14.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 شعار ایرانیان در لندن: سید مجید نقطه زن؛ اسرائیل رو شخم بزن
▪️ جمعی از ایرانیان شجاع مقیم لندن علیرغم تمام محدودیتها در انگلیس، عصر امروز در مقابل سفارت آمریکا در این کشور تجمع و ضمن محکوم کردن جنایات آمریکایی-صهیونی در کشتار مردم ایران، شعارهایی در حمایت از نیروهای مسلح کشورمان سر دادند.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺نامه سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، به دبیرکل سازمان ملل متحد و اعضای شورای امنیت در خصوص حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مراکز هستهای کشورمان
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نامهای خطاب به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد که رونوشت آن برای مدیر کل آژانس بینالمللی انرژی اتمی ارسال شده است، ضمن تبیین مواضع کشورمان در خصوص حملات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه تأسیسات و اماکن هستهای صلحآمیز و تحت پادمان جمهوری اسلامی ایران، نسبت به پیامدهای وخیم انسانی و زیست محیطی این حملات غیرقانونی هشدار داد.
متن نامه وزیر امور خارجه کشورمان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای آنتونیو گوترش
دبیر کل سازمان ملل متحد
اینجانب، بهعنوان پیگیریِ نامه خود به شماره S/2026/216 مورخ ۲۳ مارس ۲۰۲۶، و به منظور جلب توجه جنابعالی به تداوم حملات ایالات متحده آمریکا و رژیم اسرائیل علیه چندین تأسیسات و اماکن هستهای تحت پادمان جمهوری اسلامی ایران، بهویژه نیروگاه هستهای فعال بوشهر که تأسیساتی است منحصراً اختصاصیافته به مقاصد صلحآمیز و تحت رژیم جامع پادمان آژانس بینالمللی انرژی اتمی فعالیت می کند، مکاتبه مینمایم. این حملات غیرقانونی، کل منطقه را در معرض خطر جدی آلودگی رادیواکتیو با پیامدهای وخیم انسانی و زیستمحیطی قرار میدهد و از اینرو نباید بدون پاسخ و پیگیری رها شود.
در فاصله زمانی کمتر از نه ماه، دو جنگ تجاوزکارانه علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا، بهعنوان امین معاهده منع گسترش سلاحهای هستهای (NPT)، و رژیم یاغی اسرائیل، که خارج از چارچوب ان.پی.تی عمل میکند، تحمیل شده است. در هر دو مورد، تأسیسات هستهای صلحآمیز ایران مورد حمله و بمباران قرار گرفتهاند و با کمال تأسف، شورای امنیت سازمان ملل متحد، شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی و مدیرکل آن نه تنها تدابیر مؤثری در حدود اختیارات خود برای جلوگیری از تکرار آنها اتخاذ نکردهاند، حتی از محکوم نمودن این اقدامات غیرقانونی خودداری نمودهاند.
اکنون مقامات ارشد آمریکا که حقوق بینالملل بشردوستانه را «احمقانه» نامیدهاند، جسارت آن را یافتهاند که اعلام کنند تأسیسات هستهای در زمره اهداف آنها قرار دارد. نمایندگی دائم آمریکا نزد سازمان ملل متحد بهطور علنی اظهار داشته است که حملات علیه نیروگاه هستهای بوشهر «منتفی نیست». این بیملاحظگی، نتیجه مستقیم انفعال سازمان ملل متحد و آژانس در قبال این اقدامات آشکار تجاوزکارانه از سوی آمریکا و رژیم اسرائیل است که صرفاً موجب جسورتر شدن متجاوزان شده است. این روند حملات غیرقانونی، ضربهای جبرانناپذیر به اعتبار سازمان ملل متحد، شورای امنیت، آژانس و نظام پادمان وارد کرده است.
