eitaa logo
کانال جهادی نور
149 دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
2.5هزار ویدیو
24 فایل
در طوفان زندگی با خدا بودن بهتر از نا خدا بودن هست 📲لینگ کانال ابتلائات شرعی نور👇در ایتا 🆔️https://eitaa.com/Janoor
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 یک خط سواد شناختی .... یه آدم وقتی کمترین شناخت و سوادی نسبت به فضای مجازی و جنگ شناختی داشته باشه ازین حرفا میزنه و الا اگه می‌فهمید بستری که ۸ سال در آن جریانات مقابل انقلاب و لیبرال‌ها هزاران شبکه ساخته اند و اجازه نداده اند جریانات انقلابی شبکه سازی انجام دهند چه با پوسته باشه و چه بدون پوسته فرقی نمیکنه ..... اینا چجوری چنین مسئولیت های مهمی رو با این سطح از سواد پایین بعهده گرفتن که به راحتی پاس گل میدن به دشمن؟
جریمه مادری!! ⭕️رسانه منحط دنیای اقتصاد با انتشار این کلیپ، از فرزندآوری عنوان «جریمه مادری»!! یاد می‌کنند... از نگاه این جریان لیبرال، هرچیزی که مانع از کسب درآمد شود، حتی فرزندآوری، ارزش و جایگاهی ندارد؛ در صورتی که مادر بودن افتخار و بردگی در کارخانجات جریمه بزرگ زنان است. 🔺این نتیجه به اصطلاح تفکرات علمی و محاسباتی است که همه چیز را با نمودار و ریاضیات اثبات می‌کنند، بدون آنکه فرهنگ، اعتقادات و سبک زندگی را در نظر بگیرند. ⁉️لازم به ذکر است نظریه (کمیت_کیفیت فرزند) توسط گری بکر در مکتب اقتصادی شیکاگو مطرح شد که شاگردان ایرانی او در دانشکده اقتصاد دانشگاه شریف، موریانه وار آن را در عرصه علمی و سیاست گذاری کشور از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی تئوریزه کردند.
⭕️سیـــــاسی ترین آیه قرآن 💠 قرآن میگه: وَلَا يَطَئُونَ مَوْطِئًا يَغِيظُ الْكُفَّارَ وَلَا يَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَّيْلًا إِلَّا كُتِبَ لَهُم بِهِ عَمَلٌ صَالِح (توبه ۱۲۰) 👈مسلمان ها در هر عرصه ای شرکت کنند که کفار رو عصبانی کنه و به هر پیروزی ای برسند خدا عمل صالح براشون ثبت میکنه ✅این آیه دقیقا در مورد اون دسته از حرکت های جمعی مسلموناست که دشمن رو به خشم میاره و دقیقا یکیش انتخاباته 💯این آیه از سیاسی ترین های قرآنه نشون میده قرآن فقط به نماز و روزه توجه نداشته. ✍ حضور در عرصه ی سیاسی قطعا دشمنان اسلام رو عصبی میکنه. محب امام خامنه ای 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📚 تخریب نامزدهای انتخاباتی 💠 سؤال: آیا تخریب نامزدها جهت رأی آوردن فردی که به نظر هواداران، اصلح می باشد، جایز است؟ ✅ جواب: بیان ضوابط و شرایط و نقد کردن برای روشن شدن اذهان مانعی ندارد ولی باید از هتک حرمت، تهمت و توهین اجتناب کرد. 🆔 @leader_ahkam
