بعد اگه از مهر میرفتی کمتر میشد ولی زنه با لحنی که فک کنم اکثرتون بدونین گیر داده بود عزیزم از تابستون آزمون بدی بهتره هاااا تو باید با آزمون همه چیو مرور کنی پایه رو ببندی عزیزممم منم اینجوری بودم آره داداش میدونم ولوم کن
ملت توهم اکس و نکست و کوفت و زرمارشونو میزنن اونوقت من توهم لیمیت اف ایکس به سمت فلان میزنم🙂👍
نمیدونم چیچی!
وای بچه ها ریدم🤣
سه ساعته مامانم نشسته بود جلوم داشتیم حرف میزدیم و شام میخوردیم
دوستانی که زید دارید سر این موضوعات ریز زیداتونو اذیت نکنین واقعا درک این موضوعات ریز سخته💔