eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺چند ساعتی است شبکه های CNN و فاکس نیوز را پیگیری میکنم. یک فضای سرخوردگی عجیبی بین آمریکایی ها وجود دارد؛ CNN بعنوان منتقد ترامپ و جمهوری خواهان آشکارا آتش بس دو هفته ای را شکست میداند؛ و فاکس نیوز منفعلانه در حال توجیه این شکست است. بینندگان فاکس نیوز که غالبان از طرفداران افراطی ترامپ و عضو جنبش MAGA هستند میگویند نمیشود به ایران اعتماد کرد؛ آنها در نهایت به ما ضربه میزنند؛ بینندگان CNN بیشتر به تمسخر ترامپ و متهم کردن وی به سقوط جایگاه آمریکا در جهان میپردازند و معتقدند ایران توانسته است بعنوان یک قدرت، خود را به جهان تحمیل کند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
✅ کوتاه ، خطاب به آنهایی که بحث تحمیل به رهبری را مطرح می کنند ❌ محال است به ولی فقیه ، تحمیل صورت بگیرد ❌ اگر هم همانند حکمیت صفین ،تحمیلی شد ، امام جامعه وظیفه دارد مخالفتش را نشان دهد همانطور که مولا امیرالمومنین نتیجه حکمیت را و دوباره آماده جنگ با معاویه شد آقای شهید فرمود : 👌وظیفه‌ی رهبری آنجایی است که احساس کند یک حرکتی دارد انجام میگیرد که این حرکت، مسیر نظام را دارد منحرف میکند. اینجا وظیفه‌ی رهبری است که بیاید در میدان و به هر شکلی که ممکن است بِایستد و نگذارد؛ ولو مورد جزئی باشد. ۱۲ تیر ۹۵ 👆👆👆👆👆👆👆 لطفا منتشر کنید تا ولی فقیه جامعه را دست بسته معرفی نکنند کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
✅ باز هم روی این جمله رهبری شهید در اسفند ۴۰۳ دیدار دانشجویی فکر کنیم که فرمودند 👈 برخی اعتراض ها از سر بی اطلاعی هست 👈 اگر شما هم جای مسئولان بودید و آن اطلاعات را داشتید همان کار را می کردید. ❌ دوستان عزیز تا یک حرکتی از مسئولان بر اساس تحلیل ما شکل نگرفت ، آنها را خائن و ترسو و... ندانیم ، شاید تحلیل ما اشتباه باشد ‼️ آیا توهین به سرداران شهید باقری و سلامی و حاجی زاده و رشید و... و تهمت تعلل و کم کاری زدن به آنها در قضایای وعده صادق ۲ و ۳ (قبل جنگ خرداد)، عبرت نشد ⁉️ بسیاری از همین کانال دارانی که امروز دارند به مسئولان تهمت می زنند ، آن زمان به آن شهیدان تهمت می زدند . آیا درس عبرت نشد که حرف این جماعت را گوش ندهیم⁉️ ⬅️ برخی ها یادشان نرود چه توهین هایی به عراقچی کردند بعد جنگ 12 روزه و بعدش مشخص شد که تصمیم زیر نظر رهبری بود. همواره یک عده چوب زود نظردادن هایشان را می خورند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴آوی اشکنازی، تحلیلگر نظامی: غرش شیر پس از فروپاشی رویاهای نتانیاهو و ترامپ توسط ایران، به میومیو کردن بچه گربه‌ها تبدیل شده است کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
♦️حنظله: اینترنشنال به‌طور کامل هک شد 🔹هکرهای حنظله اعلام‌ کردند شبکه «ایران اینترنشنال» به‌طور کامل هک شده و تمام سامانه‌ها، سرورها و زیرساخت‌های ارتباطی آن از کار افتاده و اطلاعات داخلی آن استخراج شده است. 🔹لیست تمام کسانی که در این مدت ارسال خبر، فیلم و عکس نمودند به همراه شماره های آن ها کامل در دست نیروهای اطلاعاتی کشور است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پاسخ به متن آقای طاهری آکردی 👇👇👇👇👇👇👇👇👇