فرازی از وصیتنامه شهید طبیعی است که هر انقلابی برای رسیدن به هدف مکتبی، باید سختی ها و مشکلاتی را تحمل کند. در این جاست که مسأله شهادت پیش کشیده می شود. شهادت فنا و نیست شدن نیست، شهادت احیاء شدن در راه پروردگار و معبود هستی است. شهادت راهی است که می توان اسلام را از دست اجانب نجات داد. ما نه برای چشمداشت به مال دنیا به جبهه رفتیم و نه برای خشنودی فرد یا افراد؛ بلکه فقط برای رضای پروردگار متعال قدم در جبهه گذاشتیم. ما راضی هستیم تا خون ناقابلمان بریزد و تکه تکه شویم تا آیین محمد صلی الله علیه و آله زنده بماند. پدر و مادر عزیزم! مرا ببخشید که بدون اجازه شما به جبهه آمدم. اسلام در خطر است. باید می آمدم و از دین و میهنم دفاع می کردم. در ضمن پدر و مادر عزیزم! از شما خواهش می کنم پولی از بنیاد شهید نگیرید؛ چرا که من به خاطر مال دنیا نیامدم، اما تمام کوردلان تاریخ بدانند هیچ کاری از دستشان برنمی آید؛ چرا که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. دانش آموزان گرامی! شما امیدهای آینده کشور اسلامی ایران هستید پس به درس خواندنتان ادامه دهید! در آخر از تمامی کسانی که بدی از من دیده اند طلب بخشایش می کنم! * برای شادی روح پر فتوح شهدا صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدیو از صحبتهای جنجالی یک جوان با یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه اش که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است!😳😳
♦️ جمهوری اسلامی در این 45 سال چکار کرده است!؟ 🌐 متن کامل یادداشت 🔹 اولاً: کارهای بسیاری کرده که حتی دشمنان خود را نیز به تحسین و تمجید واداشته است که با مختصر جستجویی در فضای مجازی می‌توانید از آنها مطلع شوید چون در این نوشته می‌خواهیم به سایر ابعاد این پرسش بپردازیم... 🔸 ثانیاً: نکتۀ مهمی که باید به آن توجه ویژه داشت این است که؛ درست است که 45 سال برای یک انسان یک عمر محسوب می‌شود لکن برای یک انقلاب و نظام و ملت که داعیۀ تمدن سازی دارند همانند دوران کودکی بشمار می‌رود... 🔹 ثالثاً: این پرسش و مطالبه در بستر مقایسه‌ای با تمدن غرب و آمریکا و کشورهای اروپایی شکل می‌گیرد غافل از اینکه این کشورها بعد از رنسانس و حدود 300-400 سال به این نقطه‌ای که الان هستند رسیده‌اند نه در مدت 45 سال... 🔸 رابعاً: کشورهای به اصطلاح توسعه یافته و پیشرفتۀ صنعتی و تکنولوژیکی غربی با اتکاء به حدود 300 سال غارت ثروت‌های مادی و معنوی سایر دول و ملل و استعمار و استثمار و عقب نگه داشتن سایرین به نقطۀ کنونی رسیده‌اند... 🔹 خامساً: جمهوری اسلامی ایران نه تنها در این 45 سال به دولت و ملتی هجوم نبرده و آنان را غارت نکرده بلکه همواره از ابتدای پیروزی انقلاب و تأسیس نظام اسلامی تحت سخت‌ترین حملات و فشارها و تحریم‌ها نیز بوده است... 🔺 پس لطفاً خواهشمندم؛ وقتی می‌خواهیم وضعیت و شرایط کشور خود را با سایر کشورها مقایسه کنیم به همۀ جوانب آن توجه نماییم.
