مهمانِ جاسوس در تهران شناسایی و بازداشت شد
🔹فردی که پس از سفر به تهران در منزل بستگانش ساکن شده بود، با اقدامات ضد امنیتی خود، باعث ایجاد بحران و دردسر برای میزبانانش شد.
🔹متهم پس از ورود به تهران، آدرس موقعیت استقرار نیروهای حافظ امنیت در غرب پایتخت را برای شبکههای جاسوسی و معاند ارسال کرد. این اقدام با رصد فنی پلیس مواجه شد و در نهایت هویت فرد ارسالکننده شناسایی گردید.
🔹مأموران پس از تحت نظر قرار دادن مخفیگاه متهم، در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند. تحقیقات اولیه نشان داد که میزبانان از فعالیت جاسوسی مهمان خود بیاطلاع بودهاند.
🔹بررسی سوابق متهم حاکی از آن بود که وی به دلیل جرائم ضد امنیتی تحت تعقیب بوده و در حال فرار است. همچنین مدارک کافی از اقدام مجرمانه او به دست آمد.
#فتح_خیبر
#بعثت_خون
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
13.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اهداف دشمنان آمریکایی و صهیونیستی از سواحل مدیترانه تا شرق شبه جزیره حجاز زیر اتش پرحجم موج ۱۰۰ عملیات وعده صادق۴
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
🔹اخلاص، جهاد، فداکاری، بصیرت، بینش عالی و فهم عالمانه همراه با وحدت، وفاداری و عشقبازی با ولایت را توأمان به نمایش گذاشتید. فرزندان و خادمان مجاهد شما در سپاه و بسیج شب گذشته با فضل الهی و مدد پشتیبانی های شما ملت عزیز، در پاسخ به گستاخی های روز گذشته دشمن، فداکارانه در شب گذشته حق مطلب را بجا آوردند و در یکصدمین موج عملیات وعده صادق ۴ با رمز یا فاطمه الزهرا با تهاجم به بیش از ۲۵ هدف راهبردی دشمنان خبیث و متجاوز، شامل ۱۳ مجتمع انرژی و خطوط انتقال نفتی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونی و ۱۰ هدف نظامی، امنیتی و لجستیکی و چندین هدف فناوری و زیرساختهای راه دشمنان، ضربات دندان شکنی وارد ساختند.
🔹در این موج عملیاتی در تقدیم به رهبر شهیدمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رزمندگان نیروی پرافتخار هوافضای سپاه پاسداران اهداف دشمنان آمریکایی و صهیونیستی از سواحل مدیترانه تا شرق شبه جزیره حجاز را زیر اتش پرحجم وارد ساختند تا دشمن احمق بفهمد حمله به زیرساختهای مردم ایران مجازات سنگینی خواهد داشت.
🔹اکنون پاسداران فدایی ملت ایران گوش به فرامین فرماندهی معظم کل قوا، حضرت ایت الله سید مجتبی خامنه ای داشته و دستشان روی ماشه است و با اندوختههای بزرگ از تجارب دو جنگ تحمیلی با جبهه مشترک آمریکایی صهیونی آمادهاند در صورت خطای مجدد محاسباتی دشمن و حماسهای بزرگتر را بیافرینند. شرکای آمریکایی در منطقه ناتوانی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به چشم خود دیدند؛ جا دارد که عبرت بگیرند و به همکاری با دشمنان اسلام پایان دهند. دشمن همیشه نیرنگ زده است و هیچ اعتمادی به وعدههای او نداریم و هر تجاوز را با سطحی بالاتر پاسخ خواهیم داد.
#فتح_خیبر
#بعثت_خون
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
لیست اهداف سپاه در موج صدم حملات
▪️از مواضع آمریکا در منطقه تا نقاط مختلف در سرزمینهای اشغالی
🔹ملت غیور و تاریخ ساز ایران اسلامی؛ حضور خالصانه و حیرت برانگیز ۴۰ شبانه روزی شما در خیابان های میهن اسلامی ایران حماسهای تاریخی و بی مثال را آفرید و افتخاری بینظیر را در تاریخ این سرزمین کهن و جهان جدید خلق کردید.
