eitaa logo
«پیروان امامین انقلاب»
357 دنبال‌کننده
148 عکس
45 ویدیو
7 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🌷 رهبر انقلاب: دشمنان فهمیده‌اند که فقط با ابزار سخت‌افزاری نمی‌توانند بر ملت ما غلبه کنند/ کلام مبارک امام مثل ذوالفقاری از کنار قبر امیرالمؤمنین، انقلاب را به‌وجود آورد 🔹رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار مردم قم: ✏️ما وقتی به قضایای قم نگاه میکنیم، میفهمیم که باید خودمان را، افکارمان، افکار عمومی را در قبال تبلیغات دشمن مصونیت ببخشیم. این جزو درسهای ۱۹ دی است. ✏️آن روز مقاله منتشر کردند، امام را متهم کردند، بدگویی کردند... آنها فهمیده بودند که غلبه‌ی بر یک ملت فقط با ابزارهای سخت‌افزاری ممکن نیست. ابزارهای نرم‌افزاری هم لازم است. چیست آنها؟ تبلیغ کردن، توجیه کردن، تبیین کردن. ✏️میخواستند دل مردم را نسبت به امام بزرگوار سرد کنند. چند هزار نفر از طرفداران امام اینجا در زندان و تبعید و زیر فشار و کتک و همه چیز بودند؛ اما این کافی نبود. ✏️باید کاری میکردند که آن ذوالفقاری که از کنار قبر امیرالمؤمنین این دلها را برمی‌آشفت و این حرکت عظیم را به وجود می‌آورد، این ذوالفقار را از بین ببرند، زبان مبارک امام بزرگوارمان. اینجا سخت‌گیری میکردند، یک پیام، یک اطلاعیه از امام می‌آمد، دلهای افسرده دوباره امیدوار میشد. آدمهای خسته، خستگی‌شان برطرف میشد. میدان مبارزه گرم‌تر میشد. قیام قمی‌ها این نقشه را باطل کرد. ۱۴۰۳/۱۰/۱۹ 🖼 | عملیات روانی | توطئه تبلیغاتی | جهاد تبیین 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🌷 روایت رهبر انقلاب از ضربات سخت‌افزاری دشمن و شکست نرم‌افزاری او / امروز وظیفه فعالان و دستگاه‌های تبلیغاتی نابودی پرده توهّم اقتدار دشمن است 🔹رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار مردم قم: ✏️امروز هم آمریکایی‌ها خوب فهمیدند که با ابزارهای سخت‌افزاری نمی‌شود پیش برد کارها را. ببینید در غزه این همه آدم کشتند؛ تانک آمد، توپ آمد، بمب آمد، مسلسل آمد، ریزپرنده آمد. همه‌ عناصر را به شهادت رساندند، اما نهضت را نتوانستند از بین ببرند. در لبنان، از حزب‌الله کسی مثل سید حسن نصرالله را به شهادت رساندند و عناصر زیادی را از بین بردند. این‌ها کارهای سخت‌افزاری است، اما نتوانستند حزب‌الله را از بین ببرند و نخواهند توانست. لذا باید کار نرم‌افزاری کنند؛ باید تبلیغات کنند. ✏️این برای من و شما مردم ایران امروز یک شاخص مهم است. کار نرم‌افزاری عبارت است از: دروغ، دروغ‌پردازی، فاصله انداختن بین واقعیت با فکر و تصور افکار عمومی. شما رو به قوت می‌روید، او تبلیغ می‌کند که شما دارید ضعیف می‌شوید. خودش دارد ضعیف می‌شود اما تبلیغ می‌کند که دارد قوی می‌شود. شما تهدیدناپذیر می‌شوید، او می‌گوید من با تهدید شما را از بین می‌برم. تبلیغات این است. یک عده‌ای هم تحت تأثیر قرار می‌گیرند. ✏️امروز کار اساسی، کار مهم برای دستگاه‌های تبلیغاتی ما، برای دستگاه‌های فرهنگی ما، تبلیغات ما، وزارت ارشاد ما، صداوسیمای ما و