در هر ميدانى پشتيبان مرد باشد، نيروى مرد به چندين برابر مي رسد. اين زن حكيم؛ اين زن عالم؛ اين زن محدث؛ اين زنى كه با عوالم غيب ارتباط داشت؛ اين زنى كه فرشتگان با او حرف مي زدند؛ اين زنى كه قلب او همچون قلب على و پيغمبر، روشن به عوالم ملك و ملكوت بود؛ با همه ى اين ظرفيت؛ با همه ى اين مقام شامخ، در همه ى مراحل زندگى و تا زمانى كه زنده بود، پشت سر اميرالمؤمنين عليه السّلام مثل كوه ايستاد.
دفاعش از على و از ولايت و آن خطبه ى غرا، كه علامه ى مجلسى رضوان الله عليه مي گويد: «بزرگان فصحا و بلغا، از فصاحت و علو كلمات و معانى و ظاهر و باطن آن، انگشت تعجب به دندان گزيده اند» ...! علامه ى مجلسى كه آن همه روايت از اين دست از ائمه عليهم السّلام گرفته و نقل كرده و در اختيار ما گذاشته، در مقابل اين خطبه، خودش را مي بازد.
اين خطبه، خطبه ى عجيبى است! مثل زيباترين و بلندترين خطبه هاى نهج البلاغه است. خطبه اى كه با آن حال غم و اندوه، در مسجد، خطاب به مسلمانان، ارتجالًا و بدون اينكه قبلًا آن را درست كرده باشد و درباره ى آن فكر كرده باشد، بر زبان جارى كرده است! آن بيان، آن حكمت، آن ارتباط با غيب، آن ظرفيت والا و بالا، آن نورانيت قلب، آن نورانيت بيان و زبان، همه ى اين ها را يكسره در راه خدا خرج كرده است...»
📚 بيانات امام خامنه ای در ديدار مداحان اهل بيت علیهم السلام، در سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها در تاریخ 24/ 09/ 1371
#ولایت
#فدک
#فاطمه
《یادداشت های فقهی _ اجتهادی》
🆔 @Ijtihad_Jurisprudence