🔹اخلاص، جهاد، فداکاری، بصیرت، بینش عالی و فهم عالمانه همراه با وحدت، وفاداری و عشقبازی با ولایت را توأمان به نمایش گذاشتید. فرزندان و خادمان مجاهد شما در سپاه و بسیج شب گذشته با فضل الهی و مدد پشتیبانی های شما ملت عزیز، در پاسخ به گستاخی های روز گذشته دشمن، فداکارانه در شب گذشته حق مطلب را بجا آوردند و در یکصدمین موج عملیات وعده صادق ۴ با رمز یا فاطمه الزهرا با تهاجم به بیش از ۲۵ هدف راهبردی دشمنان خبیث و متجاوز، شامل ۱۳ مجتمع انرژی و خطوط انتقال نفتی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونی و ۱۰ هدف نظامی، امنیتی و لجستیکی و چندین هدف فناوری و زیرساختهای راه دشمنان، ضربات دندان شکنی وارد ساختند.
🔹در این موج عملیاتی در تقدیم به رهبر شهیدمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رزمندگان نیروی پرافتخار هوافضای سپاه پاسداران اهداف دشمنان آمریکایی و صهیونیستی از سواحل مدیترانه تا شرق شبه جزیره حجاز را زیر اتش پرحجم وارد ساختند تا دشمن احمق بفهمد حمله به زیرساختهای مردم ایران مجازات سنگینی خواهد داشت.
🔹اهدافی که با موشکهای بالستیک، کروز و پهپادهای تهاجمی در شب گذشته مورد اصابت قرار گرفت، عبارتند از:
۱. پالایشگاه و تأسیسات نفتی متعلق به شرکت آمریکایی شورون در رأس الجوعیه عربستان به عنوان بزرگترین تأسیسات تجزیه NLG و تأمین کننده انرژی آمریکا.
۲. تأسیسات نفتی و پتروشیمی شرکت آکسون موبیل و کمیکال داو در جبیل عربستان.
۳. تأسیسات نفتی شرکتهای آمریکایی در ینبع در سواحل دریای سرخ با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار بشکه در روز.
۴. تأسیسات آمریکایی نفتی حبشان - خط انتقال نفت دبی به فجیره جهت دور زدن تنگه هرمز.
۵. تأسیسات مهم نفتی شرکت آکسون موبیل در رأس لفان قطر با ظرفیت تولید ۱۴۶ هزار بشکه در روز.
۶. تأسیسات مهم نفتی شرکت آمریکایی باپکو بحرین با تولید روزانه ۲۶۷ هزار بشکه در روز.
۷. پالایشگاه آمریکایی داس در امارات با ظرفیت فراوری نفت خام ۶۰ هزار بشکه در روز.
۸. تأسیسات شرکتهای نفتی آمریکایی در فوجیره با مخزن ذخیره یک میلیون مترمکعب.
۹. پالایشگاه الاحمدی کویت با ظرفیت تولید ۳۴۶ هزار بشکه در روز.
۱۰. شرکت آمریکایی گاز دلفین مستقر در قطر با ظرفیت صادراتی ۲ میلیارد فوت مکعب در روز.
۱۱. جزیره نفتی زیر کوه با ظرفیت تولید ۷۵۰ هزار بشکه نفت خام در روز.
۱۲. شرکت آمریکایی ساتروپ - پالایشگاهی با ظرفیت ۴۶۰ هزار بشکه در روز که یکی از منابع سوخت نیروگاهها است.
۱۳. پالایشگاه آمریکایی گاز مانیفا / با ظرفیت تفکیک نفت و گاز ۹۰۰ هزار بشکه در روز.
۱۴. مراکز فناوری اطلاعات و صنایع پیشرفته دناعر رژیم در بئرالسبع در جنوب فلسطین اشغالی.
۱۵. مراکز اطلاعاتی و شنود ارتش و دستگاههای امنیتی رژیم در برجهای عزرائیل و الماس در پایتخت فلسطین اشغالی.
۱۶. فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه در الازرق اردن و نابودی اهداف مهم در آن مرکز.
