خب دیگه سکرتو میبندم مرسی که ایگ نکردید
و اینکه خیلی خوردنی هستید✨😭
جوجوهای من اگه حرفی ، نظری ، سخنی چیزی دارید تو سکرت "بفرما" بگید.🎀
آها راستی یه نکته ایی
مثل من برای سکرت رو ارسال شده ها نزنیدااا😂😂
بزنید ورود به پنل😂
اونجا میبینید که پیام میدن😛🤏🏻