هدایت شده از مـجــ³¹³ــنون
یه وقتایی، جوری بقیه رو ببخشید که با خودشون بگن:
اگه این بندهی خداست؛
پس خودِ خدا چه جوریه !؟
19.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و فعالیت امروز رو با صدای آرامش بخش سید حسنین الحلو به پایان میرسونیم😊🌺
گوش بدین و آرامش رو به قلبتون🫀وارد کنید
#تلاوت
خیلی از عزیزانی که تازه به جمعمون اضافه شدن تشکر میکنم😍 و ان شاء اللّٰه بتونیم خوب راه رو ادامه بدیم و شما هم خوب حمایتمون کنید🙏🏻
یه تلنگر جالبی خوندم، نوشته بود:
توی شطرنج♟️ یه اصطلاحی هست میگن:
"حرکت بعدیت از اشتباه قبلیت مهمتره..."
توی زندگی هم همینه🛣️
خراب کردی؟ مهم نیس
حالا ببین بعدش چیکار میخوای بکنی،این مهمه✨...