🌸میدان جنگ با ما بود. میدان باشما. 🌹سفارش شهدا.. @navad_siasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 لحظه غرق شدن کشتی انگلیسی "RUBYMAR" پس از انهدام توسط موشک های قدرتمند انصارالله یمن 🍃🌹🍃 ✅ فیلمبرداری شده توسط سربازان آمریکایی که برای تخلیه خدمه کشتی به محل حادثه آمده بودند. | @kosarana
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ دستور_العملی_مهم و مجرب برای حاجات_بزرگ❤️ 🌸از علــی علیه السلام🌸 اسم_اعظم جهت سلامتی و تعجیل در امر فرج صلوات _______________ ➬@Areffane «»
🔺این تصاویر گوشه ای از قهرمان واقعی ایران است، آنانی که سالها رنج وزجر کشیدند اما نه چشمداشتی  داشتند و نه گلایه ای کردند 🔹این انقلاب بااین هزینه های سنگین حفظ شده است، تک تک ما نسبت به آن مسئولیم و مسئولان وظیفه سنگین تری دارند 🔸یادمان نرود برای حفظ این انقلاب چه بر ما گذشته است 🔹در سرنوشت ۴سال، وسال‌های آینده کشور سهیم شویم و مشارکت داشته باشیم 🚩☘🌸🌺🌼🌷🍀🚩
تا حالا می گفتیم شهدا شرمنده‌ام ولی با دیدن این فیلم بعید می دانم روز قیامت بتوانیم پاسخ این یک نفر را بدهیم باید این فیلم ها دیده شود تا بدانیم امنیتمان را از کجا بدست آوردیم ࿐჻ᭂ⸙🍃🌸🍃⸙჻ᭂ࿐
•{﷽}• میلاد عزیز حے سرمد آمد امشب بہ جہان دوباره احمد آمد تا دیده گشود علے اکبربہ جہان گفتند همہ بہ حق محمد آمد ظهودنورباسعادت حضرت علی اکبر علیه السلام مبارک🌹
🔺این تصاویر گوشه ای از قهرمان واقعی ایران است، آنانی که سالها رنج وزجر کشیدند اما نه چشمداشتی  داشتند و نه گلایه ای کردند 🔹این انقلاب بااین هزینه های سنگین حفظ شده است، تک تک ما نسبت به آن مسئولیم و مسئولان وظیفه سنگین تری دارند 🔸یادمان نرود برای حفظ این انقلاب چه بر ما گذشته است 🔹در سرنوشت ۴سال، وسال‌های آینده کشور سهیم شویم و مشارکت داشته باشیم 🚩☘🌸🌺🌼🌷🍀🚩
تا حالا می گفتیم شهدا شرمنده‌ام ولی با دیدن این فیلم بعید می دانم روز قیامت بتوانیم پاسخ این یک نفر را بدهیم باید این فیلم ها دیده شود تا بدانیم امنیتمان را از کجا بدست آوردیم ࿐჻ᭂ⸙🍃🌸🍃⸙჻ᭂ࿐
ازشما جواب ازما ⏰ : چرا قرآن می‌گوید جهنم نعمت است؟ چگونه در قرآن، مرگ و عذاب های جهنم جزو نعمت های الهی به حساب آمده است؟ پرسش در سوره الرحمن آیاتی را ذکر می کند و سپس می گوید: "فَبأَىّ‏ِ ءَالَاءِ رَبِّکُمَا تُکَذِّبَانِ". اما در این بین آیاتی را می بینیم که با این سبک سازگار نیستند. از جمله آیات 35، 41، 44 همین سوره، حال آیا این سیاق منتفی است، یا این که اینها در زمره نعمت های الهی قرار می گیرند؟ در صورت دوم لطفا توضیح دهید. سوره الرحمن به طور کلى بیانگر نعمت هاى مختلف "معنوى" و "مادى" خداوند است که بر بندگان خود ارزانى داشته و آنها را غرق در آن ساخته است، به گونه اى که مى‏توان نام این سوره را "سوره رحمت" یا "سوره نعمت" گذارد؛ و به همین دلیل با نام مبارک "الرحمن" که رحمت واسعه الاهى را بازگو مى‏کند آغاز شده است.[1] اما هر خلقتی برای این که بتواند در زمره نعمت قرار گیرد، لازم نیست در تمام موارد موجب راحتی و خوشی باشد، بلکه برای نعمت بودن همین بس که خیر بیشتری داشته باشد و وقتی که آن را به صورت کلی در نظر می گیریم، می بینیم سود آن بیشتر از ضررش است، هرچند گاهی در موارد خاص موجب عذاب نیز شده باشد. در آیات مورد بحث نیز باید همین امر را لحاظ کرد و کلیت موارد یاد شده را دید تا بتوان به قضاوت نشست که آیا می توان آنها را در زمره نعمت های الهی برشمرد یا خیر؟ در آیه 26 سوره الرحمن "کلُ‏ُّ مَنْ عَلَیهْا فَان" مشاهده می کنیم که در بحث از نعمت های الهی، فنای انسان ها را ذکر می کند. در تفسیر نمونه چند احتمال ذکر شده است که بنابر تمام آنها می توان مرگ و فنا را در زمره نعمت های الهی قرار داد: "اما چگونه مسئله فنا مى‏تواند در زمره نعمت هاى الهى قرار گیرد؟ ممکن است از این نظر باشد که این فنا به معناى فناى مطلق نیست، بلکه دریچه‏اى است به عالم بقا و دالان و گذرگاهى است که شرط وصول به سراى جاویدان عبور از آن است. دنیا با تمام نعمت هایش زندانى است براى مۆمن، و خروج از این دنیا آزاد شدن از این زندان تنگ و تاریک است. و یا از این نظر که ذکر نعمت هاى فراوان گذشته ممکن است مایه غفلت و غرق شدن گروهى در زندگى دنیا و انواع خوردنی‌ها و نوشیدنی ها و لۆلۆ و مرجان و مرکب هاى راهوارش گردد، لذا یادآورى مى‏کند که این دنیا جاى بقا نیست، مبادا دلبستگى به اینها پیدا کنید، و از آنها در مسیر پروردگار بهره نگیرید که این تذکر خود نعمتى است بزرگ".[2] بنابراین هر یک از این احتمالات مذکور، مرگ جزو نعمت های الهی قرار می گیرد و مشخص می شود که مرگ در یک نگاه کلی و با لحاظ کردن تمام موارد، چیزی جز نعمت نیست و دیگر نمی توان آن را از سیاق این سوره خارج دانست. دسته دوم از آیات سوره الرحمن که نعمت بودن آنها با کمی تأمل همراه است؛ آیاتی است که جهنم و عذاب الهی در آن مطرح شده است. از جمله آنها: "بر شما شعله‏اى بى‏دود فرستاده شود، یا دودى بى‏شعله، پس با او مقابله نتوانید کرد".[3] "کافران را به نشان صورتشان مى‏شناسند و از موى جلو سر و پاهایشان مى‏گیرند".[4] و "آنان در میان آتش و آب جوشان رفت و آمد مى‏کنند".[5] این آیات نیز مورد شبهه بوده و ممکن است شخصی در نگاه اول این آیات را به دور از رحمت الهی دانسته و شمارش آنها در زمره نعمت های الهی برای او عجیب باشد، اما باید به این موارد نیز نگاه عمیق تری داشت. ذکر این موارد مانند این است که یک مادر برای جلوگیری از غذا خوردن زیاد فرزندش، او را به یاد بیماری های ناشی از آن بیاندازد تا او را از این اشتباه دور کند. خداوند نیز با ذکر جهنم و عذاب های آن در پی تلنگر زدن به انسان ها بوده و ذکر این عذاب ها هشداری است برای نگه داشتن انسان ها در راه درست و همچنین عاملی است برای اصلاح و تربیت که در این صورت ذکر اینها لطف و نعمتی به حساب می آید و اگر این عذاب ها و جهنمی در کار نبود بسیاری به گمراهی دچار می شدند و تنها جهنم بوده که آنها را از گناه و اشتباه دور کرده است. بر این اساس، عذاب ها را نیز از همین جهت می توان از نعمت های الهی برشمرد و همان گونه که قرار دادن مجازات در قوانین و اجرای آن توسط نیرو های انتظامی در راستای نظم بخشیدن به جامعه بوده و نمی توان آن را خلاف حق دانست، خلقت جهنم و عذاب آن را نیز باید در راستای هدایت بشر فرض کرد. مستقر، ایمانپور پی نوشت ها: [1] . مکارم شیرازى، ناصر، تفسیر نمونه، ج 23، ص 91، دار الکتب الإسلامیة، چاپ اول، تهران، 1374. [2] . همان، ج 23، ص 125. [3] . الرحمن، 35. [4] . همان، 41. [5] الرحمن، 44.