🔺 مجله اکونومیست رضا پهلوی را به دلیل خدماتی که به اسرائیل ارائه میدهد، یک «احمق مفید» توصیف کرد
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺امروز چند بار خواستم راجع به این تصویر بنویسم، ولی هر بار کاری پیش آمد و نشد. این ستون دودی که از میان یک منطقه نظامی تلاویو [شهرک هایی که تقریبا در جای جای شهرهای مختلف هستند] بر خاسته، فقط حاصل انفجار یکی از آن ۸۰ بمب کوچکی است که درون کلاهک بارشی موشک ایرانی قرار دارد. صهیونیست ها همانطور که قبلا هم گفتم اجازه انتشار تصاویر را نمیدهند تا ابعاد پنهان بلایی که بر سرشان آمده آشکار نشود؛ تصور کنید مابقی ۷۹ بمبلت دیگر هر کدام با فاصله ای چند صد متری یک جایی فرود آمده اند، آن وقت بهتر متوجه خواهید شد یک موشک بارشی چه تبعاتی برای جبهه داخلی اسرائیل دارد. اما وقتی میگوییم رژیم در شرایط بسیار وحشتناکی قرار گرفته دقیقا از چه چیزی حرف میزنیم؟
🔹یکی دو روز پیش در یکی از بیانیه های نیروهای مسلح آمده بود بیش از ۵۰ موشک بارشی فقط در ۲۴ ساعت یا کمتر به سمت اسرائیل شلیک شده است؛ ما اگر هر کلاهک را حاوی فقط ۵۰ بمبلت کوچک هم حساب کنیم، ۲۵۰۰ بمبلت بر سر صهاینه فقط در ۲۴ ساعت فرود آمده که حتی تصورش هم میتواند سبب فروپاشی درونی هر صهیونیستی بشود؛ و این نوع موشک ها تقریبا هر روز در حال پرتاب شدن در مناطق مختلف نظامی صهیونیست ها هستند؛ در هر شهری که این موشک های غیر قابل رهگیری فرود می آیند، تقریبا لازم است همه عناصر امدادی آن شهر بسیج شوند تا تبعات آن را مدیریت کنند.
🔹جبهه داخلی اسرائیل که وظیفه کنترل این مسائل را دارد، حالا پس از ۳۶ روز که از جنگ میگذرد نه تنها به فرسایش رسیده، که حتی در بسیاری موارد اصلا نمیتواند رسیدگی کند. و این تنها موشک های بارشی ایران است.
@Keynoo
🔺هر وقت سخن از موشک باران حیفا و اطراف آن به میان آمد، بدانید جبهه مقاومت در حال کوبیدن زیرساخت های حیاتی رژیم اعم از صنایع پشتیبان نظامی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، کارخانه های صنعتی و انهدام شرکت های بزرگ تکنولوژی در اسرائیل است. هم اکنون بار دیگر حیفا زیر ضربه رفته است؛ چه موشک هایی که از ایران خود را به سرزمین های اشغالی میرسانند، و چه آنهایی که از جنوب لبنان شلیک میشوند؛ همه یک هدف دارند و آن به خاک سیاه نشاندن رژیم منحوس صهیونیستی است!
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺یک نکته مهمی را هم که نیاز است اینجا به نقل از برخی منابع داخلی به عرض عزیزان برسانم این است که اصابت پرتابه های ما این روزها به ۱۰۰ درصد شانه میزند؛ این به آن معنا نیست که موشک های هایپرسونیک ما فقط میتوانند راه خود را به سمت اهداف باز کنند؛ خیر! اکنون قاطبه پرتابه های ما اعم از نسل جدید و قدیم با پیروی از تاکتیک ها و الگوهای طراحی شده به اهداف خود اصابت میکنند.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
14.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 شعار ایرانیان در لندن: سید مجید نقطه زن؛ اسرائیل رو شخم بزن
▪️ جمعی از ایرانیان شجاع مقیم لندن علیرغم تمام محدودیتها در انگلیس، عصر امروز در مقابل سفارت آمریکا در این کشور تجمع و ضمن محکوم کردن جنایات آمریکایی-صهیونی در کشتار مردم ایران، شعارهایی در حمایت از نیروهای مسلح کشورمان سر دادند.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺نامه سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، به دبیرکل سازمان ملل متحد و اعضای شورای امنیت در خصوص حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مراکز هستهای کشورمان
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نامهای خطاب به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد که رونوشت آن برای مدیر کل آژانس بینالمللی انرژی اتمی ارسال شده است، ضمن تبیین مواضع کشورمان در خصوص حملات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه تأسیسات و اماکن هستهای صلحآمیز و تحت پادمان جمهوری اسلامی ایران، نسبت به پیامدهای وخیم انسانی و زیست محیطی این حملات غیرقانونی هشدار داد.
