eitaa logo
معارف اسلامی
611 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
2.4هزار ویدیو
242 فایل
🔷 برای ارتباط با مدیر کانال از این آیدی استفاده کنید 👇🏻 @drhosseins
مشاهده در ایتا
دانلود
33.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مدح مولی الموحدین، امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب علیهماالسلام از زبان مرحوم هلالی جغتایی ... ز اعماق قرون، از بین جمعیت تو را دیدیم تو هم، ای ناز مطلق! از همان بالا ببین ما را ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 👈 عضوشوید @Islamimaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقین یاعلی ... نادِ علیاً مظهرَ العجائب... ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 👈 عضوشوید @Islamimaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 توصیه مهم امام خامنه‌ای به کسانی که می گویند: الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی‌بن‌ابی‌طالب(ع)! برشی از سخنرانی رمضان سال ۵۳ ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 👈 عضوشوید @Islamimaaref
19.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مشاري العفاسی؛ شیخ سلفی اهل عربستان سعودی که می‌توان گفت محبوب‌ترین قاری حال حاضر قرآن است. و در یوتیوب چند میلیون دنبال کننده دارد؛ در آستانه عید غدیر این نماهنگ را در نعت و مدح امیرالمؤمنین امام علی(ع) منتشر کرده است. محتوایی بسیار زیبا، جامع و شگفت‌انگیز! ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 👈 عضوشوید @Islamimaaref
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 👈 عضوشوید @Islamimaaref
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹قطعه‌ای دیدنی و جذاب از میدان امام حسین (ع) در جشن ده کیلومتری عید ندای حیدر حیدر را بشنوید تا روحتان جلا پیدا کند که در آن فضای معنوی طنین انداز شد. ✍️چیزی که غربگرایان و استحاله طلبانی همچون عباس عبدی ها رو از درون داره می سوزونه دقیقاً همینه که در تمام سال‌های پس از انقلاب برای دین زدایی از بطن جامعه ایران (همپای بی بی سی، اینترنشنال، منوتو و غیره) از هیچ کوششی دریغ نکردند تا جامعه ایران سکولاریزه بشه. اما غافل از اینکه دست خداوند بالاتر از همه دست هاست: (وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ). ♨️ 👇 @khabarsyasi ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 👈 عضوشوید @Islamimaaref
📌 عرق زنان چادری سه‌جا نور می‌شود. 👈 مرحوم آیت‌الله بهاءالدینی می‌فرمودند: اگر زنان چادری می‌خواستند نشان‌شان میدادم عرقی ‌که در فصل گرما به خاطر حفظ حجاب می‌ریزند، دانه‌دانه‌اش خورشید است؛ شما خورشید خدا هستید. ایشان این روایت را از کتاب ثواب‌الاعمال نقل می کردند: عرقی که زن زیر چادر می‌ریزد، سه‌جا برای او نور می شود: ۱. در درون قبر ۲. در برزخ ۳. در قیامت و اگر زنان بی‌حجاب از من می‌خواستند همین الان نشان‌شان میدادم که این موی سر که به نامحرم نشان می‌دهند، آتش است. آنها در آرایشِ زیبایی نیستند، بلکه در آرایشِ آتش هستند... 🌹 اَللّهُمَّ ارْزُقْنی تَوْفیقَ الشَّهادَةِ فی سَبیلِک🌹 📝 سید یار 🇮🇷 جنگ شناختی | سواد رسانه‌ای 👇 @aledavood ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 👈 عضوشوید @Islamimaaref