جناب آقای طاهری آکردی ، سلام علیکم متن سوالات شما درباره بیانیه شعام را خواندم چند کلمه ای جواب می دهم 1️⃣شما به عنوان کسیکه در ستاد امر به معروف هستید، باید بدانید که مصوبات شعام بدون امضای رهبری قابلیت اجرایی ندارد. این هم در قانون اساسی آمده و هم بارها گفته شده. پس تشکیک شما به بیانیه رسمی شعام چه دلیلی دارد ؟ 2️⃣ هیچ جشن و پیروزی خاصی شکل نگرفته ، همینکه کسیکه خودش را ابرقدرت دنیا می داند، پذیرفته طبق شروط ایران مذاکره کند یک دستاورد است ، اما نه پایان کار . در ضمن شما تا الان ندیدید حس پیروزی در میدان و ناراحتی بخاطر از دست دادن عزیزان با هم در انسان باشد ؟ امکان عقلی ندارد ؟ 3️⃣ آمریکا آیا الان خالی شده که نیاز به تجهیز داشته باشد؟؟ ما که خالی نشدیم ، اما آمریکا که بودجه نظامی اش حدود 10 برابر ماست خالی شده؟ یعنی آمریکا به خاطر خالی شدن و تجهیز مجدد این را پذیرفته ؟ به والله ساده انگاری هست. درضمن اگر تجهیزی باشد ، برای ما هم هست . این را هم بدانید و اگر نمی دانید از چند فعال نفتی اقتصادی سوال کنید که محال است در عرض این دو هفته آن هم با وجود نظارت ایران بر تنگه هرمز و گرفتن عوارض ، خلاء نفتی جبران شود . 4️⃣ در شماره 4 متن خود به شنیده ها استناد کردید ! امان از شنیده ها که 99 درصدش را تجربه ثابت کرده دروغ بوده ! آیا محض رضای خدا شما یک بار بیانیه شعام را خواندید؟ صریحا نوشته شده این فرایند زیر نظر بوده. ⁉️ آقای طاهری ، حقیقتا یک سوال دارم از شما و همفکران شما. چرا هرجا نظر نظام با شماها یکی نیست ، مدام تشکیک می کنید ؟ مدام می خواهید فضا را طوری جلوه دهید که گویا همه چی بر خلاف نظر رهبری شکل گرفته ؟ یعنی شعام آمده دروغ گفته که فرایند زیر نظر رهبری بوده ⁉️ 5️⃣می گویید اگر آمریکا دوباره حمله کرد چه ! خب همین الان مگر جنگ تمام شده ؟ مگر بعد پذیرش قطعنامه 598 جنگ تمام شد ؟؟ خیر ، چند هفته ادامه داشت. الان هم نیروهای مسلح ما کنار نکشیدند!! دست ها روی ماشه هست و در حال تجدید قوا هستند. 6️⃣ می شود شما یک راه حل به جای مذاکره و صلح تحت نظارت سازمان ملل و شورای امنیت ، معرفی کنید. خواهشا فقط یک راه حل ، هر جنگی قرار نیست تا قیامت ادامه داشته باشد، یک روزی باید تمام شود و برای تمام شدنش هم باید مذاکره انجام شود. منتظر راه حل های شما و دوستانتان هستیم. ✅ کسی نمی گوید الان همه چیز حل شده ، اگر شروط ایران پذیرش نشود دوباره جنگ ادامه می یابد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌ ۲ هفته‌ آتی نیازمند اتحاد مقدس ایرانیان تحت رهبری آیت‌الله مجتبی خامنه‌ای است ناصر کنعانی: 🔹۴۰ روز حماسه ملی ایرانیان در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیشک از درخشانترین صفحات تاریخ زرین این ملت باشکوه است. 🔹تا اینجا ایران پیروز قطعی این نبرد است. ۲ هفته‌ آتی نیز سرنوشت ساز و نیازمند اتحاد مقدس ایرانیان در همه میادین تحت زعامت حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