۱۷. فرودگاه بن گورین در شهر یافای فلسطین اشغالی.
۱۸. پالایشگاه نفتی حیفا در فلسطین اشغالی با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار بشکه در روز.
۱۹. پردیس حکومتی اشغالگران فلسطین در پایتخت اشغالی، محل استقرار مراکز فرماندهی و کنترل رژیم صهیونی
همزمان نیروی دریایی قهرمان سپاه ضمن استمرار مدیریت کنترل هوشمند معابر دریایی تنگه هرمز، اهداف زیر را مورد اصابت قرار دادند:
۱. ناو بالگردبر LHA7 مورد اصابت موشکهای کروز قرار گرفت و پس از خسارت و آتشسوزی در عرشه به عمق اقیانوس هند عقبنشینی کرد.
۲. ناو هواپیمابر CVN 74 نیز مورد اصابت چند فروند پهپاد قرار گرفت و پس از خسارت در بدنه به عمق اقیانوس هند عقبنشینی کرد.
۳. کارخانه پهپادسازی رژیم صهیونیستی مستقر در امارات.
۴. تأسیسات نفتی سرمایهگذاری شرکتهای آمریکایی در LSB مستقر در کویت.
۵. پایگاه متجاوزان آمریکایی در (علی السلام) کویت.
🔹اکنون پاسداران فدایی ملت ایران گوش به فرامین فرماندهی معظم کل قوا، حضرت ایت الله سید مجتبی خامنه ای داشته و دستشان روی ماشه است و با اندوختههای بزرگ از تجارب دو جنگ تحمیلی با جبهه مشترک آمریکایی صهیونی آمادهاند در صورت خطای مجدد محاسباتی دشمن و حماسهای بزرگتر را بیافرینند. شرکای آمریکایی در منطقه ناتوانی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به چشم خود دیدند؛ جا دارد که عبرت بگیرند و به همکاری با دشمنان اسلام پایان دهند. دشمن همیشه نیرنگ زده است و هیچ اعتمادی به وعدههای او نداریم و هر تجاوز را با سطحی بالاتر پاسخ خواهیم داد.
@Keynoo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
این مذاکرات با بی اعتمادی کامل به طرف امریکایی از روز جمعه 21 فروردین در اسلام آباد آغاز خواهد شد و
بچها
توجه کنید
مسئولین سیاسی-نظامی کاملا به دشمن بیاعتماد و دست بر ماشه هستند...
بله
دشمن میخواست ما رو فریب بده
ولی خب طبق راهبرد امام شهیدمان و امام خامنهای
فتیلهپیچ شد...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔺محسن رضایی: دست نیروهای مسلح همچنان روی ماشه است فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی: 🔹پس از سهمرتب
نیروهای مسلح همچنان دست بر روی ماشه آماده هستند...
مقام پیشین آمریکا: پایان جنگ با دستاورد راهبردی ایران
#بازتاب_جنگ
ند پرایس، سخنگوی پیشین وزارت خارجه آمریکا، در تحلیلی در شبکه اجتماعی ایکس نسبت به پیامدهای پایان جنگ در منطقه هشدار داد و نوشت: «ظاهراً جنگ با این وضعیت به پایان میرسد که ایران کنترل تنگه هرمز را در دست دارد و از آن عوارض دریافت میکند و تحریمهای نفتی آمریکا علیه ایران نیز لغو شده است.» برخی محورهای این تحلیل به این شرح است:
۱. «نرمال جدید» به نفع ایران
۲. هزینه سنگین آمریکا، نتیجه معکوس
۳. نگرانی عمیق در واشنگتن
۴. جمعبندی
پرایس این اظهارات را در حالی منتشر کرده که گزارشهای اخیر حاکی از توافق آتشبس دو هفتهای میان آمریکا و ایران و بازگشایی تنگه هرمز با سازوکار دریافت عوارض توسط ایران و عمان است. از نگاه او، آمریکا هزینههای گزافی پرداخت کرده اما نتیجه نهایی را به سود ایران دیده است.
#فتح_خیبر
#بعثت_خون
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