فعالان فضای مجازی ما این است که پرده‌ی توهّم اقتدار دشمن را پاره کنند، بشکنند و نگذارند تبلیغات دشمن بر روی افکار عمومی اثر کند. ۱۴۰۳/۱۰/۱۹ 🖼 | اختلال دستگاه محاسباتی | نترسیدن از تهدید دشمن | عملیات روانی | توطئه تبلیغاتی | جنگ نرم | جهاد تبیین 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🌷 روایت رهبر انقلاب از ضربات سخت‌افزاری دشمن و شکست نرم‌افزاری او / امروز وظیفه فعالان و دستگاه‌های تبلیغاتی نابودی پرده توهّم اقتدار دشمن است 🔹رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار مردم قم: ✏️امروز هم آمریکایی‌ها خوب فهمیدند که با ابزارهای سخت‌افزاری نمی‌شود پیش برد کارها را. ببینید در غزه این همه آدم کشتند؛ تانک آمد، توپ آمد، بمب آمد، مسلسل آمد، ریزپرنده آمد. همه‌ عناصر را به شهادت رساندند، اما نهضت را نتوانستند از بین ببرند. در لبنان، از حزب‌الله کسی مثل سید حسن نصرالله را به شهادت رساندند و عناصر زیادی را از بین بردند. این‌ها کارهای سخت‌افزاری است، اما نتوانستند حزب‌الله را از بین ببرند و نخواهند توانست. لذا باید کار نرم‌افزاری کنند؛ باید تبلیغات کنند. ✏️این برای من و شما مردم ایران امروز یک شاخص مهم است. کار نرم‌افزاری عبارت است از: دروغ، دروغ‌پردازی، فاصله انداختن بین واقعیت با فکر و تصور افکار عمومی. شما رو به قوت می‌روید، او تبلیغ می‌کند که شما دارید ضعیف می‌شوید. خودش دارد ضعیف می‌شود اما تبلیغ می‌کند که دارد قوی می‌شود. شما تهدیدناپذیر می‌شوید، او می‌گوید من با تهدید شما را از بین می‌برم. تبلیغات این است. یک عده‌ای هم تحت تأثیر قرار می‌گیرند. ✏️امروز کار اساسی، کار مهم برای دستگاه‌های تبلیغاتی ما، برای دستگاه‌های فرهنگی ما، تبلیغات ما، وزارت ارشاد ما، صداوسیمای ما و فعالان فضای مجازی ما این است که پرده‌ی توهّم اقتدار دشمن را پاره کنند، بشکنند و نگذارند تبلیغات دشمن بر روی افکار عمومی اثر کند. ۱۴۰۳/۱۰/۱۹ 🖼 | اختلال دستگاه محاسباتی | نترسیدن از تهدید دشمن | عملیات روانی | توطئه تبلیغاتی | جنگ نرم | جهاد تبیین 💻 Farsi.Khamenei.ir
⏹ «مناظره تهاجمی و رسانه ای» برترین شیوه تقابل فکری با جریان های تکفیری بررسی های موجود نشان می دهد که جریان های تکفیری و تروریستی، بیشترین شباهت را از حیث رفتاری و مدل فکری به خوارج در صدر اسلام دارند. مراجعه به روش معصومین علیهم السلام نشان می دهد که آنها قبل از هر اقدام امنیتی و نظامی علیه کانون های شبهه پراکن، اقدام به تقابل رسانه ای و فکری می کردند؛ چنانچه بر اساس گزارش های موجود، مناظره علنی و رسانه ای معصومین علیهم السلام و یا نمایندگان آنها با مخالفین تکفیری تند رو، از رایج ترین، تاثیرگذارترین و جذاب ترین شیوه های مقابله بوده است. برای مثال فقط در یکی از مناظره های عبدالله بن عباس _ از اصحاب امیرالمومنین علیه السلام _ با سران خوارج در دفاع از شبهات مرتبط با امامت و حقانیت امیرالمومنین علیه السلام و برخی مفاهیم کلیدی قرآن _ همانند مفهوم «لا حکم الا لله»_، باعث شد دو هزار نفر از افراد حاضر در