eitaa logo
«پیروان امامین انقلاب»
367 دنبال‌کننده
156 عکس
45 ویدیو
7 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴روایت حسین پاک خبرنگار حوزه محور مقاومت از خیانت گسترده سنی-مسیحی به حزب الله لبنان پس از طوفان الاقصی.(تصویر فوق) ✍ می‌نویسم که تاریخ بماند: در حالی که پیروان مذهب اهلبیت علیهم السلام برترین رهبران خود همانند شهید سید حسن نصرالله و هزاران ستاره دیگر را برای دفاع از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه هزینه کرد، جبهه اهلسنت مروانی.اموی، اعم از اخوان المسلمین ترکی.قطری و جبهه سنتی تکفیری عربستان. کویت. امارات، و عناصر لیبرالی لبنان. مصر و اردن، همگی با هماهنگی با شیطان بزرگ آمریکا، بارها خنجر زهرآگین خود را به قلب مقاومت و شیعه فرو کردند و در صدد حذف شیعه به نفع صهیونیست ها برآمدند. شیعه برای اهلسنت مقاوم خون می دهد ولی اهل‌سنت ناصبی آمریکایی، شیعه کشی می‌کند! «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
💥 موضوع نزاعِ جبههٔ مؤمنین و جبههٔ استکبار چیست؟ نزاعِ بر سرِ خودِ «انسان» است؛ منازعه بر سرِ پذیرشِ «توحید و ولایت» است. ✔️ استاد سید محمدمهدی میرباقری: «موضوع اصلِ نزاعِ جبههٔ مؤمنین و جبههٔ استکبار بر سر چيست؟ بر سرِ توحيد است. بر سرِ امكانات طبيعي نيست. محور این نزاع، انبياء و شياطين هستند. مابِهِ‌النزاع چيست؟ اصلش انسان‌ها هستند. موسای كليم وقتی می‌آيد، نمی‌گويد: نيل را به من واگذار كن، نمی‌فرمايد: حكومت مصر را به من بده، می‌فرمايد: «أرسل معي بني اسرائيل». سلطه‌ٔ خود را از سر اين آدم‌ها بردار. آن خيمهٔ تاريكي‌ كه زدی، كه راه هدايت و فهم را بستی، آن را کنار بزن. وجود مقدس اميرالمؤمنين (عليه افضل صلوات المصلین) وقتی آن دوره‌ را در خطبه‌ شقشقيه تصوير می‌كنند، می‌‌گويند: دوره‌ٔ تاريكی كور بود. هم فضا ظلمانی است و هم بصيرت و بصر انسان‌ها گرفته شده است. دعوا سر اين است كه می‌خواهند فضا را روشن كنند، بصيرت‌ها و بصرها را هم برگردانند، انسان‌ها حقايق را بفهمند و راه بيفتند. مابِهِ‌النزاع در درجه‌ٔ اوّل، انسان است و البته در درجه‌ٔ بعد هم، اين امكانات و فاعل‌های تَبَعی و اين مقدوراتی كه خدا برای انسان آفريده است؛ اين‌ها در درجه‌ٔ بعد هستند. دعوا سر زمين و آب و خاك و امكانات طبيعی نيست، دعوا سر پرستش و كفر است، دعوا سر استكبار و خشوع است، موضوع اصلی‌اش هم انسان‌ها هستند. شياطين می‌خواهند انسان‌ها را به استكبار و تعزّز و لذّت نفس و خودپرستی دعوت كنند، كه در سايه‌ٔ اين دعوت به خودپرستي و لذّت نفس، ولايت و سلطه‌ٔ خودشان جاری بشود چون «إنّ عبادي ليس لك عليهم سلطان» از اول خدای متعال به شيطان فرموده است كه من دست تو را براي سلطه بر بندگانم باز نگذاشته‌ام، لذا او برای اين‌كه سلطه خودش را گسترش بدهد، اوّل دعوت به كفر می‌كند، اوّل دعوت به استكبار می‌كند، تا سلطه‌ٔ خودش تحقق پيدا بكند. دنيای مدرن هم همين‌طوری است، آرمان‌هايی را كه براي بشر مدرن بعد از جريان تجدد تعريف كرده‌اند ببينيد. اساسش بر اساس نفس‌پرستی است، خودپرستی است. چرا انسان به خودپرستی دعوت می‌كنند؟ چه كسانی دعوت می‌كنند؟ مصلحان؟ يا آن‌هايی كه دنبال سلطه‌جويی هستند؟ البته ممكن است يك جمعی هم باشند كه باور داشته باشند، اصلاح يعنی همين. اين‌ها خطرناك‌ترين جمعيّت هستند، خطرناك‌ترين جمعيّت آن كسانی هستند كه «وإذا قيل لهم لا تفسدوا في الأرض قالوا إنّما نحن مصلحون الا إنّهم هم المفسدون ولكن لا يشعرون». آن‌هايی هستند كه فساد خودشان را صلاح می‌دانند و شعور اين را هم ندارند. اين‌ها زيان‌بارترين مردم هستند. پس، اين هم موضوع درگيری است. موضوع درگيری، جامعه‌ٔ انساني است، اراده‌های انسانی است؛ انبياء می‌خواهند اراده‌های انساني را رشد بدهند تا مقام قرب و لقاء ببرند،‌ می‌خواهند عبادت را در جامعه گسترش بدهند، در ارواح انسان‌ها، در رفتارشان، در احساسشان، در عملشان، آن هم نه در خلوت و در زندگی فردي خودشان! در همه‌ٔ حوزه‌های حيات اجتماعی‌شان، می‌خواهند بشر به پرستش مشاع اجتماعی برسد. يك پرستش اجتماعی شكل بگيرد، زندگی اجتماعی بشر، همكاری بشر، همدلی بشر، همفكری بشر، در جهتِ قرب باشد، می‌خواهند كارآمدی جامعه در پرستش خدای متعال افزايش پيدا كند و البته قاعدتاً بايد امكانات طبيعی هم در اختيار جامعه‌ٔ مؤمنين قرار بگيرد؛ خدای متعال اين امكانات را هم برای بندگی خلق كرده است نه برای شيطنت. لذا وقتی بشر رو به بندگی می‌آورد همه‌ اين امكانات در اختيار او قرار می‌گيرد؛ عصر ظهور را ببينيد، فرمود: زمين خزائن خودش را بيرون می‌ريزد، آسمان، بركات خودش را نازل می‌كند؛ آن خيراتی كه در متن هستی بوده است و از كفار دريغ می‌شده است، آن‌ها در اختيار مؤمنين قرار می‌گيرد. اين موضوعِ اصلیِ نزاع نيست، موضوعِ فرعیِ نزاع است، بلکه موضوع تبعِ است. دعوا سر مقدورات نيست: اوّل، دعوا سر انسان است، دعوا سر توحيد و كفر است. در قدم بعد، موضوع دعوا سر چيست؟ بر سر خلافت الهی است، بر سر ولايت است. همه‌ٔ انبياء آمده‌اند ولايت الهی در عالم جاری بشود، و مؤمنين از اين ولايت نور برخوردار بشوند،‌ مجاری ولايت نور هستند. شيطان، نمی‌خواهد اين ولايت نور بر اراده‌ٔ مؤمنين جاری بشود و مؤمنين تحت اين سرپرستی نور قرار بگيرند، دعوا در قدم دوّم سر موضوع خلافت است. ملاحظه فرموديد: شيطان، وقتی به آدم سجده نكرد، به خدای متعال عرضه داشت «لأقعدن لهم صراطك المستقيم» من می‌نشينم بر سر راه مستقيم اين بندگان تو. راه مستقيم چيست؟ روايات متعدد را ببينيد كه می‌فرمايند: به‌خصوص در اينجا، راه مستقيم يعنی اميرالمؤمنين(علیه‌السلام)، يعنی ولايت حقّه، يعنی آن خلافت مطلقه‌ٔ الهي. من نمی‌گذارم مردم تحت ولايت ولی تو قرار بگيرند، من نمی‌گذارم انسان‌ها تحت هدايت خليفه‌ٔ تو قرار بگيرند، نمی‌گذارم خلافت الهی در اراده‌های انسانی جاری بشود.» ☑️ @mirbaqeri
