« إِنَّمَا ذَٰلِکُمُ الشَّیْطَانُ یُخَوِّفُ أَوْلِیَاءَهُ
فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِین »
این تنها شیطان است که پیروان خود را میترساند؛
پس ، از آنها نترسید و از من بترسید اگر ایمان دارید.
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا ننهم ؟ نهم دل بر خیالت . .
چرا ندهم ؟ دهم جان در وصالت