بدنه خوارج هدایت یافته و مسیر خود را از تکفیر و ترور مسلمین جدا کنند! این گزارش به صورت مبسوط در منابع متعدد شیعه و اهل سنت وارد شده است که می توانید به آدرس های زیر مراجعه کنید: 📚مناقب آل أبي طالب عليهم السلام (لابن شهرآشوب) ؛ ج‏1 ؛ ص268 و بحار الأنوار (ط - بيروت) ؛ ج‏33 ؛ ص350 و نسائی، «خصائص علي علیه السلام» (ص200) در زمان ما نیز برترین روش برخورد با جریان های تکفیری تروریستی انجام مناظرات رسانه ای و علنی _ البته با مهندسی صحیح موضوعات و روش صحیح _ می تواند باشد. این امر می تواند یکی از مصادیق جهاد تبیین تهاجمی علیه کانون های شبهه افکن باشد که بارها از سوی امام خامنه ای بر آن تاکید شده است تا جایی که امروز در دیدار با مردم قم فرمودند: « کار نرم‌افزاری دشمن عبارت است از دروغ‌پردازی و فاصله انداختن بین واقعیت و تصور افکار عمومی. وقتی شما به سمت قوت می‌روید، او تبلیغ می‌کند که شما دارید ضعیف می‌شوید. وقتی خودش دارد ضعیف می‌شود، تبلیغ می‌کند که دارد قوی می‌شود. امروز کار اساسی دستگاه‌های تبلیغاتی ما این است که پرده‌ی توهم اقتدار دشمن را پاره کنند و نگذارند تبلیغات دشمن بر روی افکار عمومی اثر کند.» ۱۴۰۳/۱۰/۱۹ امیدواریم دستگاه های مخاطب این کلمات، فکر جدی برای تقابل با دروغ پردازی های رسانه های تکفیری_صهیونیستی بکنند و با رویکرد تهاجمی _ همانند قالب مناظره _ با کانون های شبهه افکن، کار اساسی بنمایند. «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
⏹ ایجاد وحدت میان شیعه و اهل سنت با روشی عقیم و خطرناک ✍️ کلیپ زیر در کانال مجمع اسلامی حبل الله _ از مجموعه های فعال در عرصه وحدت شیعه و اهل سنت_ منتشر شده است: https://eitaa.com/hablollahir/1309 موضوع این کلیپ جلسات تدبر در قرآن کریم با هدف ایجاد انس، وحدت و همدلی میان شیعه و اهل سنت در ترتب جام است که با همکاری حجت الاسلام مهدی محمد آبادی از مسئولین اصلی مجمع اسلامی حب الله و نیز سازمان دارالقرآن الکریم به مدیریت حجت الاسلام علی تقی‌زاده، است. 💧در این باره می گوییم: 1️⃣ اصل حرکت وحدت با محوریت قرآن کریم، کاری بسیار پسندیده، نیکو و شایان تقدیر است؛ هر چند روایات متواتر شیعه و اهل سنت تمسک به ثقلین را صورت معاً عامل وحدت و عدم ضلالت معرفی کرده است. 2️⃣ نگاه تلفیقی و حضور همزمان شیعه و اهل سنت در کلاس ها با هدف وحدت آفرینی حول تدبر در قرآن هم بسیار جذاب و جدید است. 3️⃣ در فرمایشات برخی اساتید یا کارآموزان گرامی مطرح شده است که برنامه آنها حول تدبر در قرآن بوده و کاری به مسائل تاریخی فریقین و روایی ندارند و محور اصلی قرآن باشد! ❇️ حال از دوستان گرامی سوال می کنیم: آیا فهم صحیح آیات قرآن بدون لحاظ بستر تاریخی و روایات تبیینی _چه منابع شیعی و چه منابع اهل سنت_ امکان پذیر است؟ آیا بدون فهم صحیح از مراد جدی آیات می توان در آیات الهی تدبر کرد؟ پروژه فهم و تدبر قرآن منهای هر امر دیگر _ اعم از روایت و تاریخ _ چه اهدافی را دنبال می کند؟ آیا با مبانی امامین انقلاب و روش فقهای شیعه در تفسیر قرآن سازگار است؟ آیا این مدل فهم ریشه در جریان انحرافی قرآنیون ندارد؟ً! آیا با ترویج مبنای «قرآن بسندگی» در فهم حقایق دینی می توان به جامعه توحیدی و امت واحده مطلوب امامین انقلاب دست یافت؟! «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