مایه نگرانی است که از آغاز این جنگ مجرمانه در ۲۸ فوریه ۲۰۲۶، حملات زیر توسط متجاوزان علیه تأسیسات و مراکز هستهای صلحآمیز ایران صورت گرفته است، بدون آنکه هیچ محکومیت صریحی از سوی نهادهای بینالمللی ذیربط شنیده شود:
🔹️ در ۱ مارس، تأسیسات هستهای نطنز دو بار مورد حمله قرار گرفت؛
🔹️ در ۱۷ مارس، یک سازه واقع در فاصله تنها ۳۵۰ متری از نیروگاه هستهای فعال بوشهر مورد حمله قرار گرفت؛
🔹️ در ۲۱ مارس، چند نقطه در تأسیسات هستهای نطنز بمباران شد؛
🔹️در ۲۴ مارس، یک پرتابه در محدوده پیرامونی نیروگاه هستهای بوشهر اصابت کرد؛
🔹️در ۲۷ مارس، نیروگاه هستهای بوشهر برای سومین بار مورد حمله قرار گرفت؛
🔹️ در ۲۷ مارس، کارخانه تولید آب سنگین در خنداب مورد حمله قرار گرفت؛
🔹️ در ۲۷ مارس، سایت فرآوری اورانیوم شهید احمدیروشن بمباران شد.
حملات مکرر متجاوزان در مجاورت نیروگاه هستهای فعال بوشهر بهشدت نگرانکننده است؛ نزدیکی این حملات به یک تأسیسات هستهای فعال، وضعیت غیرقابلتحملی ایجاد میکند که خطر جدی انتشار رادیولوژیک را در پی دارد.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺 میدل ایست آی: در جنگ ایران، متحدان آمریکا بیشتر از دشمنانش رنج میبرند.
✍️امام شهید ما فرموده بودند که روی اسب بازنده شرط بستید.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
23.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 نماهنگ چکامه رزم
🎙️بانوای
کربلایی_مصطفی_مروانی
اجرا شده در هیئت مکتب الزهرا(س)
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
نماهنگ چکامه ی رزم_کربلایی مصطفی مروانیMostafa Marvani - Chekameyeh Razm (320) 2.mp3.mp3
زمان:
حجم:
10.3M
نماهنگ چکامه رزم
🎙️بانوای
کربلایی_مصطفی_مروانی
اجرا شده در هیئت مکتب الزهرا(س)
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"اینجا حرم است"
از کوچه پس کوچه های اهواز
تامیدان ونک پایتخت ،طهران
حضورکربلاییمصطفیمروانی
در هیئت آیین حسینی تهران
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
40.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماهنگ ایران حرم است
🎙️بانوای
کربلایی_مصطفی_مروانی
اجرا شده در هیئت مکتب الزهرا(س)
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کربلایی مصطفی مروانینماهنگ ایران حرم است.mp3
زمان:
حجم:
12.9M
نماهنگ ایران حرم است
🎙️بانوای
کربلایی_مصطفی_مروانی
اجرا شده در هیئت مکتب الزهرا(س)
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
17.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا: درصورت گسترش شرارت همه منطقه برای دشمن جهنم خواهد شد.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اکیپِ لُـرا😂
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا:
🔻 رئیسجمهور متجاوز و جنگ طلب آمریکا پس از تحمل شکست های متوالی در اقدامی عاجزانه، عصبی، خارج از تعادل و احمقانه اقدام به تهدید زیر ساختهای کشور و سرمایههای ملی ما نموده است.
🔻ما نیروهای مسلح برای دفاع از حقوق ملت و صیانت از سرمایههای ملی لحظه ای درنگ نخواهیم کرد و هر متجاوزی را سر جایش می نشانیم.
🔻در صورت تعرض دشمن آمریکایی صهیونیستی همه ی زیرساختهایی را که ارتش تروریست آمریکا از آن ها استفاده می کند و همچنین زیر ساخت های رژیم صهیونیستی را بدون محدودیت آماج حملات ویرانگر و مستمر قرار خواهيم داد.
🔻از ابتدای جنگ تحمیلی هر آنچه گفته ایم اقدام کرده ایم، معنی سادهی این پیام این است که درهای جهنم به روی شما باز خواهد شد.
سرلشکر علی عبدالهی
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴شبکه MS NOW: آمریکا جمعه سختترین روز خود در جنگ ایران را تجربه کرد و همزمان خلبان جنگنده سرنگونشده هنوز مفقود است
🔻مسئولان امنیت ملی آمریکا این روز را از لحاظ چالشها و فشارها دشوارترین از زمان آغاز درگیری دانستهاند، چالشی که شامل عملیات جستوجو برای خلبان مفقود و مدیریت پیامدهای نظامی و سیاسی جنگ است.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_آمریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