خوب و بد بودنِ کسی رو ما تعریف
نمیکنیم ؛ ما در جایگاهی نیستیم
که بخوایم تعیین کنیم کی خوبه کی
بد . .
هیچگنهکاری را ناامید نکن ،
چه بسیار گناه آلودی که
عاقبتی نیکو یافته است :)
- مولاجانمامیرالمومنین -
الْحَمْدُلِلَّهِالَّذِیجَعَلَنَامِنَالْمُتَمَسِّکِینَبِوِلاَیَهِأَمِیرِالْمُؤْمِنِینَ :)