🔴روایت حسین پاک خبرنگار حوزه محور مقاومت از خیانت گسترده سنی-مسیحی به حزب الله لبنان پس از طوفان الاقصی.(تصویر فوق) ✍ می‌نویسم که تاریخ بماند: در حالی که پیروان مذهب اهلبیت علیهم السلام برترین رهبران خود همانند شهید سید حسن نصرالله و هزاران ستاره دیگر را برای دفاع از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه هزینه کرد، جبهه اهلسنت مروانی.اموی، اعم از اخوان المسلمین ترکی.قطری و جبهه سنتی تکفیری عربستان. کویت. امارات، و عناصر لیبرالی لبنان. مصر و اردن، همگی با هماهنگی با شیطان بزرگ آمریکا، بارها خنجر زهرآگین خود را به قلب مقاومت و شیعه فرو کردند و در صدد حذف شیعه به نفع صهیونیست ها برآمدند. شیعه برای اهلسنت مقاوم خون می دهد ولی اهل‌سنت ناصبی آمریکایی، شیعه کشی می‌کند! «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
💥 موضوع نزاعِ جبههٔ مؤمنین و جبههٔ استکبار چیست؟ نزاعِ بر سرِ خودِ «انسان» است؛ منازعه بر سرِ پذیرشِ «توحید و ولایت» است. ✔️ استاد سید محمدمهدی میرباقری: «موضوع اصلِ نزاعِ جبههٔ مؤمنین و جبههٔ استکبار بر سر چيست؟ بر سرِ توحيد است. بر سرِ امكانات طبيعي نيست. محور این نزاع، انبياء و شياطين هستند. مابِهِ‌النزاع چيست؟ اصلش انسان‌ها هستند. موسای كليم وقتی می‌آيد، نمی‌گويد: نيل را به من واگذار كن، نمی‌فرمايد: حكومت مصر را به من بده، می‌فرمايد: «أرسل معي بني اسرائيل». سلطه‌ٔ خود را از سر اين آدم‌ها بردار. آن خيمهٔ تاريكي‌ كه زدی، كه راه هدايت و فهم را بستی، آن را کنار بزن. وجود مقدس اميرالمؤمنين (عليه افضل صلوات المصلین) وقتی آن دوره‌ را در خطبه‌ شقشقيه تصوير می‌كنند، می‌‌گويند: دوره‌ٔ تاريكی كور بود. هم فضا ظلمانی است و هم بصيرت و بصر انسان‌ها گرفته شده است. دعوا سر اين است كه می‌خواهند فضا را روشن كنند، بصيرت‌ها و بصرها را هم برگردانند، انسان‌ها حقايق را بفهمند و راه بيفتند. مابِهِ‌النزاع در درجه‌ٔ اوّل، انسان است و البته در درجه‌ٔ بعد هم، اين امكانات و فاعل‌های تَبَعی و اين مقدوراتی كه خدا برای انسان آفريده است؛ اين‌ها در درجه‌ٔ بعد هستند. دعوا سر زمين و آب و خاك و امكانات طبيعی نيست، دعوا سر پرستش و كفر است، دعوا سر استكبار و خشوع است، موضوع اصلی‌اش هم انسان‌ها هستند. شياطين می‌خواهند انسان‌ها را به استكبار و تعزّز و لذّت نفس و خودپرستی دعوت كنند، كه در سايه‌ٔ اين دعوت به خودپرستي و لذّت نفس، ولايت و سلطه‌ٔ خودشان جاری بشود چون «إنّ عبادي ليس لك عليهم سلطان» از اول خدای متعال به شيطان فرموده است كه من دست تو را براي سلطه بر بندگانم باز نگذاشته‌ام، لذا او برای اين‌كه سلطه خودش را گسترش بدهد، اوّل دعوت به كفر می‌كند، اوّل دعوت به استكبار می‌كند، تا سلطه‌ٔ خودش تحقق پيدا بكند. دنيای مدرن هم همين‌طوری است، آرمان‌هايی را كه براي بشر مدرن بعد از جريان تجدد تعريف كرده‌اند ببينيد. اساسش بر اساس نفس‌پرستی است، خودپرستی است. چرا انسان به خودپرستی دعوت می‌كنند؟ چه كسانی دعوت می‌كنند؟ مصلحان؟ يا آن‌هايی كه دنبال سلطه‌جويی هستند؟ البته ممكن است يك جمعی هم باشند كه باور داشته باشند، اصلاح يعنی همين. اين‌ها خطرناك‌ترين جمعيّت هستند، خطرناك‌ترين جمعيّت آن كسانی هستند كه «وإذا قيل لهم لا تفسدوا في الأرض قالوا إنّما نحن مصلحون الا إنّهم هم المفسدون ولكن لا يشعرون». آن‌هايی هستند كه فساد خودشان را صلاح می‌دانند و شعور اين را هم ندارند. اين‌ها زيان‌بارترين مردم هستند. پس، اين هم موضوع درگيری است. موضوع درگيری، جامعه‌ٔ انساني است، اراده‌های انسانی است؛ انبياء می‌خواهند اراده‌های انساني را رشد بدهند تا مقام قرب و لقاء ببرند،‌ می‌خواهند عبادت را در جامعه گسترش بدهند، در ارواح انسان‌ها، در رفتارشان، در احساسشان، در عملشان، آن هم نه در خلوت و در زندگی فردي خودشان! در همه‌ٔ حوزه‌های حيات اجتماعی‌شان، می‌خواهند بشر به پرستش مشاع اجتماعی برسد. يك پرستش اجتماعی شكل بگيرد، زندگی اجتماعی بشر، همكاری بشر، همدلی بشر، همفكری بشر، در جهتِ قرب باشد، می‌خواهند كارآمدی جامعه در پرستش خدای متعال افزايش پيدا كند و البته قاعدتاً بايد امكانات طبيعی هم در اختيار جامعه‌ٔ مؤمنين قرار بگيرد؛ خدای متعال اين امكانات را هم برای بندگی خلق كرده است نه برای شيطنت. لذا وقتی بشر رو به بندگی می‌آورد همه‌ اين امكانات در اختيار او قرار می‌گيرد؛ عصر ظهور را ببينيد، فرمود: زمين خزائن خودش را بيرون می‌ريزد، آسمان، بركات خودش را نازل می‌كند؛ آن خيراتی كه در متن هستی بوده است و از كفار دريغ می‌شده است، آن‌ها در اختيار مؤمنين قرار می‌گيرد. اين موضوعِ اصلیِ نزاع نيست، موضوعِ فرعیِ نزاع است، بلکه موضوع تبعِ است. دعوا سر مقدورات نيست: اوّل، دعوا سر انسان است، دعوا سر توحيد و كفر است. در قدم بعد، موضوع دعوا سر چيست؟ بر سر خلافت الهی است، بر سر ولايت است. همه‌ٔ انبياء آمده‌اند ولايت الهی در عالم جاری بشود، و مؤمنين از اين ولايت نور برخوردار بشوند،‌ مجاری ولايت نور هستند. شيطان، نمی‌خواهد اين ولايت نور بر اراده‌ٔ مؤمنين جاری بشود و مؤمنين تحت اين سرپرستی نور قرار بگيرند، دعوا در قدم دوّم سر موضوع خلافت است. ملاحظه فرموديد: شيطان، وقتی به آدم سجده نكرد، به خدای متعال عرضه داشت «لأقعدن لهم صراطك المستقيم» من می‌نشينم بر سر راه مستقيم اين بندگان تو. راه مستقيم چيست؟ روايات متعدد را ببينيد كه می‌فرمايند: به‌خصوص در اينجا، راه مستقيم يعنی اميرالمؤمنين(علیه‌السلام)، يعنی ولايت حقّه، يعنی آن خلافت مطلقه‌ٔ الهي. من نمی‌گذارم مردم تحت ولايت ولی تو قرار بگيرند، من نمی‌گذارم انسان‌ها تحت هدايت خليفه‌ٔ تو قرار بگيرند، نمی‌گذارم خلافت الهی در اراده‌های انسانی جاری بشود.» ☑️ @mirbaqeri