⚡️ هم در اُمّت حضرت موسی، جریان انحرافی شکل گرفت و هم در اُمّت حضرت عیسی. آنها بعد از رحلت انبیاء، با «اوصیاء» درگیر شدند و مطالبات اُمّت‌ها را عوض کردند. 🔰 آیت‌الله میرباقری: ◀️ درگیری‌ بعد از رحلت انبیاء بر سر پذیرش یا عدم پذیرش اوصیاء بوده است. جریان نفاقی که در امت‌ها شکل می‌گرفته، درگیر با اوصیاء بوده‌اند. ◀️ عمدۀ گناه امت‌های انبیاء بر سر مسئلۀ وصایت است. بر سر مسئله وصایت، کسانی پیدا شدند و امت‌ها را دچار لغزش کردند. لذا اصحاب «تابوت» که از درکات مخصوص جهنم است، همان کسانی هستند که با اوصیاء و انبیاء درگیر شدند. یکی از اهل تابوت آن کسی است که با وصی حضرت موسی درگیر شد، یکی با وصی حضرت عیسی درگیر شد. ◀️ داستان این است که یک راهی را انبیاء باز می‌کردند و می‌خواستند امت خودشان را وارد یک وادی کنند که آن وادی، سراسر نعمت است، ولی شرط دارد: «وَ قُولُوا حِطَّةٌ وَ ادْخُلُوا الْبابَ سُجَّداً نَغْفِرْ لَکمْ خَطِیئاتِکمْ». در مقابل، یک قوم ظالمی هم بودند که مقابل این سیر می‌ایستادند و نمی‌گذاشتند امت وارد این وادی شود؛ آنها درخواست امت‌ها را عوض می‌کردند و مردمی را که باید با طهارت نفس و خشوع وارد یک وادی پرنعمت بشوند، به طغیان می‌کشاندند و طمع‌های دیگری در آنها ایجاد می‌کردند و آنها را از آن رزق‌ها محروم می‌کردند. 🔗 مطالعۀ بیشتر: موضوع اصلی منازعه در تاریخ انبیاء، بر سرِ پذیرشِ «توحید» و «ولایت» بوده است. https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/839 ☑️ @mirbaqeri_ir
⚡️ همچنان‌که در امت حضرت موسی، جریان انحرافی یهود (در مقابل کلیمی‌ها) شکل می‌گیرد، امت اسلام هم یهود خاصِ خودش (یعنی: جریان انحرافی خاص خودش) را دارد («یَهُودُ هٰذِهِ الْأُمَّة»). 🔰 آیت‌الله میرباقری: «شیطان خط انحرافی "یهود" را در مقابل "کلیمی‌ها" ایجاد کرد و آن‌چنان که حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرموده‌اند: "آن‌چه در بنی‌اسرائیل اتفاق افتاده است در امت من هم اتفاق می‌افتد"، بنابراین یک جریان مثل جریان انحرافی یهود در امت اسلام هم شکل‌ گرفته است، همچون . اگر در امت حضرت موسی کلیم (علیه السلام)، یهودی‌ها در مقابل کلیمی‌ها انحراف ایجاد کرده‌اند، در امت حضرت هم «یَهُودُ هٰذِهِ الْأُمَّة» انحراف ایجاد می‌کنند.» ☑️ @mirbaqeri_ir
⏺ «توحید در ولایت» و مفهوم «یهود هذه الامة» یکی از مهمترین انحرافات جریانات وحدت نامنضبط نفی و انکار «توحید در ولایت» و نادیده گرفتن مفهوم «یهود هذه الامة» است. آنها از یک سو مفهوم «یهود هذه الامة» را امری فرعی و خلاف وحدت قلمداد کرده و با گفتن مطاعن طواغیت مخالفت میکنند و از سوی دیگر، در مواجهه با «توحید در ولایت» صرفا تاکید بر محبت و دوستی می‌کنند؛ نه امری الزامی و دارای بار سیاسی و عقیدتی. تشکیل امت ابراهیمی از دیدگاه آنها صرفا با تاکید بر عنصر توحید منهای ولایت تامه اهلبیت علیهم السلام و نفی دیگر ولایت ها و طاغوت دانستن آنها است. حقیقت تلخ تر آنکه حزب اموی و ناصبی، از شعبی تا ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب، به صراحت شیعیان را یهود این امت خطاب کرده و علنا شیعه را یهودی سبائیة نامیده اند حال آنکه در منابع روایی شیعه، یهود و سامری و عجل این امت، قاتلین و مخالفین ائمه علیهم السلام هستند. «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