موضع‌ اخیر رهبری‌ پیرامون کشف‌حجاب رهبر حکیم انقلاب در دیدار نیمه فروردین ۱۴۰۲ هشت نکته اساسی در مورد بیان کردند که همراه پی‌نوشت تحلیلی تقدیم می‌شود: 🔻۱. مساله کشف حجاب . پ.ن: این نکته امیدبخش بیانات امام خامنه‌ای در حوزه فرهنگ و حجاب بود. 🔻۲. کشف حجاب حرام شرعی است پ.ن: حجاب حکم الهی است و قابل عقب نشینی نیست. 🔻۳. کشف حجاب حرام سیاسی است. سیاسیون و مسئولان سابق و کنونی ساختار سیاسی کشور به تناسب توان، موظفند در برابر هجوم به حکم الهی حجاب اقدام کنند. 🔻۴. حجاب، امری قانونی است. پ.ن حتی کسانی که اعتقاد دینی به حجاب ندارند، موظف به رعایت حجاب در محیط‌های عمومی هستند. 🔻۵. پشت پرده کشف حجاب دستگاه‌های جاسوسی هستند. پ.ن:کوتاهی دستگاه‌های امنیتی در برخورد و افشای دستهای پشت پرده جریان ضد حجاب قابل قبول نیست 🔻۶. خیلی از کشف حجاب کنندگان، اگر بدانند دستگاههای جاسوسی پشت سیاست مبارزه با حجاب هستند، قطعا این کار را نمی کنند. پ.ن: ابتکار و هم افزایی متقابل دستگاههای ، و برای آگاهی بخشی در افکار عمومی بخش‌هایی از جامعه واقعا ضغیف است. 🔻۷. دشمن با نقشه و برنامه وارد کار شده است مسئولین هم باید برنامه داشته باشند و دارند.کارهای بی قاعده نباید انجام گیرد. پ.ن: اگر برنامه نظام برای مبارزه با کشف حجاب قوی‌تر و سریع‌تر از برنامه دشمن نباشد، کارهای هزینه ساز، شتابزده و نمایشی موجب می شود پازل برنامه دشمن تکمیل شود. 🔻۸. جزو اولین کارهای امام در هفته‌های اول انقلاب،بیان قاطع و الزامی حجاب بود. پ.ن: برخی از معممین و کت شلواری هایی که در دو جناح سر سفره انقلاب به مراتب علمی و اجتماعی و اقتصادی رسیدند باید در دفاع و تبیین حکم الهی حجاب وارد میدان شوند ... ✍حمیدرضا ابراهیمی ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 👈 عضوشوید @Islamimaaref
💠وقتی مهمانی ده کیلومتری غدیر، ۵ دروغ تاریخی جریان غربگرا را برملا می‌کند! ✍️حسین نقی 🔻دروغ اول؛ مردم دوستی و طرفداری از مردم 🔹جریان پرهیاهوی غربگرا همیشه مدعی طرفداری از مردم هستند و از طرف دیگر، جریان انقلابی حامی نظام را مقابل مردم، روایت می کنند. حالا به این صحنه دقت کنید: مطابق آمار رسمی حدود ۶ میلیون ایرانی نوروز امسال به مشهد مقدس سفر کرده اند؛ هر ساله بیش از ۴ میلیون ایرانی به راهپیمایی اربعین می روند؛ میلیونها ایرانی همین جمعه گذشته در جشنهای متعدد عید غدیر در سراسر کشور با طیب خاطر شرکت کرده اند؛ از همه طیفها، سلیقه ها و تیپهای شخصیتی و اجتماعی هم در بین این جمعیت چندین میلیونی حاضر بوده است. طبیعتا جریانی که خود را طرفدار مردم ایران می داند باید از این کنش جمعی میلیونها ایرانی استقبال کند، خوشحال باشد! اما واکنش رسانه ها و چهره‌های جریان غربگرا به این حضورهای میلیونی؛ در بهترین حالت سکوت بود و در اکثر موارد تیترها و نوشته هایی علیه این اتفاقات. 🔹آیا اکنون ادعای مردم دوستی از سوی این جماعتِ مخالف مردم، پذیرفتنی است؟! شاید از نظر این جماعت غربزده، میلیونها ایرانی حاضر در جشن غدیر یا مراسم اربعین، جزو مردم محسوب نمی شوند! 