آلترنت: فقط ترامپ میتوانست آمریکا را به این سرعت وادار به عقبنشینی کند
🔹تنها چند روز فشار و درگیری کافی بود تا دولت ترامپ از مواضع اولیه خود عقبنشینی کند.
🔹این چرخش سریع نشان میدهد که استراتژیِ مبتنی بر تهدید و فشار نتوانسته به نتایج مورد نظر برسد.
#ایران
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
توجه کنید این بخش از مذاکرات در واقع بخشی از نبرد است
قبلتر هم عرض کردم که
طبق بیانیه شعام
مذاکره
بخشی از نبرد است
و بر خلاف زمزمههای مجازی
مذاکره به معنای ضعف و تسلیم نیست
بلکه مذاکره در وسط جنگ
نشان از اقتدار است و زمانی مذاکره انجام میشه که
دشمن به قدرتت پی برده باشه و مطمئن بشه که صرفا و تنها نمیتونه در حوزه نظامی باهات بجنگه
بلکه مجبوره وارد عرصهی دیپلماسی و مذاکره بشه و با گفتگو
بخسی از جنگ رو پیش ببره
و حالا که ما مذاکره رو به دشمن تحمیل کردیم
و کاری کردیم که دشمن طبق شروط ۱۰گانه ما وارد مذاکره بشه
نشان از قدرتمندی حوزه نظامی است که این قدرتمندی
متضمن عرصه سیاست شده و حوزه نظامی با یک سکوت کوتاه
عرصه رو به دیپلماسی واگذار میکنه
که البته در این مدت
با چشمانی باز و بیدار
دست بر ماشه است
زمزمههایی به گوش میرسه که
آره
خیانت شده و با تحمیل مذاکره به امام و رهبرمان
دستِ میدان بسته شده و دیپلماسی میخواد سازش بکنه
تا دیروز میگفتند در بیانیه شعام قید شده که تحت تدبیر رهبری
پس مشخصه رهبری تائید نکردند
بعدش که رهبری پیام صادر فرمودند
گفتند
نههههه
امام خامنهای که مستقیما اسم از مذاکره نیاوردند
یعنی انقلتها و بهانههای بنیاسرائیلی همچنان ادامه داره
باباجان
کی میخواد مذاکره رو به امام و رهبر عزیزتر از جان ما تحمیل بکنه⁉️⁉️
پزشکیان⁉️
عراقچی⁉️
کی ⁉️⁉️
اولا
عراقچی و پزشکیان انقلابیوار
پای کار انقلاب و نظام هستند
پس
کی جرات چنین غلطی رو داره⁉️⁉️روحانی⁉️
ظریف⁉️⁉️
اینا چیکارهاند که بخوان همچین غلطی بکنند⁉️⁉️
اصلا مگه قدرت و توان همچین کاری رو دارند⁉️⁉️
اصلا بر فرض محال
کل مسئولین قبلی و فعلی
بخوان مسئلهای رو به امام تحمیل بکنند
مگه ما امت میذاریم⁉️⁉️
امتی که چهل شبانه روز برای لبیک به ندای امام اومده کف میدانِ خیابان
نمیذاره امام تنها بمونه که کسی بخواد مسئلهای رو به امام تحمیل بکنه
بله
قبول داریم که امت زمانه
صلح رو
به امام علی و امام حسن جانمان تحمیل کردند و امام مستقیما و صریحا اشاره فرمودند که تحمیل شده
و مجبور به پذیرش شدند
چون یار و یاوری نبود
چون نزدیکترین اصحاب و فرماندهان امام
خیانت کردند
خیانتی محرز و آشکار
ولی امام و رهبر ما نه تنها حرفی از تحمیل نزدند
بلکه از امام عصرمان طلب دعا کردند که در میدان مذاکرات و نظامی
پیروز بشیم
امام
میدونند که یک امت
پشتیبان ولایتفقیه هستند
از خواص گرفته
تا
ما عوام
اختلاف نظر هست
اختلاف سلیقه هست
ولی
اختلاف عقیده نیست و
همه و همه
به ندای امام امت لبیک میگیم و تا پای جان
از فرمان امام تبعیت میکنیم
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
امام میدونند که یک امت پشتیبان ولایتفقیه هستند از خواص گرفته تا ما عوام اختلاف نظر هست اختلاف سلی
خواصی که این مدت همراه با همسر و فرزند شهید شدند
یار و یاور امام بودند
عوامی که همراه با خانواده شهید شدند
یار و یاور امام بودند
پس
امام و رهبر عزیزتر از جانمان
تنها نیستند که کسی بخواد مسئلهای رو به ایشون تحمیل بکنه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
بحث بر سر راهبرد و معادلات است که ترامپ این عرصه رو به درایت امام شهیدمان و امام خامنهای باخته
یه عده میگن
این مذاکره و آتشبس
تنفسی برای آمریکا که بره خودشُ تجهیز بکنه و برگرده
ببین باباجان
آمریکا و اسرائیل
گروه چریکی نیستند که به این زودیا تجهیزاتشون تمام بشه
بلکه
بزرگترین ارتش زمینی و هوایی دنیا هستند
پیشرفتهترین و بیشترین تجهیزات نظامی رو دارند
البته به علاوه بزرگترین حمایت مالی از طرف عربستان و امارات و کویت و ...
پس
بحث سر تجهیزات نیست که بگیم دشمن میره و مجهزتر از قبل برمیگرده
بحث
بر
سر معادله است
بحث بر سر راهبرد است
دشمنی که خیال میکرد ۷۲ساعته
نظام رو ساقط و کشور رو تجزیه میکنه
هستهای رو نابود و اورانیوم غنیشده رو سرقت میکنه
موشکی رو نابود میکنه
خاک بر سرش شد 😎
چرا⁉️
چون راهبرد امام شهیدمان و تدبیر امام عزیزمان
تمام معادلات دشمن رو خنثی کرد و برهم زد