قطعا الان مرکز بین الحرمین
به سجده افتاده بودم و
بلاخره این بغض گلوگیر میشکست ،
ساعت ها گریه و زاری شاید کفاف این
حجم غم رو میداد ، شاید میشد کمی
از این دلتنگی ، کمی از این کوله بار سنگین
کمی از این خستگیِ بدون انتها کم بشه ..
« إِنَّمَا ذَٰلِکُمُ الشَّیْطَانُ یُخَوِّفُ أَوْلِیَاءَهُ
فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِین »
این تنها شیطان است که پیروان خود را میترساند؛
پس ، از آنها نترسید و از من بترسید اگر ایمان دارید.