⏹ تضاد دیدگاه جریان های وحدت نامنضبط در موضوع عزاداری با مبانی امام خمینی رحمة الله علیه: 1️⃣ ابتدا قسمتی از متن آقای مسائلی در موضوع عزاداری را مشاهده کنید: « حقیقت این‌که دین‌داری مذهبی شیعه در زمان کنونی، تکیه زیادی بر عزاداری برای شخصیت‌های مذهبی دارد. دو موضوع این عزاداری‌ها را بامعنا و پرشور می‌کند: اول مشخص بودن روز وفات شخصیت‌های مذهبی، و دوم انتساب شهادت و مرگ غیرطبیعی به آنها. این درحالی است که در دین‌داری مذهبی در اعصار متقدم اسلامی، عزاداری چنین کمیت و کیفیتی در دین‌داری شیعه نداشت و حداکثر مختص به امام حسین(ع) بود... . اما در روزگار کنونی، تکیه دین‌داری به عزاداری موجب شده که برای معنادار شدن عزاداری و افزایش کمیت آن، حتی به گزارش‌های ساختگی استناد شود.» https://eitaa.com/azadpajooh/341 2️⃣ دیدگاه فوق را با دیدگاه امام خمینی رحمة الله علیه مقایسه کنید: « ... دستور است. آن دستور عمل امام حسين، سلام اللَّه عليه. دستور است براى همه: كُلُّ يَوْمٍ عَاشُورَا؛ وَ كُلُّ أَرْضٍ كَرْبَلاء دستور است به اينكه 👈هر روز و در هر جا بايد همان نهضت را ادامه بدهيد، همان برنامه را.» 📚صحيفه امام ؛ ج‏10 ؛ ص315 «...👈همين مساجد و همين روضه ‏ها و همين روضه ‏هاى هفتگى،👉 همين ها توجه مردم را و همان هماهنگى را ايجاد مى ‏كند ... ما را سيد الشهدا اين طور هماهنگ كرده. ما براى سيد الشهدايى كه اين طور هماهنگ كرده اظهار تأسف نكنيم، ما گريه نكنيم؟ همين گريه ‏ها نگه داشته ما را. گول اين شياطينى كه مى ‏خواهند اين حربه را از دست شما بگيرند گول اينها را نخورند جوان هاى ما. همين ها هست كه ما را حفظ كرده. همين ها هست كه مملكت ما را حفظ كرده.» 📚صحيفه امام، ج‏11 ؛ ص97 «... لكن در اين اجتماعاتى كه در محرم و صفر مى ‏شود 👈و در ساير اوقات، مبلغين عزيز و علماى اعلام و خطباى معظّم بايد مسائل روز را، مسائل سياسى را، مسائل اجتماعى را و تكليف مردم [را] در يك همچو زمانى كه گرفتار اين همه دشمن ما هستيم، معيّن كنند...» 📚صحيفه امام ؛ ج‏17 ؛ ص58 «... اصلًا حضرت سيد الشهدا چه احتياج به گريه دارد؟ ائمه اين قدر اصرار كردند، به اينكه مجمع‏ داشته‏ باشيد. گريه بكنيد. [ندبه‏] بكنيد. براى اينكه اين حفظ مى ‏كند كيان مذهب ما را ...» 📚 صحيفه امام ؛ ج‏11 ؛ ص98 ✅ نتیجه گیری: امام خمینی رحمة الله علیه می گوید هر روز گریه کنید، سینه زنی کنید، روضه های هفتگی بگیرید، این روضه ها بوده که باعث پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دین و مذهب شده. آقای مسائلی و دیگر هم کیشان او می گویند چون دینداری ما مبتنی بر عزاداری اهل بیت علیهم السلام است، با دینداری گذشتگان شیعه در تضاد _ و لابد انحرافی و غلط! _ است با عزاداری می شوید شیعه قالتاق. شیعه مناسکی. شیعه صفوی. شیعه غالی و ... . قضاوت با وجدان های بیدار. «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
