هیچگنهکاری را ناامید نکن ،
چه بسیار گناه آلودی که
عاقبتی نیکو یافته است :)
- مولاجانمامیرالمومنین -
الْحَمْدُلِلَّهِالَّذِیجَعَلَنَامِنَالْمُتَمَسِّکِینَبِوِلاَیَهِأَمِیرِالْمُؤْمِنِینَ :)
انسان در اعمال و گرایش
خود تعریف میشه . .
بشین ببین گرایش های
مثبتت چیه منفیها چیه
بعد ببین کدوم هارو باید
کم کنی و کدوم هارو زیاد .
همین گرایش هاست که
تورو رشد میده ؛
خستم از اینکه باید هُلِتون بدم ؛
از اینکه نمیخواید رشد کنید ، یه
سره دارین درجا میزنید و همش
حرف ، حرف خودتونه ! کی گفته
حرف شما درسته ؟ ! کی گفته هر
کی رو حرف خودش موند اون ادمِ
خفنیه ؟ چرا کوتاه نمیآید ؟ چرا
فقط از یه دید به ماجرا نگاه میکنین ؟