⚡️ هم در اُمّت حضرت موسی، جریان انحرافی شکل گرفت و هم در اُمّت حضرت عیسی. آنها بعد از رحلت انبیاء، با «اوصیاء» درگیر شدند و مطالبات اُمّت‌ها را عوض کردند. 🔰 آیت‌الله میرباقری: ◀️ درگیری‌ بعد از رحلت انبیاء بر سر پذیرش یا عدم پذیرش اوصیاء بوده است. جریان نفاقی که در امت‌ها شکل می‌گرفته، درگیر با اوصیاء بوده‌اند. ◀️ عمدۀ گناه امت‌های انبیاء بر سر مسئلۀ وصایت است. بر سر مسئله وصایت، کسانی پیدا شدند و امت‌ها را دچار لغزش کردند. لذا اصحاب «تابوت» که از درکات مخصوص جهنم است، همان کسانی هستند که با اوصیاء و انبیاء درگیر شدند. یکی از اهل تابوت آن کسی است که با وصی حضرت موسی درگیر شد، یکی با وصی حضرت عیسی درگیر شد. ◀️ داستان این است که یک راهی را انبیاء باز می‌کردند و می‌خواستند امت خودشان را وارد یک وادی کنند که آن وادی، سراسر نعمت است، ولی شرط دارد: «وَ قُولُوا حِطَّةٌ وَ ادْخُلُوا الْبابَ سُجَّداً نَغْفِرْ لَکمْ خَطِیئاتِکمْ». در مقابل، یک قوم ظالمی هم بودند که مقابل این سیر می‌ایستادند و نمی‌گذاشتند امت وارد این وادی شود؛ آنها درخواست امت‌ها را عوض می‌کردند و مردمی را که باید با طهارت نفس و خشوع وارد یک وادی پرنعمت بشوند، به طغیان می‌کشاندند و طمع‌های دیگری در آنها ایجاد می‌کردند و آنها را از آن رزق‌ها محروم می‌کردند. 🔗 مطالعۀ بیشتر: موضوع اصلی منازعه در تاریخ انبیاء، بر سرِ پذیرشِ «توحید» و «ولایت» بوده است. https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/839 ☑️ @mirbaqeri_ir
⚡️ همچنان‌که در امت حضرت موسی، جریان انحرافی یهود (در مقابل کلیمی‌ها) شکل می‌گیرد، امت اسلام هم یهود خاصِ خودش (یعنی: جریان انحرافی خاص خودش) را دارد («یَهُودُ هٰذِهِ الْأُمَّة»). 🔰 آیت‌الله میرباقری: «شیطان خط انحرافی "یهود" را در مقابل "کلیمی‌ها" ایجاد کرد و آن‌چنان که حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرموده‌اند: "آن‌چه در بنی‌اسرائیل اتفاق افتاده است در امت من هم اتفاق می‌افتد"، بنابراین یک جریان مثل جریان انحرافی یهود در امت اسلام هم شکل‌ گرفته است، همچون . اگر در امت حضرت موسی کلیم (علیه السلام)، یهودی‌ها در مقابل کلیمی‌ها انحراف ایجاد کرده‌اند، در امت حضرت هم «یَهُودُ هٰذِهِ الْأُمَّة» انحراف ایجاد می‌کنند.» ☑️ @mirbaqeri_ir
⏺ «توحید در ولایت» و مفهوم «یهود هذه الامة» یکی از مهمترین انحرافات جریانات وحدت نامنضبط نفی و انکار «توحید در ولایت» و نادیده گرفتن مفهوم «یهود هذه الامة» است. آنها از یک سو مفهوم «یهود هذه الامة» را امری فرعی و خلاف وحدت قلمداد کرده و با گفتن مطاعن طواغیت مخالفت میکنند و از سوی دیگر، در مواجهه با «توحید در ولایت» صرفا تاکید بر محبت و دوستی می‌کنند؛ نه امری الزامی و دارای بار سیاسی و عقیدتی. تشکیل امت ابراهیمی از دیدگاه آنها صرفا با تاکید بر عنصر توحید منهای ولایت تامه اهلبیت علیهم السلام و نفی دیگر ولایت ها و طاغوت دانستن آنها است. حقیقت تلخ تر آنکه حزب اموی و ناصبی، از شعبی تا ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب، به صراحت شیعیان را یهود این امت خطاب کرده و علنا شیعه را یهودی سبائیة نامیده اند حال آنکه در منابع روایی شیعه، یهود و سامری و عجل این امت، قاتلین و مخالفین ائمه علیهم السلام هستند. «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