متن نامه وزیر امور خارجه کشورمان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای آنتونیو گوترش
دبیر کل سازمان ملل متحد
اینجانب، بهعنوان پیگیریِ نامه خود به شماره S/2026/216 مورخ ۲۳ مارس ۲۰۲۶، و به منظور جلب توجه جنابعالی به تداوم حملات ایالات متحده آمریکا و رژیم اسرائیل علیه چندین تأسیسات و اماکن هستهای تحت پادمان جمهوری اسلامی ایران، بهویژه نیروگاه هستهای فعال بوشهر که تأسیساتی است منحصراً اختصاصیافته به مقاصد صلحآمیز و تحت رژیم جامع پادمان آژانس بینالمللی انرژی اتمی فعالیت می کند، مکاتبه مینمایم. این حملات غیرقانونی، کل منطقه را در معرض خطر جدی آلودگی رادیواکتیو با پیامدهای وخیم انسانی و زیستمحیطی قرار میدهد و از اینرو نباید بدون پاسخ و پیگیری رها شود.
در فاصله زمانی کمتر از نه ماه، دو جنگ تجاوزکارانه علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا، بهعنوان امین معاهده منع گسترش سلاحهای هستهای (NPT)، و رژیم یاغی اسرائیل، که خارج از چارچوب ان.پی.تی عمل میکند، تحمیل شده است. در هر دو مورد، تأسیسات هستهای صلحآمیز ایران مورد حمله و بمباران قرار گرفتهاند و با کمال تأسف، شورای امنیت سازمان ملل متحد، شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی و مدیرکل آن نه تنها تدابیر مؤثری در حدود اختیارات خود برای جلوگیری از تکرار آنها اتخاذ نکردهاند، حتی از محکوم نمودن این اقدامات غیرقانونی خودداری نمودهاند.
اکنون مقامات ارشد آمریکا که حقوق بینالملل بشردوستانه را «احمقانه» نامیدهاند، جسارت آن را یافتهاند که اعلام کنند تأسیسات هستهای در زمره اهداف آنها قرار دارد. نمایندگی دائم آمریکا نزد سازمان ملل متحد بهطور علنی اظهار داشته است که حملات علیه نیروگاه هستهای بوشهر «منتفی نیست». این بیملاحظگی، نتیجه مستقیم انفعال سازمان ملل متحد و آژانس در قبال این اقدامات آشکار تجاوزکارانه از سوی آمریکا و رژیم اسرائیل است که صرفاً موجب جسورتر شدن متجاوزان شده است. این روند حملات غیرقانونی، ضربهای جبرانناپذیر به اعتبار سازمان ملل متحد، شورای امنیت، آژانس و نظام پادمان وارد کرده است.
مایه نگرانی است که از آغاز این جنگ مجرمانه در ۲۸ فوریه ۲۰۲۶، حملات زیر توسط متجاوزان علیه تأسیسات و مراکز هستهای صلحآمیز ایران صورت گرفته است، بدون آنکه هیچ محکومیت صریحی از سوی نهادهای بینالمللی ذیربط شنیده شود:
🔹️ در ۱ مارس، تأسیسات هستهای نطنز دو بار مورد حمله قرار گرفت؛
🔹️ در ۱۷ مارس، یک سازه واقع در فاصله تنها ۳۵۰ متری از نیروگاه هستهای فعال بوشهر مورد حمله قرار گرفت؛
🔹️ در ۲۱ مارس، چند نقطه در تأسیسات هستهای نطنز بمباران شد؛
🔹️در ۲۴ مارس، یک پرتابه در محدوده پیرامونی نیروگاه هستهای بوشهر اصابت کرد؛
🔹️در ۲۷ مارس، نیروگاه هستهای بوشهر برای سومین بار مورد حمله قرار گرفت؛
🔹️ در ۲۷ مارس، کارخانه تولید آب سنگین در خنداب مورد حمله قرار گرفت؛
🔹️ در ۲۷ مارس، سایت فرآوری اورانیوم شهید احمدیروشن بمباران شد.
حملات مکرر متجاوزان در مجاورت نیروگاه هستهای فعال بوشهر بهشدت نگرانکننده است؛ نزدیکی این حملات به یک تأسیسات هستهای فعال، وضعیت غیرقابلتحملی ایجاد میکند که خطر جدی انتشار رادیولوژیک را در پی دارد.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺 میدل ایست آی: در جنگ ایران، متحدان آمریکا بیشتر از دشمنانش رنج میبرند.
✍️امام شهید ما فرموده بودند که روی اسب بازنده شرط بستید.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
23.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 نماهنگ چکامه رزم
🎙️بانوای
کربلایی_مصطفی_مروانی
اجرا شده در هیئت مکتب الزهرا(س)
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
نماهنگ چکامه ی رزم_کربلایی مصطفی مروانیMostafa Marvani - Chekameyeh Razm (320) 2.mp3.mp3
زمان:
حجم:
10.3M
نماهنگ چکامه رزم
🎙️بانوای
کربلایی_مصطفی_مروانی
اجرا شده در هیئت مکتب الزهرا(س)
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"اینجا حرم است"
از کوچه پس کوچه های اهواز
تامیدان ونک پایتخت ،طهران
حضورکربلاییمصطفیمروانی
در هیئت آیین حسینی تهران
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
40.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماهنگ ایران حرم است
🎙️بانوای
کربلایی_مصطفی_مروانی
اجرا شده در هیئت مکتب الزهرا(س)
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کربلایی مصطفی مروانینماهنگ ایران حرم است.mp3
زمان:
حجم:
12.9M
نماهنگ ایران حرم است
🎙️بانوای
کربلایی_مصطفی_مروانی
اجرا شده در هیئت مکتب الزهرا(س)
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