ملزومات فرقه شناسی (با توجه به درگذشت رهبر انجمن حجتیه) بعد از درگذشت آقای افتخار زاده بحث های زیادی بین موافق و مخالف درگرفت، برای حقیر که حتی اسم او را هم نمی دانستم این نکته جالب بود که چطور یک گروه سیاسی فعال توانسته آنقدر پنهان کاری کند. خود این پنهان کاری نشان از نظام مند بودن، نفوذ، و دستورپذیری بالای مریدان و اتباع دارد. چون معرفی یا توسط افراد داخل گروه صورت می گیرد یا افراد بیرون، و در فضای مجازي نه از داخل و نه از خارج گروه اطلاعات چندانی در مورد شاکله و رهبری فعلی این گروه نبود. اگر بخواهیم در مورد گروهی با دیدگاه های انحرافی صحبت کنیم باید چند نکته را مد نظر قرار بدهیم: ۱. درست کردن بانکی جامع و قابل جستجو از تالیفات، سخنان و آثار رهبران و بزرگان آن ۲. دانستن هیکله کلی آن گروه ۳. گردآوری نقاط اشکال آن گروه به صورت واضح و روشن و قابل ارائه که متاسفانه در مورد انجمن حجتیه این سه نکته برای محققان فراهم نشده بود. لذا اگر این روزها بین موافقان و مخالفان اختلاف است ناشی از کم کاری مسئولان پرونده آنها است که باید پاسخگو باشند تا مشخص شود چرا در مقابل کسانی که مرحوم امام رضوان الله علیه اینگونه نسبت به آنها اعلام موضع کرده اند، چرا این کارها صورت نگرفته است؟ البته در موارد مشابه جلوگیری از مطرح شدن انحرافات یا کم کاری در آن ناشی از چند مولفه بوده است ۱. با خبر نبودن مسئول مربوطه از حقیقت امر گروه (ناشی از کم کاری و روزمرگی یا نالایق مسئول، يا قدرت بالای گروه در پنهان کاری) ۲. خریده شدن مسئول مربوطه توسط گروه ۳. نفوذ توسط اسرائیل و... که فعالیت فرقه و گروه های منحرف را در ایران به سود خود می بینند. ۴. زد و بندهای سیاسی احزاب مختلف به خاطر سبد رای، يا قدرت اقتصادی مردمی گروه ۵. توهم اینکه کار فرهنگی ضد گروه، موجب انتشار بیشتر عقاید آنها می شود (ناشی از ضعف متولی تقابل، در تبیین خرابکاری ها و فساد گروه) حال کم کاری ها در مورد انجمن حجتیه از کدام نوع یا انواع بوده؟ الله اعلم. آخرین نکته اینکه عدم تبیین در مورد فساد یک گروه و خرابکاری های او منجر به دو تالی فاسد می شود: ۱. جذب بیشتر توسط آن گروه (چیزی که در مورد انجمن حجتیه بعد از درگذشت رهبرش به خوبی مشخص شد) ۲. سوء استفاده افراد مغرض در اتهام زنی افراد بی گناه در مورد انتساب به آن گروه (برچسب حجتیه ای زدن به مخالفان خود آب خوردن گروهی شده بود، چون به خاطر عدم تبیین در مورد آنها این برچسب زنی هیچ در و پیکری نداشت!) ان شاالله که در مورد گروه های انحرافی این مسئله به صورت دقیق و درست انجام شود. ━━━━━━━⊰◇⊱━━━━━━━━ کانال حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی در ایتا🔻 https://eitaa.com/shjavadabolghasemi
✍️ چند نکته درباره ممنوعیت چاپ و نشر برخی کتاب ها از سوی طالبان مبتنی بر برخی ادعاها، طالبان نشر کتاب التوحید محمد بن عبدالوهاب را ممنوع کرده است. اما دقت کنید این ممنوعیت به دلیل «خلاف منافع ملی» بودن افغانستان است نه «خلاف عقیده» چنانچه در برخی کتب ممنوعه دیگر تصریح شده است. به عبارت روشن تر ممنوعیت چاپ به دلیل تضاد اعتقادی طالبان نیست بلکه به دلیل برخی ملاحظات وطنی و امنیتی ممکن است باشد. در همین سند (تصویر سند را ملاحظه کنید) شش کتاب مرتبط با عقاید و فرهنگ شیعه نیز ممنوعیت چاپ و نشر دارد. متأسفانه جریانات انحرافی و تطهیر کنندگان طالبان هیچ اشاره ای به آن نکردند. مثلا کتاب: «تحقیق در دین یهود» مرحوم آشتیانی و کتاب «آمریکا در برزخ افغانستان» اثر آقای افضلی، چه ضرری برای طالبان دارد که ممنوعیت چاپ و نشر خورده؟ این ممنوعیت چه خبط و ربط هایی میان طالبان و آمریکا و صهیونیست ها را نشان می دهد؟ کتاب های «نمیرخی از حادثه عاشورا»،«پیشوایان هدایت»، «جانشین حضرت محمد (صلی الله علیه وآله»، «رنج ها و فریاد های فاطمه سلام الله علیها»، «تشیع در افغانستان» و ... مرتبط با فرهنگ شیعه و اهلبیت علیهم السلام ممنوعیت چاپ خورده اند که هیچ اشاره ای به آن از سوی تطهیر کنندگان طالبان صورت نمیگیرد. بالاتر کتاب «انتحاریان با بمب های زنده» نیز ممنوعیت چاپ دارد چرا که در تنافی با خوی تروریستی طالبان می‌تواند داشته باشد. «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
✍ پیرو فوت مرحوم افتخارزاده از رهبران جریان انحرافی انجمن حجتیه نکات زیر را دقت کنیم: 🔸 این انجمن هر چند ظاهری مذهبی دارد و با ادبیات دفاع از مذهب و مقابله با شبهات ورود می‌کند، ولی شاخصه اصلی انحرافی آن، عدم تشخیص مصالح واقعی جهان اسلام و مذهب شیعه است. از یک سو حکومت استبدادی پهلوی _ مادر و ریشه جریان بهاییت و ضدیت با اسلام محمدی _ را می‌پذیرد و با آن همکاری می‌کند و از دیگر سو با تشکیل حکومت اسلامی و ولایت فقیه، آن را طاغوت تلقی کرده و تمام تلاش خود را _با توریه و تقیه_ برای تضعیف آن به کار می‌برد. 🔸تاکید بر حرمت تشکیل حکومت اسلامی در زمان غیبت از سوی فقها و خشکاندن هر گونه تلاش سیاسی و حضور اجتماعی شیعیان برای دفاع از حکومت اسلامی بر مبنای ولایت فقیه. 🔸نگاه فردی به فقه در مقابل نگاه مبتنی بر نظام و جهانی بودن آن، لذا باعث می شوند تأثیر گذاری کلان جهانی و منطقه‌ای شیعه در قالب حکومت اسلامی به حاشیه کشیده شود. 🔸 دشمن شناسی غلط؛ دشمن اصلی شیعه از دیدگاه آنها اولا: حکومت اسلامی ولایت فقیه است ثانیاً: اهل سنت. آمریکا و صهیونیسم جهانی دشمن نبوده بلکه ای بسا فرصت تلقی می شوند. 🔸ادعای نشر مذهب شیعه ولی در واقع دشمنی با ستون و رکن شیعه در جهان که ولی فقیه است. 🔸 دانسته یا نادانسته در تور سازمان های امنیتی غربی و صهیونیستی هستند، چرا که با همکاری جریان های شیعه انگلیسی طرح آنتی تز انقلاب را راهبری می‌کنند. 🔸 انکار خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر نقاط ضعف آن و چند برابر نشان دادن آن. 🔸 ادعای شرک و انحرافی بودن عرفان و فلسفه‌ی اسلامی مبتنی بر دیدگاه های امان خمینی رحمه‌الله علیه و معرفی عرفان اسلامی به عنوان صوفیه انحرافی. 🔸 تأکید بر مراسم های مثل عید الزهرا سلام الله علیها و قمه زنی و القای هویت شیعی مبتنی بر این مناسک در مقابل انکار وجهه سیاسی و اجتماعی حرکت عاشورا، فاطمیه و غدیر در زمان ما. یعنی از این امور فقط در راستای اثبات شیعه استفاده میکنند ولی اینکه بتوان از عاشورا، فاطمیه و غدیر نظام اسلامی به روز و با نشاط ایجاد کرد مخالف هستند. 🔸 در نظر این افراد، نگاه احساسی و عاطفی در بحث مهدویت بر نگاه عقلانی و نظام ساز غلبه دارد. تاکید بر صرف ارتباط، ملاقات، زیبایی امام و ... بدون تاکید بر اینکه مهدویت و تشکیل حکومت اسلامی مبتنی بر غدیر است و نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه می‌تواند در راستای رسیدن به آن باشد. 🔸 متاسفانه پیام تسلیت برخی از بزرگان عاملی برای تطهیر انحرافات این جریان شده است که باید در این امر دقت بیشتری به خرج داد. «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