⏹ تضاد دیدگاه جریان های وحدت نامنضبط در موضوع عزاداری با مبانی امام خمینی رحمة الله علیه: 1️⃣ ابتدا قسمتی از متن آقای مسائلی در موضوع عزاداری را مشاهده کنید: « حقیقت این‌که دین‌داری مذهبی شیعه در زمان کنونی، تکیه زیادی بر عزاداری برای شخصیت‌های مذهبی دارد. دو موضوع این عزاداری‌ها را بامعنا و پرشور می‌کند: اول مشخص بودن روز وفات شخصیت‌های مذهبی، و دوم انتساب شهادت و مرگ غیرطبیعی به آنها. این درحالی است که در دین‌داری مذهبی در اعصار متقدم اسلامی، عزاداری چنین کمیت و کیفیتی در دین‌داری شیعه نداشت و حداکثر مختص به امام حسین(ع) بود... . اما در روزگار کنونی، تکیه دین‌داری به عزاداری موجب شده که برای معنادار شدن عزاداری و افزایش کمیت آن، حتی به گزارش‌های ساختگی استناد شود.» https://eitaa.com/azadpajooh/341 2️⃣ دیدگاه فوق را با دیدگاه امام خمینی رحمة الله علیه مقایسه کنید: « ... دستور است. آن دستور عمل امام حسين، سلام اللَّه عليه. دستور است براى همه: كُلُّ يَوْمٍ عَاشُورَا؛ وَ كُلُّ أَرْضٍ كَرْبَلاء دستور است به اينكه 👈هر روز و در هر جا بايد همان نهضت را ادامه بدهيد، همان برنامه را.» 📚صحيفه امام ؛ ج‏10 ؛ ص315 «...👈همين مساجد و همين روضه ‏ها و همين روضه ‏هاى هفتگى،👉 همين ها توجه مردم را و همان هماهنگى را ايجاد مى ‏كند ... ما را سيد الشهدا اين طور هماهنگ كرده. ما براى سيد الشهدايى كه اين طور هماهنگ كرده اظهار تأسف نكنيم، ما گريه نكنيم؟ همين گريه ‏ها نگه داشته ما را. گول اين شياطينى كه مى ‏خواهند اين حربه را از دست شما بگيرند گول اينها را نخورند جوان هاى ما. همين ها هست كه ما را حفظ كرده. همين ها هست كه مملكت ما را حفظ كرده.» 📚صحيفه امام، ج‏11 ؛ ص97 «... لكن در اين اجتماعاتى كه در محرم و صفر مى ‏شود 👈و در ساير اوقات، مبلغين عزيز و علماى اعلام و خطباى معظّم بايد مسائل روز را، مسائل سياسى را، مسائل اجتماعى را و تكليف مردم [را] در يك همچو زمانى كه گرفتار اين همه دشمن ما هستيم، معيّن كنند...» 📚صحيفه امام ؛ ج‏17 ؛ ص58 «... اصلًا حضرت سيد الشهدا چه احتياج به گريه دارد؟ ائمه اين قدر اصرار كردند، به اينكه مجمع‏ داشته‏ باشيد. گريه بكنيد. [ندبه‏] بكنيد. براى اينكه اين حفظ مى ‏كند كيان مذهب ما را ...» 📚 صحيفه امام ؛ ج‏11 ؛ ص98 ✅ نتیجه گیری: امام خمینی رحمة الله علیه می گوید هر روز گریه کنید، سینه زنی کنید، روضه های هفتگی بگیرید، این روضه ها بوده که باعث پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دین و مذهب شده. آقای مسائلی و دیگر هم کیشان او می گویند چون دینداری ما مبتنی بر عزاداری اهل بیت علیهم السلام است، با دینداری گذشتگان شیعه در تضاد _ و لابد انحرافی و غلط! _ است با عزاداری می شوید شیعه قالتاق. شیعه مناسکی. شیعه صفوی. شیعه غالی و ... . قضاوت با وجدان های بیدار. «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341