🔻دروغ دوم؛ حق با اکثریت است 🔹چندین دهه است که اصلاح طلبان شعار میدهند «حق با اکثریت است»؛ اکنون در یک رویداد بی نظیر، میلیونها نفر در یک رخداد اجتماعی شرکت کرده اند؛ در مقابل، جماعت اندکی از مردم - که بخش قابل توجهی از همان جماعت اندک هم مردم نبودند بلکه اغتشاشگران تجزیه طلب بودند-، در اغتشاشات پاییز گذشته دست به شورش زدند و امنیت جامعه را بر هم‌زدند. واکنش جریان غربگرا در برابر رفتار این دو دسته را با هم مقایسه کنید؛ جمعیت میلیونی مهمانی غدیر اکثریت است یا اندک اغتشاشگران و آشوبگران پائیز ۱۴۰۱؟ از نظر جریان غربگرا در مقام شعار و حرف، حق با اکثریت است اما در عمل، حق با اقلیتی است که نظرشان با غربگراها یکی باشد؛ ولو این اقلیت، جماعت مزدور تجزیه طلب و اراذل قاتل جان مردم باشند. 🔻دروغ سوم؛ جمهوری اسلامی با شادی و نشاط مردم مخالف است 🔹سالهاست جماعت غربزده روشنفکرنما در رسانه ها و تریبونهای خود فریاد می زنند که اسلام دین گریه است! جمهوری اسلامی فقط برای گریاندن و عزاداری برنامه دارد! جمهوری اسلامی در حال سرکوب شادی جوانان است و دهها ادعای مشابه اینها. 🔹حالا پس از سالها یک قوه عاقله در حاکمیت با پیشنهاد مجموعه های مردمی، تصمیم گرفته از برپایی باشکوه یک جشن مذهبی مردمی با ابعاد ملی، حمایت کند. میلیونها نفر ایرانی آمده اند در یک جشن، بدون هیچ گونه هنجار شکنی و بدون عبور از خط قرمزهای اجتماعی و قانونی، یک خاطره جمعی ماندگار در اذهان خود و جامعه ثبت کرده اند؛ طبیعتا کسانی که آن ادعاهای ذکر شده را مطرح می کردند، اکنون باید از این جشن و شادی، استقبال کنند. اما نه تنها استقبال نکردند بلکه تا توانستند علیه آن فضاسازی کرده و وارونه نمایی کردند. روایت غربگراها از مهمانی غدیر، روایت تلخ کامی، بی نظمی، کثیفی، بی برنامگی و کلافگی بود. 🔻دروغ چهارم؛ مردم ایران غم زده، ناراحت و افسرده هستند 🔹در ادامه ادعای قبلی، جریان غربگرا مدعی است، جمهوری اسلامی کاری کرده که مردم ایران جزو غمگین ترین و افسرده ترین مردم در دنیا باشند. اکنون که میلیونها ایرانی در یک راهپیمایی و جشن بزرگ، جمع سالم شاد خانوادگی و مردمی را تجربه کرده اند و از کودک و بزرگ سر از پا نمی شناسند، غربزده ها، از این شادی، عصبانی شده اند و عمدا این شادیها را نمیبینند؛ احتمالا شادی از نظر این مدعیان مسلمانی، صرفا محدود بر مستی و عربده کشی در خیابان، رقص دختران و زنان نیمه عریان در کنار مردان، رفتن به کازینو و بار و دیسکو و رفتارهایی شبیه به اینهاست! 🔻دروغ پنجم؛ جمهوری اسلامی، مردم و جوانان را دین گریز کرده است 🔹از بدیهی ترین گزاره هایی که مراسماتی مانند مهمانی ده کیلومتری غدیر، آن را اثبات می کنند، رد نظریات جامعه شناسان سکولار درباره دین گریز شدن مردم و جوانان ایرانی طی چهار دهه گذشته است. حضور عاشقانه میلیونها ایرانی در یک جشن دینی به عشق امیرالمومنین، در کنار بروز و ظهور رفتارها و کنشهای متنوع دین مدارانه، جز نشانه دینداربودن این مردم، معنای دیگری ندارد. ظهور همدلی مومنانه و اخوت جوانمردانه و بروز محبت عاشقانه به اهل بیت در این جشن بزرگ، در واقع بروز و ظهور ملاکهای دینداری و دین‌ورزی است؛ آن هم از سوی تیپهای شخصیتی متنوع و مختلف مردم. 🔹طبیعتا باز هم می توان به این دروغها، مواردی را اضافه کرد؛ اما نکته مهم این است که مهمانی غدیر، همچون خود حادثه غدیر، توانست پرده‌های نفاق را کنار بزند و ذات و واقعیت جماعتی مسلمان‌نما را آشکار کند. @basaer_fi ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 👈 عضوشوید @Islamimaaref