✍️ پیرو سوالاتی که برخی اعزه درباره انجمن و ماهیت آن دارند، یک سری فایل صوتی در موضوع جریان شناسی حوزه و روحانیت استاد عبدالوهاب فراتی در 29 جلسه هست پیشنهاد می کنم حتما استماع بفرمایید تا بسیاری از بحث های مرتبط با جریانات مطرح در حوزه های علمیه معاصر و خصوصا انجمن و اختلافات آنها با مبانی فکری امام خمینی و ... را آشنا بشوید. لینک دانلود https://edu.markazfeqhi.com/taxonomys/term/539 به لطف الهی ما در مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام این دوره را داشتیم. 🔸علاوه بر استماع صوت ها، لینک های زیر هم جهت آشنایی بهتر با ماهیت این جریان انحرافی بسیار مفید است: https://irdc.ir/fa/news/6753 https://irdc.ir/fa/news/6743 https://irdc.ir/fa/news/6644 https://irdc.ir/fa/news/6506 https://irdc.ir/fa/news/5737 https://irdc.ir/fa/news/5717 https://irdc.ir/fa/news/5434 https://irdc.ir/fa/news/7405 https://irdc.ir/fa/news/9877 https://irdc.ir/fa/news/9288 https://irdc.ir/fa/news/8863 https://irdc.ir/fa/news/8248 https://irdc.ir/fa/news/7195 https://irdc.ir/fa/news/6966 https://irdc.ir/fa/news/6833 https://irdc.ir/fa/news/6958 https://irdc.ir/fa/news/5353 https://irdc.ir/fa/news/7763 «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
﷽ ⏹ سابقه دیرین تخریب نیروهای مذهبی و ارزشی با اتهام انجمن حجیته ای بودن! ✍️ حاج مرتضی طاهری در خاطرات خود می گوید: «... آقای جنتی در نماز جمعه گفتند که انجمن حجتیه تکلیف خودش را روشن کند. متأسفانه اوایل انقلاب در موضع‌گیری سیاسی علیه انجمن کار به جایی رسید که اگر می‌خواستند نیروی ارزشی و مذهبی را از کار بیرون کنند به او انگ انجمنی می‌زدند. عده‌ای از کمونیست‌ها که آن زمان به آن‌ها چپی گفته می‌شد در ارکان آموزش و پرورش نفوذ کرده بودند. من در آن زمان مربی پرورشی بودم. کمونیست‌ها غالبا پوشش بچه‌های مذهبی را داشتند مثلا اورکت می‌پوشیدند و دکمه تقوای‌شان را هم می‌بستند. همین افراد وقتی می‌خواستند بچه‌های حزب‌اللهی را از آموزش و پرورش بیرون کنند به آن‌ها انگ انجمنی می‌زدند. فضا طوری شده بود، من که مربی پرورشی بودم می‌ترسیدم از امام زمان حرف بزنم.»(رک: تصویر فوق) مرکز اسناد انقلاب اسلامی: https://irdc.ir/fa/news/6004 ✍️ این شیوه اتهام زنی هم اکنون نیز شدت بیشتری دارد! هر کسی پاسخ شبهات اهل سنت و وهابیت را بدهد یا در مباحث مرتبط با مهدویت نسبت به برخی سوء استفاده ها و انحرافات هشدار بدهد، انگ انجمن حجتیه به او می زنند! ان شاالله برای هر حرف و سخنی که می گوییم مستند معتبر شرعی داشته باشیم. «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341