خب دیگه سکرتو میبندم مرسی که ایگ نکردید
و اینکه خیلی خوردنی هستید✨😭
جوجوهای من اگه حرفی ، نظری ، سخنی چیزی دارید تو سکرت "بفرما" بگید.🎀
آها راستی یه نکته ایی
مثل من برای سکرت رو ارسال شده ها نزنیدااا😂😂
بزنید ورود به پنل😂
اونجا میبینید که پیام میدن😛🤏🏻
هدایت شده از - 𝗓𝖺𝗋ı𝗍𝗒نیوزنیستکه
🤍 : همسایه برای چنل 6000 میشی بیا پیوی آمارت هرچی باشه اوکیه .
@han1ta
تگ –
https://eitaa.com/joinchat/3156345601Cfd925bf86a
هدایت شده از - 𝗓𝖺𝗋ı𝗍𝗒نیوزنیستکه
صحبت کنیم یکم ؟ هانیتام ' ✨️
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_sdvqgzm&btn=صحبت.کنیم🤍.
تگمون ,