حرّه دختر حلیمه سعدیه، خواهر رضاعى نبى ‌اکرم (ص) روزى به کاخ حکومتى حجّاج بن یوسف ثقفى وارد شد. حجاج از طرز برخورد او که خیلى وزین و بى‌اعتنا بود فهمید که یک زن معمولى نیست. بعد از اینکه او را شناخت از او سؤال کرد: تو حُرّه دختر حلیمه سعدیه اى؟ گفت: بلى حجاج گفت:مدتى در انتظار دیدار تو بودم زیرا به من خبر رسیده که تو على را برتر از صحابه ٔ‌پیامبر(ص) میدانى و او را بر ابوبکر ، عمر ، عثمان ، ترجیح مى دهى؟ حرّه گفت: نه تنها از صحابه، بلکه از تمام افرادى که از صحابه بهترند ، بالاتر و بهتر میدانم ! حجاج گفت:مقصود خویش را روشنتر بیان کن. کیست که بالاتر از اصحاب پیغمبر باشد؟ حرّه گفت: بهتر از اصحاب پیغمبر بسیارند از جمله آدم ، نوح ، لوط ، ابراهیم ، موسى ، سلیمان و ... حجّاج ناراحت شده و گفت: واى برتو ، چقدر ادّعاى بزرگى کردى که على (ع) را از بعضى انبیاء بالاتر و برتر شمردى اگر در این باره دلیل و برهانِ قوى اقامه نکنى تو را خواهم کشت. حرّه با کمال شهامت، به قرآن شریف تمسک کرد و براى هر یک از ادّعاهاى خود دلیل قاطع از کلام خدا ، اقامه کرد و چنین گفت: اى حجّاج قرآن درباره حضرت آدم میفرماید: (وَ عَصى آدَمُ رَبَّهُ فَغَوى،آدم عصیان کرد) ولى درباره حضرت على(ع) و خانواده‌اش میفرماید : (وَ کانَ سَعْیُکُمْ مَشْکُوراً) سعى وکار شما موردتقدیر و ستایش است. بعلاوه، خداوند متعال حضرت آدم را در بهشت آزاد گذاشت و فقط او را از گندم ممنوع کرد و فرمود: (وَ لا تَقْرَبا هذِهِ الشَّجَرَه) نزدیک این درخت نروید ولى او با همسرش، به نزدیک آن درخت رفتند و از آن خوردند. امّا على(ع) در عین حالیکه تمام نعمتها بر او حلال بود اما از نان گندم هم نخورد. حجاج با صداى بلند گفت: اَحْسَنْتِ... اَحْسَنْتِ بعد از او تقاضا کرد که برترى على (ع) را بر نوح و لوط بیان کند. حرّه گفت: خداوند به عنوان مثال براى کافران زنهاى لوط و نوح پیامبر را نامبرده که به آن دو بزرگوار، خیانت کردند گر چه همسر دو پیغمبرند، امّا این باعث رفع عذاب آنها نخواهد شد. روز قیامت به هر دو خطاب میشود: داخل شوید، به همراهى آنانکه داخل آتش‌اند امّا حضرت على(ع) را همسرى است که خشنودى او خشنودى خداست و خشم او خشم خداست. حجاج گفت:اَحْسنتِ یا حرّه! قبول کردم امّا دلیل برترى على را بر ابراهیم بیان کن حُرّه گفت: خداوند درباره حضرت ابراهیم (ع) در قرآن می‌فرماید: (وَ اِذْقالَ اِبْراهیمُ رَبِّ اَرِنى کَیْفَ تُحْىِ الْمُوْتى قالَ اَوَلَمْ تُؤْمِنْ قالَ بَلى وَ لکِنْ لِیَطْمَئِنَّ قَلْبى) خدایا به من بنمایان که چگونه مردگان را زنده مى کنى خطاب رسید:مگر تو ایمان نیاورده اى؟ عرض کرد، بلى ایمان آورده ام ولى می‌خواهم که مطمئن شوم خدا هم به او نمایاند. امّا على(ع) جمله‌اى را فرمود که دوست و دشمن آنرا نقل کرده‌اند حضرت در جواب صعصعة بن صوحان که وقتى پرسید: یا امیرالمؤمنین تو بالاترى یا حضرت ابراهیم؟ فرمود: ابراهیم(ع) براى اطمینان قلبى خودش به خداوند عرضه داشت: (رَبِّ أرِنى کَیْفَ تُحْىِ الْمُوتى) امّا من آنچنان اطمینان دارم که اگر پرده‌هاى غیبى از مقابل من برداشته شود بر یقین من افزوده نخواهد شد. حجاج گفت: آفرین بر تو اى حرّه، استدلال بسیار خوبى کردى، حالا بگو برترى على بر موسى(ع) چیست؟ حرّه گفت: حضرت موسى(ع) وقتیکه در دفاع ازمظلوم یکى از یاران فرعون را کشت و به‌ او خبردادند که طرفداران فرعون میخواهند تو را به قتل برسانند. (فَخَرَجَ مِنْها خائِفاً یَتَرَقَّبُ) او در حالیکه میترسید،از مصرخارج شد و به سوى مدین رفت. امّا حضرت على(ع) در لیلة المبیت به‌جاى پیامبر(ص) خوابید و جان خود را بدون واهمه فداى پیامبر کرد، این درحالى بود که خطر قتل او حتمى بود این عمل آن حضرت مورد تقدیر خداوندى قرار گرفت که میفرمایند: (وَ مِنَ النّاسِ مَنْ یَشْرى نَفْسَهُ ابْتِغاءَ مَرْضاتِ اللّه)ِ بعضى از مردم جان خود را براى رضاى خدا مى‌فروشند. حجاج گفت: احسنتِ، حالا دلیل خویش را بر فضلیت على نسبت به حضرت سلیمان (ع) بیان نما حرّه گفت: حضرت سلیمان به خداوند عرضه داشت: (رَبِّ اغْفِرْلى و هَبْ لى مُلْکاً لایَنْبَغىِ لاَِحَدٍ مِنْ بَعْدى) پروردگارا! مرا ببخش و ملک و سلطنتى به من کرامت فرما که سزاوار احدى بعد از من نباشد. امّا على(ع) درباره دنیا و بیزارى از ریاست آن فرمود: (هَیْهاتَ ! غُرّى غَیْرى لاحاجَةَ لى فیک قَدْ طَلَّقْتُک ثَلاثاً لارَجْعَةَ) اى دنیا ! از من دور شو و غیر مرا فریب ده من نیازى به تو ندارم من تو را سه طلاقه نموده‌ام و رجوعى در آن نیست. 📚بجار الانوار جلد 46 از صفحه 134 شماره 25 تا صفحه 136 ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 👈 عضوشوید @Islamimaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در آستانه ماه محرم ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 👈 عضوشوید @Islamimaaref
✍️پیام‌ها و پیامدهای جشن میلیونی غدیر واقعه بزرگداشت غدیر سال ۱۴۰۲ نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی به شمار می‌رود. جشن و میهمانی بزرگ خیابانی غدیر امسال و برپایی بزرگترین و به یادماندنی‌ترین میهمانی منحصر به فرد تاریخ ملت ایران در مراکز استان‌ها و بیش از هفتاد شهر بزرگ کشور (که در تهران به میهمانی ۱۰ کیلومتری موسوم شد) ناگفته‌های زیادی برای ثبت و ضبط در تاریخ دارد و مانند سایر اضلاع تمدنی اسلام نظیر اربعین مشمول مرور زمان نشده و باید روزها و هفته‌ها در باره رویدادی نوشت که شکوفه‌های لبخند بر لب ملت ایران نشانده و کام آنان را به عشق امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام شیرین کرده و به همان میزان کام دشمنان را از شادی ملت ایران زهرآگین و تلخ نموده و بر خشم و عصبانیت آنان افزوده است. جشن و میهمانی خیابانی غدیر از ابتکارات و نوآوری های دوستداران اهل‌بیت علیهم‌السلام است که در کنار سایر اجتماعات مذهبی نظیر «راه‌پیمایی اربعین»، «اجتماع شیرخوارگان حسینی»، «اعتکاف‌ رجبیه»، «سرود سلام فرمانده»، «جشن نیمه شعبان»، «اجتماعات عظیم شب‌های قدر» و... تصاویر روشن و نمادین از سرزندگی و شادابی ملتی است که حیات طیبه خود را در الگوهای معنوی و دینی (و نه در شبیخون فرهنگ مهاجم و بی بند و باری های شیطانی در غرب نظیر هم‌جنس بازی و...) و احیای ارکان تمدن اسلامی جستجو می‌کنند. در باره آثار، رهیافت‌ها، پیام‌ها و پیامدهای این جشن بزرگ، صدها و بلکه هزاران کتاب می‌توان نوشت که به اجمال به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود: ۱- موفقیت جمهوری اسلامی ایران در بالاتر بردن عیار دینداری مردم از طریق احیای مناسک جمعی و اجتماعات دینی. جمهوری اسلامی ایران در برابر فرهنگ مبتذل و بلکه مستهجن غربی، بر اساس برآورد دقیق توانسته با احیای مناسک جمعی و اجتماعات دینی، گرایش مردم به مفاهیم دینی و آموزه های دین را افزایش دهد و توجه مردم به امور دینی را جلب کند. ۲- نمایان شدن تأثیر دین در همبستگی ملی، انسجام اسلامی و افزایش نشاط اجتماعی. ۳- کشیده شدن خط بطلان بر ادعای کاهش دینداری مردم ایران در چهار دهه اخیر. ۴- نمایش بزرگ اثبات نشاط و سرزندگی اجتماعی در سایه دینداری و نفی ادعای افسردگی و دلمردگی مردمی که تحت تحریم‌های ظالمانه و جنگ روانی امپراتوری رسانه‌ای غرب. ۵- بر ملا شدن نفاق و عیار بسیار پایین اصلاح‌طلبان و همه مدعیانی که از کاهش دین‌گرایی مردم رجزخوانی کرده و از ضرورت سکولاریزم می‌گفتند. ۶- تجربه شیرین شادی جمعی. به قول یکی از افراد جوان حاضر در جشن: «چه کیفی دارد که مردم با هم شاد هستند و سفره نشاط جمعی پهن کرده اند و چه کیفی دارد که مردم ایران همگی با هم ناکامی دشمن در ناامید کردن مردم ایران را جشن گرفته اند و چه کیفی دارد دیدن عصبانیت دشمن» اصلاح‌طلبان و کسانی که همواره در شیپور «گسل نسلی» و «تنفر و دوری مردم از دین در حکومت دینی» دمیده و دائما بر طبل سکولاریزم میکوبند، نشاط مردم در سرود سلام فرمانده را نمایش دولتی نامیده و در برابر تشییع جنازه باشکوه شهید حججی و شهید سلیمانی و برپایی ۵ راه‌پیمایی خودجوش در دفاع از فرهنگ عفاف و حجاب در پاییز سال گذشته سکوت می‌کنند. مردم از خود می‌پرسند چه قرابت و رفاقت بین این جماعت با امپراتوری رسانه‌ای غرب و اپوزیسیون خارج نشین است که آنان عصبانیت و خشم خود را از جشن بزرگ خیابانی مردم ایران فریاد می‌زنند و این‌ها با سکوت با دشمن همراهی می‌کنند. مردم می‌گویند اینکه اصلاح‌طلبان جشن و شادی عظیم خیابانی غدیر مردم ایران را سانسور میکنند و در صفحه اول اغلب روزنامه هایشان هیچ خبر و تصویری از آن را منتشر نمی کنند نشانه سوء نیت و غرض و مرض آن‌ها است، و نمی‌توان پذیرفت که آنان اصول حرفه ای فعالیت رسانه‌ای را بلد نباشند! وقتی رویدادی به این وسعت، گستردگی و عظمت در کشور رخ داده و گل لبخند را بر لب مردم نشانده و شادی را به خانه‌های ایرانیان برده است ولی کوچکترین بازتابی در صفحه اول رسانه های اصلاح‌طلبان ندارد، یعنی آن‌ها در دنیای دیگری زندگی می کنند و فاصله معناداری بین آمال و آرزوهای سکولاریستی و غربزدگی آنان و دنیای سراسر معنویت مردم ایران وجود دارد. قرائن و شواهد بسیار مستند به ادله عقلی، نقلی، علمی، منطقی، آماری، نظرسنجی‌ها و مشاهدات میدانی در صحنه های متعدد حضور میلیونی و گسترده مردم در مراسمات دینی، نشانگر این مدعا است که اولاً گرایش مردم به دین، پس از انقلاب با افزایش تصاعدی و جهشی مواجه بوده است و ثانیاً دشمنان مردم ایران با استفاده از ظرفیت عظیم امپراتوری رسانه‌ای خود و نفوذ در ساختارهای حزبی کشور و هزینه فراوان، در تلاش برای فروپاشی خانواده‌ها و دور کردن مردم از دین ناکام بوده اند، ثالثا مردم ایران در حرکت به سمت تمدن بزرگ اسلامی و احیای اربعین، غدیر و سایر اضلاع تمدن مهدوی مصمم هستند. @Islamimaaref